11 Dalis

427 36 1
                                    

Baby I'm Perfect For You
11
Mano nuojauta tikra išdavikė! Ji mane apgavo. Nebent tas vaikas peraugęs...Visko gali būti.
-Užeikit. ,-maloniai pasakiau.
-Mama tuoj nusileis. O dabar eime į svetaine jums ir jūsų peraugusiam sūnui pagaminau lazanija. ,-jie abu nusijuokė.
-Ak. Melisa kaip senai nesimatėm. ,-už iš kampo išlindo mama. Jos abi stipriai apsikabino.
-O čia turbūt tavo sūnus? ,-mirktelėjo man mama. Pavarčiau akis.
-Taip. Nagi prisistatyk. Būk mandagus. ,- susiraukė Melisa ar kas ji per velnias.
-Oi atleiskit. Aš Harry. ,-perauges vaikas atkišo mamai ranką pasisveikinti, bet mama puolė jam į glėbį.
-Mam jau užteks. ,- pasakiau ir nusitempiau ją už rankos į svetaine. Peraugęs vaikas ir Melisa nusekė iš paskos. Visi susėdom prie stalo. Atnešiau supjaustytą lazaniją. Visi įsidėjo po gan nemažą gabalą tik aš nesidėjau. Kažkaip nesinori valgyti.
-Taylor,o tu nevalgysi?
-Ne, manau aš einu į savo kambarį.
-Aš su tavim. ,-aš ir perauges vaikas nuėjom į mano kambarį. Aš atsiguliau į lovą.
-Arba priimk mane atsigulti, arba aš atsigulsiu ant tavęs. ,-nesulaukęs mano atsakymo jis atsigulė ant manęs.
-Nulipk nuo manęs! ,-paliepiau.
-Man ir taip gerai. ,-Harry padėjo savo galvą ant mano krutinės.
-Taip minkšta...Galėčiau taip ir miegoti. ,-rankomis jis pasukinėjo mano krūtis ir vėl atsigulė. Negaliu sakyti, kad man nepatogu, bet...
-Pas mus klasėje pirmadienį ateis naujokas. ,-rimtai pasakė. Nežinojau kur man padėti savo rankas taigi padėjai jas Harry ant galvos. Net nesuprasdama pradėjau glostyti peraugusio vaiko galvą.
-Kas? ,-paklausiau.
-Lukas, gal pameni jis išėjo praeitais metais iš mūsų klasės dabar vėl parėjo. ,-mano širdis pradėjo plakti greičiau. To negali būti.
-Kas nutiko? Tavo širdi plaka kaip pašėlusi.
-Na...Lukas buvo mano vaikinas... ,-nespėjus baigti sakinio. Harry pakėlė galvą ir pažiūrėjo man tiesiai į akis.
-Rimtai?! Nežinojau.
-Daug kas nežinojo... ,-sumurmėjau. Sulaikiau kvėpavimą. Galvojau jis mane pabūčiuos, bet kai mūsų lūpos jau beveik lietėsi mano kambario durys plačiai atsivėrė. Pro jas įėjo Melisa ir mama.
-Spaudžiam sūrį! ,-sušuko peraugęs vaikas. Jos abi užgulė mus. Atrodo iš manęs tikrai liks tik sūris.
-Jau užteks! Negaliu kviepuoti. ,-pagaliau jie visi nulipo nuo manęs.
-Gerai tai ką jūs čia veikėt. Mes tikrai nepatikėsim, kad Harry spaudė sūrį. ,- pasakė Melisa. Harry apsimetė įsižeidęs.
-Mes sūrio ir nespaudėm. Tiesiog Taylor manęs nepriėmė, išsiplėtė. Taigi aš atsiguliau ant jos. ,- paaiškino.
-Gerai nesvarbu...Mes atėjom čia ne dėl to! Mes turim jums žinia. Spėkit kas.
-Jūs išvarot peraugusį vaiką ir padarom pižamų vakarėlį? ,-suplojau delnais.
-Ne...Mes...

Baby Im Perfect For You (Baigta)Where stories live. Discover now