35. Ty odsuń się od tego jak chory zakaźnie!

276 14 6
                                    

Rozdział zawiera słowa niecenzuralne(ale jest ich mało 😂)
WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM!
*Kuba*
I tak Paulinka siedziała u mnie do 23.45. Potem poszła, a ja oglądałem piłkę nożną Bayern vs. Real. Za kim jestem za Bayernem!
*Time skip*
*2 miesiące później*
*Paulina*
Kuba wyszedł ze szpitala na następny dzień. Ja, Agata i Kuba mieszkamy u Kuby w mieszkaniu. W sumie nie wiem dlaczego mówię na mieszkanie w którym mieszkam od 2 lat, że to mieszkanie mojego ukochanego.
Mam coraz większe problemy z Agatą. Ostatnio miała jakiś dzień rodzica w szkole. Powiedziałam jej, że nie pójdę, bo nie mam za co jej pomagać. Za mnie ma pójść Kuba. Namówiła go, ale nie wiem czy pójdzie. Teraz jestem na komendzie i zajmujemy się z Kubą sprawą porwanej kobiety. Kuba pojechał z mężem kobiety do jego teściów. O! Idzie Bolo!
-I co masz coś?
-Tak mam. Tu masz adres komórki od której kobieta wysłała pustego SMSa. Na kartce masz adres.
Na kartce było napisane:
                  KOLEJOWA 23/4
GODZ. OSTATNIEGO LOGOWANIA: 6.00
No i świtnie! Jadyma!
*Time skip*
*30 godziny później*
*Paulina*
OK, jestem na miejscu. Jestem w środku. O mój Boże. Są tu 3 kobiety przywiązanie do krzeseł a na stole jest uczta jak nie wiem co! Sprawdzam dom. Czysto.
-Halo. - trzęsę lekko głową kobiety-słyszy mnie pani?
Idę do drugiej.
-Halo proszę pan...
*Kuba*
-Gdzie jest Paulina? - powiedziałem do Bolka
-Paulina wychodziła z komendy - mundurowy
-Kiedy dokładnie?
-Yyy jakąś godzinę temu.
-Jechała na kolejową 23/4. Dałem jej kartkę z tym adresem. Tam się ostatnio logował numer tej kobiety porwanej. Chyba musiała tam pojechać.
-Japie*dole. Dobra Wojtek zadzwoń do AT i powiedz, że potrzebuję załogi tam gdzie Bolo mówił.
-Ok, Kuba. Już się robi.
-Ty Bolo, a po co ci te wszystkie eliksiry i inne PSE gó*na które tu masz.
Bolo ma na swoim stoliku w ch*j dużo jakiś eliksirów. No po ch*j mu to.
-Ty odsuń się od tego jak chory zakaźnie! To do śledztwa które prowadzą Stasiak z Przybylską.
-Aha spoko.
-Kuba, AT są już pod komendą. Idziesz? - mundurowy
-A już idę.
*Time skip*
*5 minut później//Kolejowa 23/4*
*Paulina*
Ooo mój Boże. Gdzie ja...o nie! Jestem w tym domu. Są tu te 3 kobiety.
-Ooo...widzie, że pani podkomisarz się obudziła. I co? Chce ci się pić? Masz, lubisz czerwone wino?
-Tak.
-To proszę. A teraz powiedz mi jak ci się podobam.
Nie odezwę się. O fuck! Łapie mnie na  brodę i teraz patrzę na niego oko w oko.
-Nie podobam co się?
Wyrwałam mi się, a on znów łapie mnie za brodę. Krzyczy:
-NIE PODOBAM CO SIĘ?! Pożałujesz tego. Zobacz, w tej strzykawce jest narkotyk który po 10 minutach zacznie działać. Zemdlejesz i może już się nie obudzisz.
-Aaaaaaa!!!
Uchylilam się i nagle weszli AT, Kuba, Ewa i Bruno.
-Odsuń się od niej!!!
-Łapy do góry, do mnie kopnij tą strzykawkę!
*Agata*
-Wujek czemu cię tu nie ma. Oddzwoń do mnie, a najlepiej tu przyjdź. Proszę!
Może jednak spróbuję...
-Witam podkomisarz Paulina Wach. Jest w zajęta. Jak będę zobaczę, że mam od ciebie połączenie to oddzwonię. Pozdrawiam!
No i jak zwykle ma mnie w dupie!
No super! Porostu super!
*Kuba*
-Kuba!
Paulinka wtuliła się we mnie.
-Wszystko dobrze? Dobrze się czujesz?
-Tak. Bałam się, że nie przyjedziesz i, że on mi zdąży to gó*no wstrzyknąć.
-Paulinka, już wszystko dobrze. Co się tobie stało?
-Agata mi rozbraja psychikę. Nie wytrzymam zaraz.
-Spokojnie, chodź pojedziemy na komendę. Kubis chciał z tobą pogadać.
-O czym?
-Tego nie powiedział.

Witam, i o zdrowie pytam! Z góry przepraszam, że nie pojawiał się rozdział. W poprzedniej informacji wyjaśniam dlaczego. Mam do was pytanko odnośnie rozdziału. Czy chcecie aby ta rozmowa z Kubisem była miła czy nieprzyjemna? Piszcie w komentarzach! ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12

Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia  •ZAKOŃCZONE•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz