24. PlayBoy Kuba nigdy nie będzie w stałym związku.

372 18 10
                                    

Rozdział zawiera słowa niecenzuralne(ale jest ich mało 😂)
*Kuba *
JAPIE*DOLE!!! Czemu ja poszedłem se. Mógłbym tam stać aż by Ewa wypuściła mnie do środka. Ok, mówiła, żebym przyszedł dziś lub jutro. Ona dziś do pracy ma na 8.00. Paulinka i ja mamy wolne. Pójdę do niej kiedy Ewy nie będzie w domu.
*Time skip*
*10 minut później//dom Ewy//9.30*
*Paulina*
O mój Boże. Trzeba ruszyć swoje 4 litery i wstać. Ewa mówiła, że wróci o około godziny 19.00, dam radę.
*DING DONG//dzwonek do drzwi*
-Idę! Idę! Minuta!
Okej szybki się ubiorę i idę.
*Time skip*
*5 minut później//dom Ewy*
*Kuba*
-Idę! Tak słu...
-Paulina nie zamykaj. Chciałbym z tobą pogadać.
-No dobra, wchodź. Po co tu przyszedłeś?
-Bo chcę cię odzyskać. To Iza do mnie przyszła i zaczęła gadać mi, że chce ze mną znów być. To ona mnie pierwsza pocałowała. Wybacz mi proszę...Paulinka?
Ku*wa! Dzwonię po karetkę.
*Time skip*
*3 godziny później*
*Kuba*
-Pan Jakub Walczak?
-Tak, i co z Pauliną?
-Już jest dobrze, ale musi zostać na obserwacji. Może Pan do niej wejść.
-Dziękuję. Paulina?
-Kuba? Czego chcesz?
-Lekarz pozwolił mi do ciebie wejść.
-Znów chcesz mi wmawiać, że Iza pierwsza zaczęła cię całować? Przecież Playboy Kuba nigdy nie będzie w stałym związku.
-Z kąd co to przyszło do głowy?
-Mówiłeś, na komendzie.
-Kiedy?
-Kiedy jeszcze nie byliśmy razem.
-Aaa, no ale wtedy jeszcze nie byliśmy razem. To przecież było wtedy, kiedy zwiałem Izie zprzed ołtarza na ślubie.
-No tak, ale...
*PIIIIIIIIIP*
-O ku*wa! Doktorze!!! Szybko ona umiera.
-Dobrze proszę z tąd wyjść. Darek, Alicja, Martyna, Monika.
-Która Monika?
-Olejnik, Krupska, ty tu zostań. SZYBKO!!!

Elo mordeczki! Jak się podobał rozdział? Jak myślicie, czy Paulina przeżyje? Chciałbym wam zadać pytanie co do płci dziecka lub dzieci
Wach i Walczaka. Dziewczynka czy chłopiec? Bliźniaczki czy jedno dziecko? Piszcie w komentarzach! ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
PS Z tej okazji, że w najbliższą niedzielę ( 1 kwietnia 2018 r.) są święta Wielkanocne chciałbym życzyć wam Wesołych świąt!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12

Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia  •ZAKOŃCZONE•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz