Doksan bir gün önce
Hey, hey, hey aranızda gay olan var mı?!
"Arsız Hun;
Ellerimi ceplerime sıkıştırıp artık yeni mekânım olarak bellediğim Yixing ve Luhan'ın evine doğru ilerledim. Dudaklarımdan düşüremediğim bir ıslaklıkla karanlık sokakta yürürken bugün Baekhyun'un kendisini sırf arkadaşını görebilmek için tehlikeye atması geldi aklıma ve bu beni biraz da olsa tedirgin ediyordu. Kendi açımdan. Çünkü şuan benimde bir arkadaşımın yardımıma ihtiyacı olabilirdi ve ben kesinlikle karanlık işlere bulaşmak istemediğim için onun bana olan yardım çağrısına sırt çevirmiştim. Sanırım Baekhyun'un da dediği gibi ben Pezevenk bir dövmeciyim.
Farkında olmadan ayaklarımın beni sürüklediği kapıyı çaldığımı bile kapı açıldığında anlamıştım.
"Yixing çekilsene şuradan."
Elimin tersiyle onu ittirmeye çalışsam da yerinden bir gram kıpırdamadı. Elime pek de ağır olmayan bir çanta tutuşturduktan sonra kapıyı suratıma kapattı ve arkasından bağırdı.
"Acil götürmen gerekiyor."
Söyleyecek sözüm yoktu. Anlaşılan bugün minik geyiğimi göremeyecektim. Bütün ıslıklarım içime kaçarken bir taksi çevirdim ve tabii ki çantayı ucundan da olsa biraz karıştırdım.
Kendisi gibi sayfaları da siyah olan bir defter gözüme çarpınca uzun yolcuğumu bunu okuyarak değerlendirmeye karar verdim.
21.03.11
Henüz ona dair bir iz bulamadım. Bugün yine bir uyuşturucu mafyasını indirdik. Büyüklerdendi. Biraz zorlu oldu. Planlar tıkırında gitmedi. Yakalanma korkusu bazen öyle bir büyüyor ki içimde ancak onları bulmadan bana durmak yasak. Yixing'i peşimden sürüklemek omuzlarımdaki yükü üçe beşe belki de ona katlıyor ama bugün ve daha önceki işlerimizin çoğunda onun sayesinde ölümden kurtuldum. Beraber güzel bir ekip olduk. O benim gizli sırrım gibi...
31.12.11
Bugün ölüyorduk.
Ama ölemedim...
14.07.12
Sevgi. Merak ediyorum gerçekten. Sadece bir özlem duyuyorum belki de bu duyguya karşı. Bana saf sevgi veren kişiyi öldürenleri bulmak istiyorum.
Bugün bir mafya pardon bir organize suç örgütü daha eksildi Kore'nin karanlık dünyasından ama yine onlar değil.
29.02.14
Ne diyeceğim sahiden ölmüş müdür o yangında. Kaçarken gördüm diyorum ya vallahi!. Geçenlerde Yixing bile hayal görüp görmediğimi sordu. Bu onun araştırıp da hakkında tek bir ipucuna rastlayamadığı tek insan. Belki de onun ismine sahip birçok insan var ama onun için herkes öldü diyor. Bende inanmak üzereyim. Çocuk aklımın oynadığı bir oyun olmasından korkar oldum.
12.12.14
Yüzünü unuttum. Küçük bir çocuktan bekleneceği gibi ya da Byun Baekhyun'dan beklenileceği gibi...
Ve bugün ilk defa başarısız olduk.
Bugün felaketleri çağrıştırıyor...
13.05.15
Bugün devirdiğimiz bilmem kaçıncı mafya. Yine yok...
"Beyefendi geldik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Culaccino // Chanbaek
Fanfic"Berbat haldeyim ve yoruldum, itiraf etmeliyim ki ateşe dayanıklı değilim..." Yutkunmak için birleştirdiği dudakları aralanmadan kaybolmuş bakışlarını yakaladım ve dev için yarım kalan şarkıyı tamamladım. "Bunu beni yakmaya başladığında fark ettim."...