Μιλούσαμε και μια στιγμη ο Κωστας έπρεπε, να παει τουαλέτα."Με την ησυχία σου"του είπα και γελασαμε.
Ημουν μονη στο σαλόνι(έκανε ρήμα😂)και είπα να κοιτάξω τριγύρω να μάθω το σπίτι.
Αρχικα μπήκα σε ενα δωμάτιο που ηταν ανοιχτή η πόρτα και τα φώτα.
Ηταν το δωμάτιό του μάλλον γιατί υπηρχαν ρουχα του παντού.
Και ενα κρεβάτι κλπ.Εγώ γιατί έχω μονο κρεβάτι και αυτός διπλό;! Εγώ απλωνομαι πιο πολύ στάνταρ.
Ηθελαν να δω πως ηταν να κοιμάμαι σε διπλό κρεβάτι. Εδώ να ξαπλωσω σε ενα απο τοτε που έφυγα απο το σπίτι των γονιών μου. Καλά πρέπει να είναι τρελό να εχεις διπλό κρεβάτι όλο δικο σου.
Δεν εβγαλα παπούτσια και έτσι τα πόδια μου ηταν κάτω και εγώ ανάσκελα πανω στο κρεβάτι του.
Εκλεισαν τα ματια μου και θυμηθηκα τους γονείς μου και την αδερφή μου. Είχα καιρό να τους δω. Μου είχαν λείψει!
"Βουλευτικές;"είπε ο Κώστας.
"Ααααα..." τσιριξα αφού μπουκαρε απότομα μέσα. Εκείνος γέλασε.
"Πας καλά άνθρωπε μου. Παραλίγο να μείνω"είπα και έβαλα τα χέρια μου μπροστά απο το προσωπο μου.
Πλησίασε και μου τράβηξε τα χέρια.
"Μακάρι να εμενες"ευχήθηκε.Κοιταζομασταν αρκετά δευτερόλεπτα χωρίς να μιλάμε και μετα δεν αντεξα άλλο και έσκασα κυριολεκτικά στα γέλια οπως και αυτός. Ετει κι αλλιως ημασταν αστειοι.
Επεισε με φόρα δίπλα μου και το κρεβάτι ετριξε.
Εγώ γελούσα ακόμα."Είσαι χαζή!"είπε και μετα απο μερικά δευτερόλεπτα σιωπής σκασαμε παλι στα γέλια.
.
.
.
Κοιταζαμε το ταβάνι και παίζαμε με τα χέρια μας όταν σκέφτηκα οτι μου είναι άγνωστος ή βασικά δεν εχουμε καμια ιδιαίτερη σχέση, εκτός το οτι παραλιγο να το κάνουμε, στο σπίτι μου, με του Νίκου στα πρωτα 120 λεπτα που γνωριστηκαμε."Το ξέρεις οτι έχουμε συναντηθεί 4 φορες νομιζω για λιγοτερο απο τρις ώρες περιπου και αυτή την στιγμή την πεφτουμε για πλάκα ο ένας στον αλλον; πως;"είπα
"Αγχωθηκες; μην φοβάσαι ρε."Με καθησύχασε.
"Ρε Κώστα τι κάνω;"
"Είσαι στο κρεβάτι ενός που γνωρίζεις ελάχιστα, εφαγες από το φαγητό μου, που δεν ξέρεις τι έχω βάλει μέσα. Και σκοπευεις να κοιμηθεις εδώ την νύχτα και να παμε βόλτα αύριο. Οπως επίσεις θες πολύ να ξαναερθεις."είπε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*
Kısa Hikayeη Ειρήνη, μια 18 κοπελα που ψαχνει σπιτι στην Θεσσαλονίκη, για τα φοιτητικά την χρόνια, αποφασιζει να συγκατοικήσει. Αν και δεν είχε σκοπό να συγκατοικησει με αγορι, ο Νίκος, ενας άγνωστος σε αυτην 21χρονος, θα ειναι η τελευταία της επιλογή. Τι θα γ...