Opowieść zawiera słowa niecenzuralne!(ale jest ich mało😂) *Paulina*
Ta noc była bardzo wyjątkowa. Tylko jest jeden problem...jak ja to powiem Agacie? W sumie nawet lubi Kubusia.
*Time skip*
*Wrocław, 29 Lipca*
*Paulina*
Jestem z Kubą tydzień i nadal nie powiedziałam Agacie, że z nim jestem. Mieszkamy teraz u Kuby. Agata ciągle się dopytuje czemu, a ja nie umiem jej odpowiedzieć. Kuba to ma ładne widoki z balkonu.
(Jego widoki z balkonu są przypadkowe a oto one : )Kuba poszedł do Adama, mają tam coś uczcić, ale w każdej chwili może wrócić.
*Dźwięk zamykających się po cichu drzwi*
O chyba wrócił! Cześć Ku...
*Kuba*
U Adama jest jeszcze Bolek. Bruno i Rudy(Radek Kowal) już poszli. Dobra czas wracać. Jeszcze im nie powiedziałem, że jestem z Pauliną. Narazie wie o tym tylko Adam. Jak narazie (:/) się nie wygadał.
-Dobra panowie, było miło, ale czas wracać na hatę.
-Już? No dobra siema!
-Naaraa!
-Ku*wa Bolo, opanuj się!
Bolo był tak napity, że chciał całować wszystkich na pożegnanie. W sumie to mu się nie dziwię bo wypił 2 krowy.
*Time skip*
*W klatce schodowej Kuby*
Dobra, już jestem. Mam nadzieję, że Paulinka jest w domu. Co? Drzwi do mojego domu są otwarte? Oby Paulinie nic się nie stało. Co? Boże to mię przerasta, Paulina nie przytomna związana i przywiązania do przewróconego krzesła? Widać, że się szarpała. Sprawdzę czy nikogo nie ma w domu.
*5 minut później*
Czysto...teraz rozwiąże moją księżniczkę. Gdzie jest jakiś nóż? Po tym ,,Wahowym przemeblowaniu'' zupełnie nie wiem gdzie co jest. ( meh, meh Kuba... :/ )
* Godzinę później/po rozwiązaniu Pauliny*
*Paulina*
Otrząsnełam się i zobaczyłam, że leżę na kanapie, a w kuchni stoi Kuba.
-Oh...ale mnie boli głowa.
-O...wstałaś, wszystko dobrze? Co to było? Przyszedłem a ty byłaś związana i przywiązania do krzesła. Kto ci to zrobił?
-Nie wiem
Po tej ekspresowej rozmowie, Kuba do mnie przyszedł i pocałowalismy się. Trwało to tak długo, że przez to wyladowalismy w łóżku.Przepraszam, że nie pojawił się wczoraj rozdział ale miałam 2 kartkówki sprawdzian i poprawę sprawdzianu. Za tydzień mam ferie zimowe i opowieści będą pojawiać się częściej, bo co innego mam robić w samochodzie jak nie słuchać muzyki i pisać opowieści na Wattpad'a. ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!!!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12
CZYTASZ
Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia •ZAKOŃCZONE•
Hayran KurguOpowieść jest o Paulinie i Kubie z serialu Sprawiedliwi-Wydział Kryminalny. Jest ona trochę zmieniona więc mam nadzieję, że się wam spodoba. ~#933 - fanfiction 8.05.18~ ~#790 - fanfiction 9.05.18~ ~#2 - hasztag #KuPa 10.05.18~ ~#1 - hasztag #Sprawie...