Baby I'm Perfect For you
1
-Ponaiti Harry prašyčiau, baigti mėtyti į Taylor tuos trintuko gabalėlius, čia nepirma klasė ir juos visus po pamokos turėsi surinkti. ,- išbarė jį mokytoja. Linksma šypsenėlė atsirado mano veide, bet neilgam...Nes vėl į mano plaukus smigo trintuko gabalėliai. Nekenčiu jo. Jam atrodo, jog jei mergina negraži vadinasi ji neturi jausmų, ir gali iš jos šaipytis. Visi taip mano...Bet kai reikia pagalbos tada jau Taylor tu labai gera draugė, gal gali padėti? ...Greičiau baigti tą mokyklą. Tada išvažiuosiu toli ten kur niekas manęs nepažinos, pradėsiu viską nuo nulio. Turėsiu daug draugų. Gyvenimas bus tobulas...Mano svajones nutraukė piktas mokytojos balsas:
-Panele Taylor, čia atėjai nepamiegoti, o mokytis. ,- visi pradėjo juoktis, Harry dar sušuko:
-Ji turbūt įsivaizduoja, mane nuogą. ,- klasė dar garsiau pradėjo kvatoti, mano skruostai nusidažė rausvai. Nemeluosiu, kažkada mėginau jį įsivaizduoti nuogą...Visos merginis bandė jį įsivaizduoti nuogą. Mokyklos gražuolį. Tik yra viena problema tai toks gamtos dėsnis, jei vaikinas gražus, sportiškas ir karštas vadinasi yra visiškai bukas. Tiesiog, kaip Harry. Na jam mokslai sekasi visai neblogai, bet jis vistiek bukas. Toliau rašiausi fizikos formules ir visą kitą iki nuskambant skambučiui. Susirinkau savo daiktus. Patraukiau link spintelės. Taip ir žinojau...Harry jau laukė manęs...
-Ko nori garbaniau? ,- paklausiau.
-Tiesiog noriu atsiprašyti. ,- jis įgrūdo man į rankas mažą dėžutę. Atidariau. Ten buvo didžiulis voras. Mečiau dežutę šalin, ir šaukdama pasileidau į tualetą. Aš paniškai bijau vorų. Jie tokie šlykštūs ir...Fu... Per visą kūnas perbėgo šiurpuliukai. Nusiprausiau veidą su šaltu vandeniu. Sukausi išeiti, bet man kelia pastojo trys mokyklos kekšės.
-Nagi nagi...Tik pažiūrėkite kokia čia žiurkė atklydo į tualetą. ,- choru nusijiuokė visos.
-Tik pažiūrėkit, kokios kekšės užsuko į tualetą pasipudruoti nosyte ,- atkirtau. Jos supyko ir išėjo.
---Po dviejų valandų---
Pagaliau galėsiu eiti pavalgyti. Atsistojau į eilę.
-Šlykščios žiurkės lieka paskutinės. ,- visi užlindo ir aš likau paskutinė, bet tiek to, aš prie to pratusi. Pasiėmiau padėklą su salotomis nešiausi prie tuščio stalelio. Smūgis. Kažkas man pakišo koją. Vėl. Tramdžiau ašaras surinkau visas salotas nuo žemės sudėjau į padėklą ir nunešiau į šiukšlinę. Kaip visada visi juokėsi.
Nuėjau į mokyklos kiemą. Atsisėdau.
-Atrodo liksiu be pietų. ,-kalbėjau su savimi. Iš kišenės išsitraukiau telefoną. Pradėjau žiūrinėti nuotraukas. Po poros minučių nuskambėjo skambutis.
Neskubėdama patrakiau į dailė pamoka. Vos įžengusi į klasę pasigailėjau. Harry sėdėjo visai šalia mano vietos.
-Na palauk Syles. Pažaiskim.Štai ir pirmoji dalis!😄
YOU ARE READING
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanfictionMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...