A múltkori veszekedésünk után, megegyeztünk Harryvel, hogy ezt a pár napot kiélvezzük a Balatonon a barátainkkal, és nem panaszkodunk többet, hisz egy hetet csak kibírunk egymás nélkül. Amúgy is csak barátok vagyunk, így nem is mondhatnék többet.
Ő végül hazament összepakolni pár ruhát, és én is elkezdtem összeszedelőzködni, mert nem akartam semmit sem a véletlenre bízni. Pakolásom közben Patrik rontott be a lakásba egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Mi történt?-kérdezem mellékesen, és tovább pakolászom.
-Költözünk Húgi!-ölel szorosan magához, nekem viszont lefagy a mosoly az arcomról.
-Mi van?-szólalok meg egy idő után, mikor feléledek bambulásomból.
-Megyünk Londonba!-örül tovább, viszont mikor meglátja döbbent arckifejezésem, megijed.-Most mi van?
-Én nem akarok költözni!-vágom földhöz szegény felsőmet idegesen.
-Ez nem kedv kérdése! Ott kell dolgoznom, te pedig jössz velem. Tudod mennyit fogok keresni? A mostani fizetésem háromszorosát!-kezd el idegeskedni, és ezzel le is zárja a vitát. Én pedig itt állok döbbenten és csalódottan.*
Már tíz óra is elmúlott, amikor becsöngettem a Balaton melletti kis nyaralóba –annyira közel van a tóhoz, hogy az benyúlik a kertbe.
-Komolyan mondom!-hallom meg barátunk hangját az ajtó másik oldaláról, és mikor kinyílt az ajtó, és egy szál alsónadrágban fogadott minket, nem is volt kérdés, hogy miért kaptunk ennyi szidást.
-Szép estét Tesó!-löki be maga előtt Harry barátunkat, aki csak szemét forgatva fogad minket.
-Ti sem jöhettetek volna jobbkor!-mérgelődik tovább, majd bement a konyhába egy pohár vízért. Éppen táskámat dobtam le a kanapé mellé, mikor lépteket hallottam a lépcső felől, és pár pillanat múlva megláttam barátnőmet, Fannit. Egy vékony lepedőt csavart maga köré, amiből egyből le lehetett szűrni, hogy itt tényleg az történt amire gondoltunk.
-Sziasztok!-int oda nekünk bénán, és pirulva még jobban odaszorítja magához a lepedőt.
-Cső Fanni!-int neki vissza kacéran Harry, mire megcsaptam karját, amitől egy jóleső nevetés tört fel belőle.
-Most mit röhögsz Tesó?-néz rá gorombán Kevin, de végül belőle is kitör a nevetés.-Mindegy! Foglaljatok be egy szobát valahol, van elég!-ránt vállat, majd felsétál a lépcsőn, és Fanni fenekére ütött egyet. A lány csak elnevette magát, majd utána szaladt.
-Aranyosak!-szólalok meg egy idő után, mikor még mindig a lépcsőt nézegettem.
-Igen, egész jól kijönnek!-biccentett Harry, majd mindkettőnk bőröndjét megfogva indult el ajtó felé, ami szerencsére egy szobát rejtett, és nem olyan dolgokat, amire mi nem voltunk kíváncsiak. Azért maradtunk lent a földszinten, mert nem akartuk a fiatalok örömtől átitatott szavaikat hallani.
-Kimegyünk fürdeni?-tette csípőjére kezét Harry, mikor épp a ruháimat pakolásztam a szekrénybe.
-Harry, fürödj le egyedül!-nevetek fel.
-Mármint kint! A BALATONBAN!-nyomja meg a tó nevét, mire nekem leesik, mit is kérdezett, és irtózatosan elpirulok.
-Oké!-nevettem fel kínosan, majd fürdőruháimért nyúltam. Előhalásztam a feketét, mert az szerintem sokkal jobban állt, és még többet is takart, mint a vörös színű. Nem tudtam mit gondoltam, mikor megvettem.
-A pirosat vedd fel!-szólal meg Harry, mikor a fürdőruhában a kezemmel indultam el a mosdó felé átöltözni.
-Biztos, hogy nem!-ráztam meg a fejem nevetve.
-De az jobban néz ki!-néz rám boci szemekkel, aminek nehezen lehet ellenállni.
-Jó, rendben!- adtam végül be a derekam egy kis gondolkodás után. Eléggé szégyenlős voltam mások előtt, de a múltkori kis incidens után, már nem érzek késztetést, hogy Harry előtt is takargassam magam. Szóval egy kicsit húztam a szám, de nem bántam, meg, hogy azt a fürdőruhát vettem végül fel.
A tükörbe belenézve konstatáltam, hogy a hasam a nyár alatt csak nagyobb lett. Bár nem csodálom, hisz egész nap csak fekszünk és eszünk. Így nem nehéz hízni.
Végül erőt vettem magamon, és kiléptem a szobába, mert csak nem maradhattam bent a mosdóban egész éjjel. A Balatonig meg csak nem látja meg Harry az elhízott alakomat. Emlékszem, a buliban azt mondta nekem, hogy gyönyörű vagyok, de azóta vagy öt kilót híztam.
Úgy döntöttem, hogy a törölközőmet magam köré tekerem, és akkor biztos nem veszi észre az elhízott részeimet.
Mosdóból kilépve kapkodtam gyorsan a lábaim a szoba ajtaja fel, hogy minél előbb kiérjek a helyiségből. Ezt sikeresen teljesítettem is, Harry nagy meglepetésére. Nem nagyon értette miért rohangálok előle, de nem is nagyon törődött vele, mert jócskán az után ért ki, hogy én már belógattam a lábam a tóba.
-Mért futottál el előlem?-hallottam meg mély hangját, ami így a csendes éjszakban még mélyebbnek hatott.
-Nem futottam el, csak gyorsan lépkedtem!-érveltem, elég rosszul.
-Igen, ez sokkal értelmesebben hangzik!-nevet fel rajtam, és ezzel nekem is mosolyt csalt az arcomra.
-Jólvan na!-fejezem be a nevetést, mert kezdett kínos lenni, hogy rajtam nevetünk.-Csak szégyenlős vagyok!-harapom be az ajkam, és még mindig szorongatom a törölközőt a mellkasom előtt.
-Nem kell annak lenned!-teszi kezét kezemre.-A múltkorinál úgyse látlak pucérabban!-utalt arra az incidensre, mikor mindenem átlátszott abban a fehér pólóban. Az emlékektől megint elszégyelltem magam, Harry pedig megint felnevetett, majd kezemet fogva vett rá arra, hogy végre elengedjem a törölközőt, ami még mindig takarta a szerintem kényes testrészeimet. Mikor az anyag lehullott mellém, Harry egy apró pillanatig végig mért, majd egy halvány mosollyal ajkain ugrott be a vízbe, amitől majdnem szívrohamot kaptam.
-Jó a víz!-fröcskölt le engem, én pedig végül beugrottam mellé.*
-Sosem szerettem kötötten élni az életem-tűrt ki egy tincset szeme elől Harry, majd végig húzta kezét a víz felszínén.
-Nekem meg sosem volt alkalmam kötötten élni-gondoltam vissza az elmúlt éveimre. Majdnem minden évben történt valami, ami miatt költözni, vagy utazni kellett volna. Gondolataim közepette valami hangot hallottam meg a nádasból, amitől felsikoltottam, ezzel Harryre ráhozva a frászt. Egyből mellém úszott, és átkarolta a víz alatt a derekamat.
-Mi a picsát csináltok ti ott?-hallottam meg Kevin hangját a hátunk mögül, amitől egy kicsit megfeszült a hátam, és se én, se Harry nem mertünk megfordulni.
-Hát-adta végül be a derekát Harry és megfordult barátunk felé-, az van, hogy kijöttünk egy kicsit pancsolni!-tárta szét a karját és egy félmosolyra húzta száját.
-És minket kihagytok?-hallom meg barátnőm hangját, amire én is megfordulok, és már csak azt érzékelem, hogy Kevin csobban be a vízbe.*
-Meg se szárítod a hajad?-suttogja Harry és csukott szemmel kezd a hajammal játszani.
-Túl fáradt vagyok hozzá!-bújok kicsit közelebb hozzá, már ha ez lehetséges. Mélyen beszívom illatát, és csak azon tudok agyalni, hogy hogyan közöljem vele, hogy elköltözünk. Vajon mérges lesz? Ha nem mondom el neki akkor biztos, de nem tudom, hogy hogyan kéne neki ezt beadagolnom.All The Love A.
YOU ARE READING
Perfect* /H.S./
Fantasy-Tudod, mondtál valamit, mielőtt még elaludtál volna, és csak tudni akarom, hogy komolyan gondoltad-e? -Igen, valami rémlik abból is, hogy kimondtam, hogy szeretlek. Persze, hogy komolyan gondoltam Bébi! ________________________________________ -Ha...