68. Ku*wa następna [...] do kolekcji.

215 11 4
                                    

Rozdział zawiera słowa niecenzuralne (ale jest ich mało 😂)
*Time skip*
*7.35//w szkole Agaty*
*Agata*
-Mamo! To ja idę do szkoły!
-Dobrze idź!
Nie ma to jak zacząć dzień (poniedziałek) chemią. No poprostu genialnie! Jeszcze ma dojść jakaś nowa. Kurde...zaje*iście!
Ok...dotarłam. Witaj szkoło! Instytucie stworzony przez potwory, chcące zamknąć ludzi w jednym pudełku.
-Hej... - jakaś nieśmiała. Nie znam jej. Może to ta nowa?
-Hej, Agata jestem. A ty? Jesteś tu chyba nowa, co?
-No...Martyna jestem - ku*wa następna Martyna do kolekcji. Już ich 5 znam.
-Fajnie. Do jakiej klasy chodzisz?
-1a (gimnazjum LOL)
-O to ja też. Chodź pod klasę. Mamy terez chemię.
-A jaka jest pani od chemii?
-No jest to rzadki okaz zwierzyny lądowej zwanej chemicą. Gatunek ten jest bardzo rozwinięty i zna wszelkie możliwe tortury na nastolatkach. Coś jeszcze?
-Yyy...nie. A ona jest naprawdę taka zła?
-Nie. Jest jeszcze gorsza. To co ci powiedziałam to 1/4 jej złości i tortur na nastolatkach.
-OK. Będę się jej bać.
-OK, chodź zwierzę lądowe przyszło.
-Co?
-Chemica otwiera klasę. Hahahah.
*Time skip*
*20 minut później//klasa chemiczna*
*Agata*
-Rudzka (ta Martyna) Wach! Spokój! A ty Kwiatkowski (Ksawery) co się tak gapisz na Wach! W karteczkę się patrzeć! Zadania kopiować!
Matko rozmaita ta kobieta mnie wykończy. Jest potworna!
*Paulina*
-Co?
-No tak. Coś się dzieje z Kubą! Jest okropny.
-Ale co?
-No...

I tu się z wami pobawię w "Polsat" Hue Hue. Tak wiem jestem okropna. Jak myślicie? Co się stało z Kubą? Jak wam się podoba Martyna (koleżanka Agaty)? Piszcie w komentarzach! ZA WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I INTERPUNKCYJNE PRZEPRASZAM!
Życzę miłego czytania!
HarleyQuinn5087

Paulina i Kuba, trochę inna...moja historia  •ZAKOŃCZONE•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz