23 Dalia

332 25 3
                                    

Baby I'm Perfect For You
23 Dalis
Harry iš kišenės išsitraukė telefoną.
-Aš tuoj grįšiu. ,-pasakė ir išėjo iš kambario. Likau viena. Kažkodėl man pasidarė šiurpu. Aš kaip mažas vaikas.
-Kvaile kol nėra Harry tu laisva! Gali daryti ką nori kai jis ateis bus per vėlu!
-Rimtai! Bet palauk...Aš vėl kalbu su savimi?
-Eik! ,-paliepiau pati sau. Išlipau iš lovos. Iškišau galvą pro duris. Apsižvalgiau, jo nei kvapo. Ant pirštų galų išsėlinau į virtuvę. Svetainėje girdėjau nepatenkintą Harry balsą. Aš įsitikinus, kad jis dabar susiraukęs. Atidariau spintelę kurioje laikomi saldumynai.
-Mamytė sugrįžo. ,-sušnabždėjau.
-Taip, taip. Mamytė jau ir išeina. ,-sustingau išgirdu Harry balsą už savęs. Lėtai pasiėmiau Oreo sausainių ir plytelę balto šokolado. Uždariau spintelę. Staigiai atsisukau į Harry. Įgrūdau jam į rankas sausainius ir šokoladą.
-Nešk į mano kambarį! ,-paliepiau. O jis tik pakėlė antakį. Pavarčiau akis.
-Nešk į mano kambarį aš pati tuoj ateisiu. ,-lėtai paaiškinau. Harry padėjo juos ant stalo. Paėmė mane ant rankų. Sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Tau reikia ilsėtis. ,- ramkai pasakė.
-Tai knisa. ,-atkirtau. Jaučiuosi silpnai, bet negaliu to parodytį. Tik ne jam! Buvau paguldytą į lovą.
-Einu atvešiu sausainius ir šokoladą. ,-apsisuko ir nuėjo. Klastingai išsišiepiau. Myliu gyvenimą.
Harry grįžo su maistu. Padavė man.
-Žinai aš nebenoriu baltojo šokolado...Gal gali atnešti juodajį?
-Žinoma. ,-Harry pasiėmė šokoladą ir išėjo. Po kelių sekundžių grįžo su kitu. Padavė man. Apžiūrėjau.
-Gal vis dėl to atnešk baltajį šis kažkos įtartinas. ,-žiūrėjau susiraukusi į šokoladą. Harry jį paėmė ir nusinešė. Vėl gryžo su baltuoju.
-Ačiū! Gal gali padaryti arbatos?
-Aha. ,-Harry šypsijosi, bet iš akių galėjau suprasti,kad tai jam jau įkyrėjo. Nors čia tik pradžia.
Po keletos minučių Harry gryžo su arbata. Ją padėjo ant spintelės. Sukausi ir išpyliau ją...Aišku tyčia, bet jam to žinoti nereikia.
-Einu išvalysiu! ,-jau stojausi.
-Gulėk. ,-piktai sušnypštė. Harry greit viską išvalė. Atsisėdo ant lovos krašto.
-Gal gali padaryti arbatos vėl? ,- tyliai paklausiau. Jaučiu, kad jis tuoj pratrūks. Bet jis tik gyliai įkvėpė ir iškviepė.
-Tuoj. ,- tingiai atsistojo ir nuėjo į virtuvę. Tuo metu pasiėmiau normalia pižama ir rankšluostį. Kiek galėjau greičiau nuėjau į dušą ir užsirakinau. Atsikvėpiau. Nusimečiau rūbus.
-PO VELNIŲ TAYLOR! ,- užrėkė ant visų namų Styles. Susirišau plaukus į kuoduką, nors pati nežinau kodėl. Palindau po dušu. Karšto vandens srovė tekėjo mano kūnu. Atsipalaidavau. Bet beldimas į duris vis nedavė ramybės.
-Harry pasitrauk nuo durų. ,- garsiai pasakiau.
-Meilute čia tikrai ne Harry. ,- pasigirdo už durų nepažystamas balsas. O gal...

Baby Im Perfect For You (Baigta)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن