1. Tylko jak jej to powiedzieć?

2.2K 53 20
                                    

Aspirant Kuba Walczak
Ma 33 lata. Pracuje jako policjant KWP z 7-o letnim stażem. Jego partnerką z ,,patrolu'' jest Podkomisarz Paulina Wah, w której się podkochuje.

Podkomisarz Paulina Wah
Ma 32 lata. Pracuje jako policjantka KWP z 9-o letnim stażem. Ma 13-o letnią córkę Agatę. Rozwiodła się z mężem Piotrem. Jej partnerem z ,,patrolu'' jest Aspirant Jakub Walczak w którym się pokochuje.

Agata Wah
Ma 13 lat. Bardzo lubi wujka Kubę i chce aby jej mama i on byli razem. Jest niegrzeczna i potrafi wkurzyć człowieka w 5 min.
——————————————————
*Kuba*
Boże, dziś do pracy mam na 10. Szczęście! Jednak z drugiej strony są plusy chodzenia tam. 1. Zapomnę o tym moim bałaganie w domu i
2. Będzie tam Paulina którą bardzo kocham. Dobra jest 7 jeszcze 3 godziny zjem coś. No nie...nie ma nic w lodówce. O jest spagetti które wczoraj zrobiła mama zanim wyjechała do Niemiec. Całe szczęście, że coś jest. Dobra, zabieram się za jedzenie. Nom, nom, pyszne!
*Paulina*
Jest ósma. Niunia poszła do szkoły, a ja mogę coś zjeść. O zostawiła kartkę. Przeczytam ja:
,,Mamo, zrobiłam ci kanapki. Poszłam do szkoły. Przyjedź po mnie o 14:30.
Miłego dnia!
Agata! :)
PS Tylko pamiętaj o tym żeby po mnie przyjechać, bo ci przypominać nie będę!!! :(''
Cwana jest, dobra idę się ogarnąć i wychodzę. O Jezu kto to dzwoni? O Kuba ty wariacie!
Rozmowa telefoniczna Pauliny i Kuby :
-Halo
-Halo, no siema co chcesz?
-Samochód odmawia posłuszeństwa i mam prośbę...
-Kuba znam cie, mam po ciebie przyjechać i zawieść cię do roboty, tak?
-Mhm, to co?
-Dobra będę za 10 min
-Dzięki, nara!
-Nara!
*Time skip*
*Przed komedą*
*Kuba*
Okej, i na miejscu. Ciekawe czy Kubis ma coś. Paulinka jakaś taka...inna niż zwykle. Zapytam czy coś się stało.
-Paulina wszystko w porządku, wyglądasz na smutną.
-Tak dobrze wszystko, porostu nie czuje się dziś za dobrze
-Może weź wolne i idź do domu odpocząć.
-Nie, nie jest aż tak źle
Uff to dobrze. Już myślałem, że coś jej się stało.
*Time skip*
*1 h do zakończenia pracy policjantów*
*Kuba*
Nie wiem jak powiedzieć Paulinie, że ja kocham. Wiem, może Stasiak coś mi doradzi. W końcu jest z Marysia. Musiał je kiedyś powiedzieć, że ją kocha. O idzie!
-Adamek cho no tu na chwilę
-Mam się bać?
-Nie wcale, doradź mi.
-Okej, więc jak mogę Ci pomóc?
-Bo...no...
-Bo, no co?
-Bo ja...ja kocham Paulinę.
-No i co w tym złego?
-Nic. Tylko jak jej to powiedzieć?
-Pojedź z nią w jakieś bardzo piękne miejsce i jej to powiedz.
-A jak ona mnie nie ten...
-To jak one cię nie ten to ja ci do ch*ja nie umiem pomóc.
-Adam, Marysia zabójstwo macie! Park Kosciuszkowski, Bolo już tam jedzie!
-Idziemy szefie, Adam chodź!
-No to ja ci już doradzić więcej nie umiem...sorry robota czeka.
-Ta...jasne, dzięki.
Adam miał świetny pomysł! Zabiorę Paulinę nad morze i tam jej to powiem! Na szczęście ja i Paulina mamy jutro wolne i mamy je AN do końca miesiąca( do końca lipca mają tego wolnego 2 tygodnie xD.)
*Paulina*
Nareszcie papierologia skończona. O Kuba idzie. Ciekawe czego chce?
-Paulina masz chwilę?
-Tak, coś się stało?
-Masz może ochotę na wyjazd nad morze bez Agaty? Tak np. tylko ty i ja?
-Tak, oczywiście!
-Jeśli chcesz możemy jechać nawet jutro, co?
O mój boże nie miałam pojęcia o tej propozycji. Aaa! Tak się cieszę!
-Tak jasne!
-To jutro bądź pod moim domem o 10, ok?
-Dobra, nara muszę iść bo Agata w domu czeka. Pa!
-Pa!
 
O wyjeździe chciałam napisać oddzielnie. Mam nadzieje że się spodoba. Zachęcam do klikania gwiazdki pod rozdziałem. ZA WSZELKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPINKCYJNE PRZEPRASZAM!!!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12 :)

Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia  •ZAKOŃCZONE•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz