Ηταν ψέματα(Κεφ.14)

4.2K 199 10
                                    

Μετα που τους σακατεψε καλα-καλα βοήθησε τον θειο μου να σηκωθεί δίνοντάς του το χερι του και του έκανε νοημα να μας αφήσει μόνους. Ο θειος μου βεβαια οχι μονο μας αφησε μονους, αλλα εφυγε και για το σπιτι του, χωρις εμένα! Τουλάχιστον ηταν καλά.


Πηγαμε να κατσουμε σε ενα γωνιακό τραπέζι.

"Ε-ευχαριστώ" του ειπα

"Ποτε θα γυρίσεις σπιτι;" ρώτησε

βιαστικά.

"Δεν ειχα σκοπό να μεινω για πολύ στης Κλεοπάτρας αλλα τα σχεδια μου άλλαξαν."

"Μα..."πηγε να πει κάτι

"Δεν τελείωσα! Ετσι κι αλλιώς θα έφευγα. Ακου, το σκεφτόμουν σήμερα και με βαση και την δικιά σου λογική, δεν εγινε κατι το τρομερό μεταξύ μας. Απλα κάναμε κατι επειδή μας αρεσε, σωστα;. Χωρις να συμενει κατι. Δεν υπαρχει λογος να σου θυμώσω, επειδή μετα που ησουν μαζι μου, φιλιωσουν με μια αλλη και το ευχαριστιωσουν. Ετσι εισαι και δεν σκοπευω να σε αλλάξω. Παρόλα αυτά ολο αυτο το παιχνιδι που καναμε με απέσπασε απο τις σπουδές μου. Εξαιτιας αυτου και για κατι αλλο, πήρα την αποφαση, να μεινω με την κολλητή μου."ειπα οσο πιο ψυχρά μπορούσα.

Με κοιτουσε σαν να ήξερε πως δεν ημουν εγω. Μου έστειλε χτες η Κλεοπάτρα ομως και ειναι ανάγκη να παω. Δεν χωραει ο Νίκος ανάμεσα σε κολλητες!

"Δεν χρειάζεται να φορτωθεις στης κολλητής σου. Αυτη μένει ετσι κι αλλιως με το αγορι της..."

"Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΗΓΕ ΜΕ ΑΛΛΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟ ΣΠΊΤΙ. Εχουμε αναγκη η μια την αλλη. Δεν της ειμαι βάρος. Θα ερθω να παρω τα πράγματα μου μεθαύριο. Θα πληρωσω και τον τελευταίο μηνα που ημουν εκεί και μετα θα φυγω. Εσυ τι θα κάνεις;"

αλλαξα θέμα.

"Αφου θα φυγεις δεν θα μπορω να πληρωσω μονος το νοικι αρα μάλλον θα παω σε μια πολυκατοικία να μεινω με τον κολλητο μου."

πειραζει που στεναχωρήθηκα τωρα;

"Συγγνώμη που σε ξεβολευω. Για ποιον κολλητο μιλάμε; τον γνωστο ήή...;;" ρωτησα εννοώντας τον αλλον που με προσβαλε τις προάλλες.

"Χαχα(ψεύτικο) οχι. Ξεκοψαμε με αυτον. Ενας αλλος ειναι δεν τον ξέρεις."

"Αα ωραία! Εε εγω λεω, να φυγω τωρα, ειναι αργά θα με περιμενει και ο θείος μου. Λοιπον... Τα λεμε, μαλλον."

Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant