...εσενα κοπελιά.
Μπορει να μην το καταλαβαίνεις και να σου φαίνεται ανώριμος και ανώμαλος ή οτι λες, αλλα αν ζει αγόρι με ενα κορίτσι που δεν μπορει να την αγγίξει όποτε θελει ειναι δύσκολο. Κατάλαβε τον. Μπορει να του αρέσεις απλα σαν εμφάνιση. Δεν εισαι και καμια οτι να'ναι. Οτι ειναι ομως λιγο κολοπαιδο, ειναι!
Αλλα δεν μου λες κοπελιά. Εσενα σου αρεσει;" μου τα ειπε ολα με εναν τρόπο λες και ηξερε ακριβώς τι γίνεται στην ζωη μου.
Αλλα την ερώτηση στο τελος τι την έκανε;
"Μα σου ειπα ότι τον ερωτεύτηκα.
Οταν με φιλούσε, οταν δεν με άφηνε να προκαλώ με τα ρουχα μου, η έκφραση του οταν με κοιτάει, που με βοηθάει παντα οταν χρειάζομαι κατι και ειναι παντα εκεί, ειναι το πιο ομορφο αγορι που εχω δει. Και αν συνεχίζει να με πληγώνει, χωρις να ξερω πως, με δυσκολία του κραταω κακια. Την πρωτη φορα που με φίλησε επαθα ταχυπαλμία. Το πιστευεις δεν σου κανω πλακα ΤΑΧΥΠΑΛΜΊΑ.
Οταν με φιλησε την τελευταία φορά πηγε να το προχωρήσει αλλα σταμάτησε. Νομιζα οτι το εκανε για εμενα για να νιωθω ανετα αλλα μετα έφυγε για να φιλησει την καμήλα του. Δεν ξερω τι κανω μαζι του. Απο εκει που ελεγα πως δεν θα ερωτευτώ ποτε, ηρθε αυτος και δεν ξερω τι σκατα με εχει πιάσει. Αλλα δεν το αντεχω αυτο αλλο. Δεν υποφερεται πια. Θα παω να μεινω στης κολλητής μου. Την εχω και με εχει ανάγκη." ειπα και έκλεισα την συζήτηση.
Ειχαμε φτάσει. Βγηκα απο το ταξί, πλήρωσα και χτύπησα το κουδούνι της Κλεοπάτρας.
Οταν άνοιξε:
"Εηη βρε χαζό τι εχεις; ηρθα! Σταματα να κλαίς, παμε μεσα να μου πεις." της ειπα για να την ηρεμήσω. Έκλαιγε και τα ματια της είχαν γίνει καταρράκτες. Δεν μπορούσα να την βλεπω να κλαίει. Την εβαλα να κατσει στον καναπέ και άφησα την βαλιτσα μου στην τραπεζαρία.
"Τωρα θελω να ηρεμήσεις και να μου πεις γιατι κλαίς"της ειπα. Δεν μου ηρθε κατι αλλο.
"Γι'αυτόν ρε γαμωτο κλαιω. Γιατι μου διέλυσε την γη κατω απο τα πόδια. Με σκότωσε αυτο, το καταλαβαίνεις;."ειπε και τα δάκρυά της εκαιγαν ειμαι σίγουρη.
Εκλαιγε τοσο δυνατά που ηθελα να κλαιω και εγω αλλα δεν έπρεπε. Ναι την καταλάβαινα απόλυτα.
"Το ξερω οτι ειναι μαλακας και ολα τα άλλα, αλλά ξερω επίσης πως δεν θα ζει για πολυ ακόμα, αφου θα τον σκοτώσουμε μαζι ετσι;."μηπως δεν πρεπει να κανω πλάκες τωρα;
"Χαχαχα(σταματησε να κλαίει)!μαααα (κλαιει πάλι) ηθελα, να ειναι αυτος ο ενας! Αλλα αντι να ζησουμε την ζωη μας μαζι, τα σκατωσε ολα ο μαλακας."τι λες τωρα σε τέτοιες περιπτώσεις; Εχω αγχωθεί πολυ δεν ξερω τι να πω, αν θελει να την αγκαλιασω ή να κανω κατι για να νιωσει καλύτερα. Ετσι αρχιζω να δακριζω και εγω χωρις να με καταλάβει.
"Καλα εσυ τωρα γιατί κλαίς;"τελικά το κατάλαβε
"Γιατί σ'αγαπώ! Και δεν μπορω να σε βλεπω να κλαις."ειπα και έκατσα μπροστα της σε στυλ προταση γαμου. Τωρα κλαιγαμε και οι δυο ηταν πολυ αστείο.
"Κλεοπάτρα Ν. Σε ξερω απο 4ων χρόνων. Ημασταν εχθροι και τωρα είμαστε κολλητες και ειμαστε και οι δυο ΣΚΑΤΑ ψυχολογικά αυτή την περίοδο. Για το καλο και τον δυον μας, δεχεσε να με φιλοξενήσεις, γιατι δεν εχω και που αλλου να παω;. Δηλαδη εχω αλλα εγω θελω εσένα. Αν υπάρχει το οποιοδήποτε προβλημα, με στέλνεις στον απο πανω όροφο, που δεν μενει κανεις ακομα και έρχομαι μονο για φαγητό."ειπα και 'ξηγηθηκα.
Αυτη σταματησε να κλαιει και γελούσε μονο. Μετα με έσπρωξε και έπεσα στον καναπέ:
*τωρα στριγκλιζει:
"Εισαι χαζη που θα σε αφησω μονη σου στον πανω όροφο. Καταρχάς δέχομαι και επίσης τον πανω όροφο τον εχω νοικιάσει σε εναν Μάνο."
"Ουυυυ Μάνο εε; και είναι ωραιος;" ουπς με κοιταει με δολοφονικό βλέμμα και μετα λεει:
"Πως αλλαζεις ετσι τα θεματα; τεσπα. Δεν ξερω δεν τον εχω δει. Ειναι στην ηλικια του Νίκου πάντος." τι μου τον θυμησε τωρα αυτον;
"Και ποτε θα έρθει;"ρώτησα
"Ωω εχει ηδη ερθει λογικά, αλλα μεχρι να ξεπακεταρει, δεν κοιμαται εδω. Παρολα αυτα, δεν τον εχω δει ακομα. Λες τωρα να νομιζει, οτι ειμαι καμια αντικοινωνική, μπαμπογρια, που λαχανα μαγείρευε;" ααχαχ τι λεει μωρε;
"Ναι. Γι'αυτό αυριο θα γινεις μια κουκλα θα του φτιάξεις κέικ και θα τον καυλωσορίσεις στην πολυκατοικία! Αλλα κακομοίρα μου θελω να εισαι περιποιημένη! Μπορει να ειναι ωραίος και ποτε δεν ξέρεις."
"Καυλωσορισω εε; κατσε...Παντα ειμαι μια θεα, τι εννοεις;"ωραια το έπιασε το νόημα.
"Τιποτα δεν εννοώ. Παω να φτιαξω το δωμάτιο μου. Δεν σε ρωταω, θα βολευτω στου Ίωνα το δωμάτιο. Εσυ φτιάξε το κεικ."Μπιρμπινοκουνελες μου 🐰εχω έμπνευση για τα επομενα κεφάλαια. 😎🌟
Νομιζω δηλαδή. 😋
Δεν ξερω ποτε θα ανεβάσω. Μπορει την Τρίτη ή την Πέμπτη ή το Σάββατο ή δεν ξερω.🔜
Αυτα
Αντιο γατάκια😽💕
YOU ARE READING
Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*
Short Storyη Ειρήνη, μια 18 κοπελα που ψαχνει σπιτι στην Θεσσαλονίκη, για τα φοιτητικά την χρόνια, αποφασιζει να συγκατοικήσει. Αν και δεν είχε σκοπό να συγκατοικησει με αγορι, ο Νίκος, ενας άγνωστος σε αυτην 21χρονος, θα ειναι η τελευταία της επιλογή. Τι θα γ...