Rozdział zawiera słowa niecenzuralne(ale jest ich mało 😂)
*Kuba*
-Nie kłóć się że mną!
-Jasne, proszę mamy.
-Jezu, chodź.
-No idę, proszę mamy!
Jezu jak ona mnie wnerwiła!
*2 month's later*
*Dzień urodzin Pauliny/13.30*
*Paulina*
Robię obiad, bo dzisiaj mamy obydwaj wolne. Kuba poszedł załatwić ,,sprawy z dzieciństwa''. Nie wraca już od 3 godzin. Martwię się.
*Kuba*
Powiedziałem Paulince, że idę załatwić sprawę z dzieciństwa. Tak naprawdę wracam już, bo kupiłem jej pierścionek zaręczynowy. Dziś o jakiejś 16.40 pojadę nią do najpiękniejszego lasu we Wrocławiu i tam się jej oświadczę.
*Dzień później*
*tajemnicza osoba*
Zrobiła mi dziecko, a teraz nie pozwala do niego podejść. Każe mi płacić alimenty, których nie musze płacić. Przez nią, byłem 5 razy w pierdół na pół roku. Ja jej tego nie odpuszczę. Dziś o 16.40 w najpiękniejszym lesie we Wrocławiu. Tam ją porwę!
*Ten sam dzień/16.40*
*Kuba*
Cały czas ktoś jechał że nami. Może to przypadek? Nie wiem. Ok. To już teraz ona nie patrzy.
-Paulinka?
-Tak?
-Nie wiem jak ci to powiedzieć, ale...
-Kubuś mów!
-Dobra...Wyjdziesz za mnie?
-Mój Boże! Kuba...TAK!
Pocałowała mnie.
-Dobra chodź, idziemy do restauracji.
-Jasne...chodźmy.
*Paulina*
Mój Boże jestem taka szczęśliwa! Kuba mnie zaskoczył tym pytaniem!
Dzyń Dzyń Dzyń (dzwonek telefonu Pauliny)
-Kuba ja za chwilkę przyjdę, ok?
-Dobra, czekam w samochodzie!
Rozmowa Pauliny z tajemniczą osobą:
-Halo, kto mówi?
-Ktoś z kim dzieliłaś całe swoje życie.
-Czyli kto...halo...jest tam ktoś? Aaa aaa!!!
*Kuba*
O Jezu co ja teraz zrobię. Zaprosiłem Paulinę do restauracji. TYLKO NIE WIEM DO JAKIEJ! To jest naj...Czy to...Paulina! Biegnę do niej! Wsadzają ją do samochodu! O nie!
-Paulina! Zostaw ją ty zje*ie chol*rny!
-Nie odzyskasz jej już! MELCHIOR SPIER*ALAMY!
-Robi się szefie!Przepraszam że dopiero teraz piszę rozdział, ale nie mam weny. Jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach. Zachęcam do kliknięcia gwiazdki pod rozdziałem. Sorry, że krótki ale naprawdę ie wiem już co pisać.
PS. Dzięki za aktywność. Dzięki wam moja książka zajmuje 62 miejsce. JESTEŚCIE WIELCY!!!
ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12
CZYTASZ
Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia •ZAKOŃCZONE•
FanficOpowieść jest o Paulinie i Kubie z serialu Sprawiedliwi-Wydział Kryminalny. Jest ona trochę zmieniona więc mam nadzieję, że się wam spodoba. ~#933 - fanfiction 8.05.18~ ~#790 - fanfiction 9.05.18~ ~#2 - hasztag #KuPa 10.05.18~ ~#1 - hasztag #Sprawie...