Rozdział zawiera słowa niecenzuralne(ale jest ich mało 😂)
*Time skip*
*2 dni później*
*Paulina*
Jestem po kolejnym spotkaniu z dyrektor szkoły Agaty. Dyrektorka, powiedziała, że od 2 dni Agata poprawiła się w nauce i nie jest już taka 'chamska'. Jestem z niej bardzo zadowolona, ale nie wiem od czego tak się zmieniła. Może to...tak, to musiał być Kuba. Kiedy wychodzę z domu to ich podsłuchuję. I wtedy Kuba zawsze woła Agatę, jak przestępce. Nie wiem co jest dalej, bo muszę później zapi*dalać na spotkanie. Nie wiem, co mu zrobię jak wrócę.
*Time skip*
*20 minut później//klatka schodowa przed domem Walczaka*
*Kuba*
*PUK PUK PUK//walenie do drzwi*
O Paulinka wróciła! Ciekawe jaki opie*dol od dyrektorki dostała.
-Idę! Idę! O...Iza? Co ty tu robisz?
-Próbuję cię odzyskać! Mogę wejść?
-Ta, ta, wchodź. Tylko, że jest 1 mały problem. Ja już:
A. Ciebie nie kocham
B. Mam kogoś innego
-Ale ja cię kocham!
-IZA ALE JA CIĘ NIE KOCHAM!!!
-No to muszę to zrobić po raz...kolejny.
-Czyli co?
*Paulina*
Ale jestem zmęczona. Yyy...drzwi do domu są otwarte.
-Kuba! Kuba! Co się sta...KUBA! Czy ty...
-Paulinka to nie tak!
-Mów se tak mów. Może ja już dla ciebie nic nie znaczę i chciałeś się ode mnie odizolować?!
-Nie Paulinka...
-Nie Paulinkuj mi tu! A ja już myślałam, że będę miała dziecko z kimś kto mnie nie rzuci w 2 miesiącu ciąży!
-Paulinka czy ty...w ciąży jesteś?
-Tak jełopie! Ale widzę, że nasze dziecko będzie miało takie samo dzieciństwo jak Agatka!
-Paulina...
-Ty już lepiej nic nie mów! A ty Iza co tu jeszcze robisz?
-Próbuję odzyskać Kubusia!
-To ci się udało! AGATA!!! IDZIEMY!!!
-Ale...ja chcę...
-IDZIEMY!Elo mordy! Jak myślicie gdzie pójdzie Paula i Agata? Chcecie, żeby Paulina i Kuba się pogodzili i żeby mieli dziecko? Dziewczynka czy chłopiec? Jakie imię? Na te wszystkie pytania odpowiadajcie mi w komentarzach lub piszcie na priv (prywatnym czacie). A ja was zachęcam do walnięcia w gwiazdkę po przeczytaniu tego rodzału. ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
Życzę miłego czytania!
KittyBella12
CZYTASZ
Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia •ZAKOŃCZONE•
Fiksi PenggemarOpowieść jest o Paulinie i Kubie z serialu Sprawiedliwi-Wydział Kryminalny. Jest ona trochę zmieniona więc mam nadzieję, że się wam spodoba. ~#933 - fanfiction 8.05.18~ ~#790 - fanfiction 9.05.18~ ~#2 - hasztag #KuPa 10.05.18~ ~#1 - hasztag #Sprawie...