Baby I'm Perfect For You
32 Dalis
-Tay susikaupk pagaliau! ,-vėl kritau nuo skaudaus jo smūgio. Lukas padėjo man atsistoti. Šitie rūbai labai nepatogūs. Aš visa šlapia nuo prakaito.
-Kai stovi ringe, turi galvoti tik apie priešininką. Ne apie kokį Harry Styles, ar dar kokį tipelį. Sutelk visą dėmesį į mane. Savo varžovą. Tu turi mane atjungti. Paprasta. ,-paaiškino.
-Taip labai paprasta. Kaip 2×2. ,-pasišaipiau.
-Harry pas tave jau nebegyvena. Tai kur problemos? Nejaugi Taylor Swift įsimylėjo Harry Styles....Kaip miela... ,-stipriai trenkiau Lukui į veidą. Be bokso pirštinių. Praskėliau jam lūpą.
-Įsivaizduoji kaip jūs glamžotės. Liečiat vienas kitą. ,- Pyktis. Jis išsiveržė. Trankiau Luką iš visų jėgų. Į veidą. Į šonkaulius. Spyriau į pilvą.
-Katytė įsiuto. ,- išleidau labai keistą garsą trengdama jam paskutinį kartą. Jis atsijungė.
-Aš atjungiau Luka...O taip! ,-apsidžiaugiau iš rankinės išsitraukiau telefoną. Padariau keletą be sąmonės gulinčio Luko nuotraukų. Greitai persirengiau. Sėdau ant savo naujutėlio motociklo.
Parvažiavau namo. Praėjo vos savaitė nuo jos grįžimo. Harry čia nebėra. Mama darbe. Vėl aš viena.
- People like my is gone forever then you say goodbye. ,-uždainavau ir patraukiau į dušą. Ten toliau dainavau:
-All you had to do was stay...
Išsimaudžiusi išsiploviau savo "kovojimo" kostiumą.
Prieš Harry ir jo mamai išvažiuojant mes susipykom. Stipriai. Ir iki šiol nesikalbėjom.
*Durų skambutis*
Nuėjau atidaryti. Už durų stovėjo Niall. Apsikabinom.
-Sveika. Važiuojam pas mus į namą. ,-pasiūlė.
-Taip gerai. ,-buvau su džinsais ir sportbačiais tai persirengti nereikėjo. Tik užrakinau dūris.
-Tu su motociklu? ,-susiraukiau.
-Taip. Tu važiuosi su savo, o aš savo. Palenktyniausim. ,-nusijuokė. Raktai pas mane kišenėje. Abu užvedėme variklius...
Važiuojant mišku pradėjome lenktyniauti. Jis visą laiką pirmavo, bet kai jau buvome netoli aplenkiau jį ir atvažiavau pirma. Pasidėjau šalmą. Nulipau nuo motociklo. Abu patraukėmę į vidų. Niall paėmė mane už rankos ir nusivedė pas vaikinus. Vienas buvo nematytas. Atsisėdau tarp jo ir Niall. Harry buvo įlindęs į telefoną ir ne iš karto pamatė mane. Bet kai pamatė susiraukė.
Pavarčiau akis.
-Taylor nevartyk akių. ,-subarė.
-Ačiū už tavo rūpėstį Harry. ,-sarkastiškai pasakiau. Niall nusijuokė.
-Tay pameni pirmąją dieną čia? ,-su plačia šypsena paklausė Louis. Atsistojau. Nuėjau pas jį atsisėdau ant kelių. Tyliai sušnabždėjau.
-O atrodo, kad pamiršau? ,-abu garsiai nusijuokėm.
-Tai kaip reikalai su Luku? ,-pasidomėjo.
-Normaliai...Šiandien atjungiau jį ir palikau. ,-pasigyriau. Visi suūžė.
-Mano šaunuolė. ,- linksmai tarė Niall.
-Ei! Ji mūsų visų! ,-galiausiai įsikišo ir Liam.
-Berniukai aš jus myliu visus vienodai. ,- ir dar tylei tylei pridūriau:
-Gal... ,-Harry išgirdo ir keistai į mane pažiūrėjo.
-All you had to do was stay. ,-tyliai dainavau. Tas Harry žvilgsnis žudo mane... Noriu jo.
-Man reikia į tualetą. ,-sumelavau.
Nuskubėjau į antrą aukštą. Į Harry kambarį. Po kelių sekundžių pasirodė ir jis. Nieko vienas kitam nesakydami kaip siurbelės įsisiurbėm vienas kitam į lūpas. Kritau į lovą, o Harry ant manęs. Numoviau jo marškinėlius. Jis manuosius. Atsegiau džinsus. Mes labai skubėjom. Net nežinau kodėl. Bet po kelių akimirkų pajaučiau jį savyje. Mano aimanų beveik nesigirdėjo, nes jos pasilikdavo Harry burnoje. Jis judėjo labai greitai. Per greitai. Labai skauda.
-Lėčiau. ,-suinkščiau nepajėgdama atsitraukti nuo jo lūpų. Harry sulėtino tempą. Jau po kelių minučių baigėm.
-Tai vadinama greituku. ,-nusijuokė. Apsirengiau. Priėjau arčiau ir trenkiau jam.
-Tai vadinama antausiu. ,-apsisukau ir nubėgau laiptais žemyn. Išbėgau į lauką ir sėdau ant motociklo. Vos spėjus grįžti namo ėjau pavalgyti. Paskambinau Selenai. Ji atvažiavo ir atsivežė picą... Linksmai praleidom laiką.
"Po mėnesio"
-Taylor tu privalai tai padaryti! ,-Selena įdavė nėštumo testą ir įstūmė į tualetą. Viską perskaičiau. Jei bus šypsenėlė reiškia laukiuosi jei nuliūdęs veidukas nesilaukiu. Atlikau taip kaip viskas buvo aprašytą. Pažiūrėjau į testą. Šypsenėlė.
YOU ARE READING
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanfictionMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...