îmi cer scuze pentru inactivitate.
vă aștept părerile
______
Savannah a rămas mai mult decât şocată atunci când a realizat semnificația obiectului pe care îl țineam în mână. S-a întins pentru a-l atinge incredibil de repede, încât nu am avut timp să o atenționez în legătură cu urmările de care ar fi avut parte.
— Ce nesăbuită pot fi, a pufnit ea, atunci când a simțit fiorii arsurii. Nu o poate atinge decât posesorul, mi s-a povestit şi asta.
Mă întrebam câte alte lucruri îi povestiseră părinții ei. Probabil cam tot atâtea câte nu îmi povestiseră mie ai mei.
Amuleta a strălucit ușor în mâna mea, conturul ei prinzând o lumină albăstruie de o intensitate slabă. Am urmărit cu aceeaşi curiozitate pe care o avea şi Savannah întipărită pe chip.
Senzația ce mi s-a răspândit în corp era aproape euforică. Mă simțeam aproape amețită de la starea de împlinire care mă cuprinsese.
Am zâmbit involuntar, iar lumina albastră a strălucit mai tare pentru câteva secunde care au fost suficiente pentru a transmite cristalului o parte din energia mea. Am simțit-o cum s-a desprins de mine şi a ajuns în cristal prin prisma amuletei care funcționa ca un intermediar.
Reflexiile albastre ale turmelinei au început să strălucească intens şi să răspândească lumină ca un bec.
M-am lăsat încet pe spate pe covorul moale şi mi-am strâns amuleta la piept. Mi-ar fi plăcut incredibil de tare să dorm câteva ore acum, întrucât mă simțeam slăbită, însă oboseală cu care se confruntau muşchii mei era cumva plăcută. Era ca şi cum toată energia care se despărțise de mine mă făcuse fericită tocmai fiindcă se canalizase în alt loc.
Am închis ochii şi am respirat adânc, simțindu-mi în continuare zâmbetul întins pe buze.
— Dumnezeule, asta a fost genial!
Nu aveam nicio îndoială că Savannah țipase de extaz, dar urechile mele au perceput sunetul mult mai puternic decât ar fi trebuit.
— Ar trebui să fiu supărată pentru că nu mi-ai spus că ai o amuletă, dar ce ai făcut mai devreme a fost mult prea tare! Tocmai ai activat cristalul!
Mi-am deschis ochii, iar lumina camerei îmi părea acum deranjantă. Aparent toate simțurile îmi erau fragile.
— Presupun că aşa am făcut, dar n-am habar cum.
CITEȘTI
F.R.E.E
ActionF.R.E.E - Factor in Riverdell: Electricity Effect "La vechea şcoală ai fost învățată să te încrezi în ceea ce vezi. Aici, nu face greșeala asta." La ce te mai aştepți când toate s-au petrecut deja? Cum mai faci diferența între realitate şi ficțiune...