Baby I'm Perfect For You
2
Nuėjau i savo vietą. Pasiėmiau pilną paletę dažu. Bet "netyčia" dažai išsilydo man iš rankų ir krito ant Harry.
-Ops. Netyčia. ,- pasakiau žiūrėda tiesiai vaikinui į akis.
-Tu už tai atsiimsi Swift. ,-Harry sušnypšė ir išėjo iš klasės, o aš likau patenkina savo darbu.
---Po pamoku---
Pagaliau aš namuose! Numečiau kuprinę į kampą ir nuėjau pas savo geriausį draugą "Šaldytuvą". Atsidariau jį. Niekaip neapsispręsdama ko noriu...Galiausiai pasiėmiau jau padarytų sumuštinių, obuolį ir šokoladinių saldainių.
Nusinešiau viska ant sofos.
Įsijungiau televizorių. Kaip visada nieko gero nerodė, todėl palikau MTV kanalą per kurį grojo man nežinoma daina.
Viską suvalgiusi nunešiau tuščia lėkšte į indaplove. Pasiėmiau kuprinę ir nuėjau į savo kambarį. Vėl numečiau kuprinę į kampą, o pati kritau į lovą, apsikabinau savo mylimiausia meškiuką. Taip užsimaniau miego. Bet reikia daryti namų darbus...Ai tiek to...Ramiai užmerkiau akis.
-Taylor! Mieloji aš grįžau! ,- mane pažadino skardus mano mamos balsas. Jei ji grįžo vadinasi jau kažkur 17:00. Atsistojau, pasiėmiau kompiuterį ir vėl kritau į lovą. Naršiau Facebook ir Youtube.
"Sveikas bjaurusis ančiuk" ,- gavau žinutę nuo Harry per Facebook.
"Sveikas vaivorykšte" ,- atsakiau.
"Už tuos dažus tu atsiims"
"Ooops...Jau drebu iš baimės"
"Žinai, skestanti kanalizacijos žiurke tu per daug sau leidi!"
"Nejaugi?",- jis jau pradesa mane erzinti.
"Taip"
"Eik į kampa ir apsiverk"
"Ir eisiu"
"Ir eik"
"Jau einu"
"Eik"
"Verkiu"
"Man nuoširdžiai nusišikt"
"Oho koks žodynėlis"
"Ir vis dar geresnis nei tavo" ,- parašiau ir išjungiau kompiuterį. Dabar pasiėmiau telefoną ir parašiau savo geriausiai draugei(Selenai)
"Sveikutė! Man kažkaip nėra nuotaikos būt namuose...Varom kur nors?"
"Žinoma! Už 30 min...Lauk manęs" ,- nuėjau ruoštis. Užsimoviau trumpą laisvai krentančia raudoną suknelę. Šiek tiek pasidažiau ir dailiai susišukavau plaukus.
Baigusi nuėjau į svetainę. Atsisėdau ant sofos ir laukiau Selenos. Kaži ką ji bus sugalvojusi..
YOU ARE READING
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanfictionMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...