Aerul mi se oprise în gât. Toată lumea mă privea de parcă aş fi făcut cel mai mare masacru pe care îl văzuse omenirea. Savannah mă privea confuză şi speriată; Val și Christian încercau să proceseze ce se întâmpla, de parcă totul părea ireal; Orestis voia să mă ucidă din priviri pentru toate păcatele mele, iar în fața tuturor era Chase, care era îngrijorat şi furios. Combinația asta urca rapid în vârful listei mele negre. Era pur și simplu mult prea amețitoare.
În timp ce mă gândeam la un lucru pe care îl puteam spune, am observat cum Savannah se apropia tot mai mult de mine. Inima îmi bătea de parcă urma să fiu atacată.
- Jaclyin ți-a făcut ceva, a constatat Savannah, după ce mă analizase din cap şi până în picioare. Simțeam că mă sufoc sub privirile tuturor. De ce erai întinsă pe jos când am ajuns la tine?
Toți păreau absorbiți de subiect, întrucât nimeni nu mai făcea vreo mișcare. Simțeam privirea arzătoare a lui Chase asupra mea însă rezistam instinctului de a mă întoarce spre el.
- E incredibil de puternică, am oftat, amintindu-mi de felul în care îmi țintuise mâinile în strânsoarea ei. Cred că am cam supărat-o pentru că nu am vrut să rămân cu ea.
- Atunci de ce ți-a dat drumul atât de ușor?
În vocea lui Orestis era o grămadă de îndoială, cât şi puțină dezamăgire pentru ajunsesem din nou pe capul lui.
M-am uitat scurt la el, iar pielea mi s-a făcut de găină pe brațe. M-am întors iar spre Savannah, gândindu-mă doar la faptul că nu eram deloc o mincinoasă bună.
Am oftat, ca să mai trag de timp. Din nou.
- Pentru că plănuiește ceva, am spus încet, cuvintele amestecându-se în capul meu. Știe că n-o să vreau să cooperez, dar are tot timpul din lume să obțină ce-şi dorește.
- Ce își dorește? M-a presat Orestis, iar eu am răbufnit.
- Moştenitori, la naiba! Mi-am simțit tot sângele urcându-mi în obraji. Parcă toți priveau prin mine acum. Nu știu, mi-a spus doar aceleași prostii pe care le îndruga și când a venit aici. Cele ca noi sunt tot mai rare. Nu mai există prea multe persoane care să aibă două elemente reci. Vrea ca şi eu să-i duc tradiția ciudată mai departe și să fac un copil cu un reprezentant al frigului.
- Şi ăsta e un inconvenient, de vreme ce tu ai pasiuni ascunse pentru amicul tău fierbinte.
Am simțit că mi se oprește aerul în gât. Şi chiar mi se oprise.
Orestis nu mă plăcuse din prima clipă, dar o astfel de replică era ceva nou chiar şi pentru el. Pusese atâta condiment pe ea, că aveam impresia că îmi ardea simțurile.
Înghețasem. De rușine și de şoc. Dar Chase se repezise la el ca la comanda unui general. Abia atunci realizasem ce mare nenorocire se putea întâmpla de la un asemenea comentariu negândit prea mult.
Înainte să îmi dau seama, nu mai eram eu atracția momentului, ci băieții care se poziționaseră în mijlocul camerei. Simțeam furia ce mocnea din amândoi: a lui Chase pentru că se simțise atacat, iar a lui Orestis pentru că fusese atacat. Chase aproape că-l arucase pe jos după ce-l ridicase de pe canapea.
Simțeam cum stomacul mi se strângea de teamă. O luptă între cei doi era ultimul lucru care ar fi trebuit să se întâmple acum. Toți eram neștiutori şi obosiți. Să ne ridicăm unul împotriva celuilalt nu era o soluție.
L-am văzut pe Christian apropiindu-se cu grijă de Orestis, așa că începusem şi eu să mă deplasez către Chase, pentru a încerca să îi despărțim, însă mâna firavă a Savannei m-a oprit.
CITEȘTI
F.R.E.E
ActionF.R.E.E - Factor in Riverdell: Electricity Effect "La vechea şcoală ai fost învățată să te încrezi în ceea ce vezi. Aici, nu face greșeala asta." La ce te mai aştepți când toate s-au petrecut deja? Cum mai faci diferența între realitate şi ficțiune...