δεν συμβαίνει αυτο!(Κεφ.22

3.5K 190 2
                                    

  Η ωρα ηταν 5:00 και έπρεπε να πάω στη σχολή μου, στο πανεπιστήμιο, για ενα μάθημα βιολογίας.

  Η αλήθεια είναι πως δεν χάνω μαθήματα. Είμαι λίγο (λίγο λέω) φυτό. Αλλά ωραίο φυτό.

Η Κλεό θα πήγαινε στους αποπανω για να παίξει NBA με τον Μάνο. Ναι αυτοι οι δυο κανουν πολύ παρέα. Στο τέλος θα γίνουν κολλητοί αντί να τα φτιάξουν.
Και τι κολλητοί!  Friends with benefits που λένε.

Ο Νίκος δεν είχε γυρίσει ακόμα.

Εφυγα απο το σπίτι και πήρα εισητήριο για το λεωφορείο που θα με παει στο πανεπιστήμιο.

Οπώς, όλοι πιστεύω, γνωρίζετε ο οδηγός ηταν ένας μαλάκας και μίσος.
Εκεί λοιπον που καθόμουν λίιιιιγο πιο μακρια απο την στάση γιατί ένας άλλος μαλάκας παράτησε την μπακατελα του μπροστά απο το γνωστό σημείο ακριβώς μπροστά απο τη στάση που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ απαγορεύεται... πέρασε το λεωφορείο μου και λογικά ο άνθρωπος δεν με είδε κατευθείαν.

Τέλος πάντων στο τσακ με είδε και φρεναρισε. Ανεβηκα και πήγα να του δώσω το εισητήριο μου.

Και τι μου λέει;.
Λεωφοριατζης: το σταματάνε το λεωφορείο κοπέλια.

Συγγνώμη;;;
Λες και δεν το σταμάτησα. Εγώ δηλαδή φταιω, που ο άλλος ο ηλίθιος είχε παρκάρει στο σημείο;;. Δουλειά σου είναι να χαμηλώνεις ταχύτητα έστω, όταν βρίσκεσαι σε στάση και όχι να περιμένεις να σου βάλω το χερι μέσα στο παράθυρο για να σου κάνω σήμα.

Στο εξωτερικό ο οδηγός λέει 'καλημερα' σε οποίον μπει μέσα και είναι παντα ευγενικός με ολους. Εδώ αν δεν σε διάολο στείλουν πρωτα δεν θα πάει καλά η μέρα τους.

Τέλος πάντων δεν ασχοληθηκα και πήγα να κάτσω. Σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν το ποσο αγενής μπορεί να είναι ένας άνθρωπος και δεν κατάλαβα ποτε εφτασα στη σχολή. Πατησα το κουμπί για να σταματήσει το λεωφορείο και ενω το ειχα πατήσει δεν σταματησε ο οδηγός. Το καναπαταω γρήγορα και ο οδηγός φωναζει:

Ρε κοπέλια πατά το κουμπί πριν τι στάση μην έχουμε κανένα ατύχημα.

ΤΙΙΙΙΙΙ ΦΑΣΗΗΗΗΗ;;;;;;;;ποιο ειναι το πρόβλημά σου άνθρωπε μου, τι σου έκανα;;;;;

Τα πήρα όπως καταλαβαίνετε και όταν κατεβηκα του είπα:

"Καλημέρα και σε εσάς".

Τρομερό το ξέρω. Αλλά τι να κάνουμε δεν θα κάτσω να τσακωθω με οδηγό.

Συνεχιζω. πηγα λοιπον προς την σχολή και απ' εξω συνάντησα την Μαριάνθη. Την κοπελα που οι γονεις μου πιστεύουν οτι υποτίθεται συγκατοικω.

Την είδα ομως λίγο χάλια.

"Τι έγινε"την ρωτησα

"Τίποτα μωρέ απλα κάτι έγινε με το αγόρι μου"

"Και αυτό το λες 'τίποτα';"ειπα

"Για να μου έκανε κάτι τέτοιο δεν πιστεύω να μου είναι κάτι παραπανω, απο ενα τίποτα!"

"Τι έννοιες τι έγινε;" αναρωτηθηκα

"Τον τσακωσα με την Νίκη στις τουαλέτες του γυμναστηρίου" απάντησε. Καλά τι έχουν πάθει ολοι; έγινε μόδα, να απατας την κοπελα σου;

"Και εσύ;"ειπα

"Ωχχ και σε εσένα;"ρωτάει

"Και εγω και η κολλητή μου"

"Καταλαβα. Κολλητικο θα είναι. Τουλάχιστον δεν είμαι μονη μου.
Και για πες πως το ξεπερασες;"με ρώτησε

"Αυτό είναι το χειρότερο... Δεν υπήρχε κάτι να ξεπεράσω. Απλα πήγε με αλλη την ωρα που κάτι γίνονταν αναμεσα μας." απαντησα

"Ωω λυπάμαι. Εγώ όμως είχα σχέση 6μηνες μαζί του. Ηταν κάπως να τον δω με την Νίκη."

"Μα η Νίκη γιατί να κανει κάτι τέτοιο; το ήξερε οτι τα είχατε!"

"Ναι. Αλλά φαίνεται οτι μια χαρά χωράει και τρίτος αναμεσα σε δύο τελικά."

ΝΤΡΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝ.....(το κουδούνι)

"Χτύπησε. Λοιπον πάω γιατί έχω ηδη αργήσει μια φορά να μου στο μαθημα της. Τα λέμε." μου είπε

"Οκ. Καλό μάθημα."την χαιρέτησα και έφυγα να πάω στο μάθημα.





















Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Where stories live. Discover now