71. Więcej mnie Minecraft nauczył o składzie gleby niż lekcje gegry!

211 12 2
                                    

Rozdział zawiera słowa niecenzuralne (ale jest ich mało 😂)
*Time skip*
*Komenda//14.00*
*Paulina*
-No to ok. W gruncie rzeczy nie mamy nic.
-A Dobecka kiedy wraca? - Kubis
-Tego nie wiem. Bolo też nie. - Kuba
-O mnie mowa? - Bolo - Słuchajcie dzwoniłem do prosektorium (czy gdzie pracuje Dobecka, poprawcie mnie jeśli jest źle) i mówili, że Dobecka jutro wraca, więc się tym zajmie.
-No to co? Fajrant? - Kuba
-Fajrant. - Kubis.
*Agata*
Ok, jeszcze tylko 20 minut. Wytrzymam. Nie no nie wytrzymam jak to jest lekcja gegry. Po co my się mamy uczyć składu jeb*jego gówna. Więcej mnie Minecraft nauczył o składzie gleby niż lekcje gegry! ((͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°))
*Time skip*
*19 minut później//szkoła Agaty*
*Agata*
Jeszcze minuta. Dzwoneczku, kochanie. Dzwoń już. Proszę...
*DRYN DRYN DRYN (dzwonek)*
Nareszcie!
-Ej Agata! Idziesz do Galerii (takiej z ciuchami. Nie myślcie, że Galerii Sztuki, bez przesady)?
-Ale nie mam hajsu.
-Spoko. Coś wymyślimy.
*Time skip*
*30 minut później//galeria*
*Agata*
-Mam!!!
-Co masz?
-Pomysł! Weź tą bluzkę wpakuj do plecaka i wybiegnij że sklepu! Jesteś szybka, więc ten spaślak (ochroniarz) cię nie złapie.
-No ok...?
-Dobra, ja idę to przymierzyć a ty działaj.
-Ok...
Dobra wezmę jakąś. Tylko jak ukryć to przed matką?
-Ej, ej, ej, młoda damo! Gdzie idziesz z tą bluzką? Nie zap...Edek! Łap ją!
Spidalam, spidalam, spidalam...i w ch*j złapał mnie. Teraz aby się matka nie dowiedziała.
-Agata? Co ty wyprawiasz?
O w ch*j. Ten głos wszędzie rozpoznam. Matka tu jest! I mam krótko mówiąc przej*bane. Nie wypuści mnie nim skończę 40-stkę!
-Mamo! No bo tamta bluzka mi się spodobała ale była w ch*j droga!
O ku*wa! Przeklinam przy niej! Teraz to do usranej śmierci mnie nie wypuści.
-Jaka była droga?
-Bardo.
-Dobra chodź. Pogadamy w domu. Nie będę Ci skeczów odstawiać na środku galerii.
*Time skip*
*30 minut później//dom Kuby*
*Kuba*
-O hej Paulinka, gdzie byłaś?
-Kuba...
-No? Coś się stało?
Pocałowałem ją.
-Tak.
-Mam się bać?
-Nie.
-To mów.

I jak myślicie? Paulina powie, że Agata kradnie w galerii? Piszcie w komentarzach! ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
Życzę miłego czytania!
HarleyQuinn5087

Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia  •ZAKOŃCZONE•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz