Rozdział zawiera słowa niecenzuralne(ale jest ich mało)
*Time skip*
*następny dzień//podczas śniadania*
*Kuba*
Jezu Chryste czy Agata naprawdę zrobiła se dziarę? Mi to nie wygląda na tatuaż z chipsów. Boże jeszcze ma koszulkę na ramiączka i na niej koszulka która opada na ramiona. Muszę jej zasłonić ten tatuaż.
*Paulina*
Co się dzieje z Agatą? Ciągle się spóźnia, bo Kuba coś jej gada. Oni są w zmowie.
*Time skip*
*2 godziny później//komenda*
*Paulina*
-Kuba...
-Tak, kochanie?
-Co się dzieje z tobą i Agatką? Ciągle się spóźnia, bo coś jej gadasz. Czy wy coś przedemną ukrywacie?
-Paulinka nie mam zamiaru czegoś przed tobą ukrywać. Nic się nie dzieje.
Kuba przytulił mnie, a ja wtuliłam się w niego. I wtedy tą chwilę przerwał...
-Paulina, Kuba chodźcie na chwilę.
-Bolo! Nie nauczyli cię pukać!?
-Nauczyli, nauczyli...
-Dobra dziewczynki przestańcie się kłócić. Co chciałeś Bolo?
-Pamiętacie jak Tomek i Dagmara prowadzili sprawę pogrożek do tego faceta który organizuje Miss Men? (czy jakoś tak-dop. Autorki)
-Hahah tak...
-Bolo tego nie da się zapomnieć. Tomek tak jakiś hipis, Daga jego managerką i ty jego ,,osobistym masażerem''!
-Bardzo śmieszne Kuba...dobra nieważne...ten facet znów dostaje pogróżki. Kubis mówił, żebyście się tym zajęli.
-OK...
*Time skip*
*2 dni później//przed domem Kuby*
*Paulina*
Parę minut temu dzwonił do mnie mój brat Patryk. Mówił, że się przeprowadził z Czech do Wrocka. Ja właśnie wracam z pracy. Kuba wrócił wcześniej. O MÓJ BOŻE!!! To...Kuba który całuje Izę!
-Kuba!!! Czy ty...
-Paulina to nie tak...
-Nic nie mów!
Kuba złapał mnie w ostatniej chwili kiedy chciałam wyjść. Pocałował mnie. Będę za tym tęsknić.
*Kuba*
-Mogłeś mi powiedzieć, że nie chcesz ze mną być. A ja się dowiaduję w taki sposób!?
-Paulina poczekaj! Musiałaś tu przyjść? Zjeb*łaś mi życie su*o!
-Kuba ja chcę mieć ciebie przy sobie!
-Ale ja ciebie nie chcę. Zostaw mnie!
*Paulina*
Mój brat Patryk mieszka 2 bloki z tąd. Pójdę do niego. Mam nadzieję, że mnie 'przygarnie'oby...oby.
-Elo brat.
-Elo siostra, co tu robisz...to znaczy się ty...i Agata?
-Nic...
-Coś z Kubą. Bo jak on coś ci zrobił to pójdę zabić ch*ja!
-No tak, ale nie rób mu nic. Proszę cię...
-No dobra, ale jak będziesz chciała, żeby ktoś mu dał w ryja to tylko mów, a do niego pójdę i mu przy*ebie.
-Dobrze, będę pamiętać.
Wtuliłam się w Patryka i siedzieliśmy w takiej pozycji przez ponad 15 minut. Później w drzwiach pojawiła się...Elo mordy! Jak myślicie kto pojawił się w drzwiach w domu brata Pauliny? Piszcie w komentarzach! W komentarzach możecie pisać propozycje na next rozdział! Tak apropo rozdziału...NEXT POJAWI SIĘ JUTRO LUB POJUTRZE!!!
ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12
CZYTASZ
Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia •ZAKOŃCZONE•
FanfictionOpowieść jest o Paulinie i Kubie z serialu Sprawiedliwi-Wydział Kryminalny. Jest ona trochę zmieniona więc mam nadzieję, że się wam spodoba. ~#933 - fanfiction 8.05.18~ ~#790 - fanfiction 9.05.18~ ~#2 - hasztag #KuPa 10.05.18~ ~#1 - hasztag #Sprawie...