2. E L K É S É S

2K 41 6
                                    

Reggel 6-kor keltem mivel annyira izgultam, hogy nem jött álom a szememre egész éjjel. Kikeltem az ágyból majd odasétáltam a gardróbomhoz és felvettem egy fekete gatyát egy fehér ingget, majd kimentem a konyhába kávéért.
-Jó reggelt húgi!-köszöntött Patrik.
-Hello!-vágom oda álmosan.
-Nincs kedved lemenni a boltba?-kérdezte, közben pedig telefonját nyomkodta.
-Ahhj ! Mi kell?-néztem rá bágyadt szemekkel.
-Két kefír és kettő korpás kifli-sorolta a számára nélkülözhetetlen dolgokat.
-Oké!-vettem ki a fiókból egy táskát, majd megfogtam a pénztárcám és egy "Mindjárt jövök!" kiálltással kimentem az ajtón. Felvettem egy dzsekit és elindultam a bolt felé.Nagyon sokan voltak már reggel 6-kor az utcán. Épp a sulin gondolkodtam mikor 2 gördeszkás srác elment mellettem, de akkora lendülettel, hogy majdnem felburultam. A két srác után néztem és az egyiket fel is ismertem. Zsolti volt. Az osztálytársam. Megrántottam a vállam majd végre odaértem a boltba. 
-Jó reggelt!-nyitok be a boltba, és el is indulok a pékárú felé, hogy minnél előbb végezhessek, mert nem akartam elkésni az első napomon. 
-Más valamit?-csipogtataj a boltos néni az árukat, mire én csak válaszul megrázom a fejem. 

*

-Na meghoztad a kajám? Olyan éhes vagyok!-hallottam meg a bátyám hangját az ajtóból.
-Igen meghoztam!-ordibáltam majd bementem a nappaliba.-Kaja közben nincs edzés!-figyelmeztettem, és kipakoltam a vásárolt dolgokat a pultra. 
-Ez az én házam az én szabályaimmal!-felelte Patrik hanyagul majd már nyúlt is a kifli felé. 
-Hát akkor fulladj meg evés közben, de én nem hívok mentőt!-fenyegettem meg, mire egyből értett a szóból. 
-Jó akkor az asztalnál eszek!-adta meg magát és lepakolta súlyzóit.
-Köszönöm.

*

-Elkészültél már?-ordítottam be a fürdőszobába.
-Mindjárt!-nyávog nekem vissza.
-10 perce is mindjárt volt!-nyugtalankodtam.
-Jólvan akkor gyere!-nyitotta ki a bátyám a fürdőszoba ajtaját.
-Amúgy valaki hívott!-szóltam utána.
-Biztos a rajongóim-dobja háta a nemlétező haját, én pedig szemforgatva foglaltam el a fürdőszobát. 

*

Miután sikeresen elkészültünk el is indultunk a suli felé. Patrik is oda jár ahova én. Vagyis én ahova Ő. Csak nem egy osztályba. Mondjuk az fura lenne.
08:05 néztem rá az órámra. De jó már az első napomon elkések. Mindegy legalább tudják hogy én sehova nem érkezem időben.
-Jó reggelt!-köszöntem a portásnak majd elkértem a belépőkártyám. 
-Egy kicsit késve jött kisasszony!-szólalt meg végül a portás. 
-Elaludtam. Tudja még nem szoktam hozzá a korai keléshez!-mondtam visszatartott nevetéssel.
-Azért van az ébresztő óra kisasszony!-mondta gúnyosan. 
-Azta erre még nem is gondoltam!-feleltem szemtelenül majd inkább felmentem az osztályba.
-Jó reggelt!-léptem be a terembe.
-Hát maga?-nézett rám egy vörös hajú, olvasószemüveges nő.
-Leiner Kinga vagyok.9 b-s!-mondtam.
-Miért késett?-nézett a szemüvege fölött.
-Elaludtam-húztam el a számat és nagyon reméltem, hogy nem veszi rajtam észre, hogy kamuzok. Tízféle képpen átkoztam el Patrikot a pontatlansága miatt.
-Üljön már le!-ordította le a fejem.
-Jólvan, jólvan!!-mondtam majd körbenéztem, hogy hova üljek.
Az osztályban egyszemélyes padok voltak. Volt egy az ablak mellett. Rögtön oda mentem és lecuccoltam. Éppen matek volt de mivel késve jöttem (8:32 volt mikor leültem végre) nem vettem elő a cuccom csak körbenéztem és gondolkodtam. Gondolataimat egy éles hang szakította félbe.
-Hol van a felszerelése?-ordított a tanár.
-Ömm ebben valahol-tettem fel a táskámat az asztalra.
-Ne szemtelenkedjen-ordított.
-Igenis-feleltem.
-Induljon az igazgatóiba! Ilyen hangsúlyt nem ejthet az én órámon!-mutatott az ajtó felé idegesen, és mostmár értem miért ilyen vörös a haja.
-De nem is csináltam semmit!-háborodtam fel, és az asztalra csaptam, amitől csak még idegesebb lett a boszorkány.
-Mégis mit képzel magáról? Maga egy taknyos kilenedikes, akink mellesleg ez az első napja! Én a maga helyében jobban meghúzmám magamat! És mostmár induljon kifele! Gyerünk!-jött felém közelebb, de nem vártam meg míg hozzám érhetne, csak felkaptam a cuccaimat és elindultam kifele. 
-Még szerencse, hogy nem a 18.százabna élek!-böktem még oda utoljára, és becsaptam magam után az ajtót.
Na egy újabb tanár akivel nagyon jól kijövök.

All The Love A.

Perfect* /H.S./Where stories live. Discover now