16 Dalis

342 28 0
                                    

Baby I'm perfect For You
16
-Kaip tai? ,-nesuprato abi.
-Na Taylor ištiesino man plaukus ir pabėgo iš namų, kol jos nebuvo aš išsimaudžiau. Ir ji staigei įėjo į dušą gerai,kad buvau su kelnėm...Nes ji taip spoksojo man į pilvo raumenukus...Atrodė...
-Tada aš paslydau nuo Harry padarytos balutės ir parkritau. Netyčia pakišau Harry koją. Tada jis užvirto ant manęs. Kai paprašiau nulip... ,-dabar mane nutraukė jis:
-Aš skaudžiai susitrenkiau koją ir man buvo sunku atsistoti. Aikivaizdu Taylor mintys labai iškrypusios ir... ,-nutraukiau jį.
-Žodžiu jis nuo manęs nulipo ir man skaudėjo visą kūną. ,-užbaigiau pasakojimą. Pažvelgiau į mama ir Melisa. Jos atrodo nieko nesuprato.
-Žodžiu mes neužmušėm vienas kito. ,- jos keistai susižvalgė.
-Ei...Ką jūsų žvilgsnei tūrėtų reikšti? ,-abu su Harry paklausėm vienu metu.
-Ateis laikas sužinosit. ,- dabar mes su Harry susižvalgėm.
-O ką reiškia tokie jūsų žvilgsnei? ,-abi sukikeno.
-Ateis laikas sužinosit. ,-abu atsakėm. Šyptelėjau. Pavalgėm. Išploviau visas lėkštes. Galiausiai persirengiau ir nėjau miegoti.
-Psssss Taylor. Miegi?
-Ar panašu, kad miegočiau? ,-klausimu atsakiau klausimu.
-Aš noriu tavęs Taylor... ,-suurzgė.
-Bet aš tavęs nenoriu Harry. ,-nurijau seilę jo veidas taip arti manojo.
-Tikrai? ,-jis trumpai mane pabūčiavo. Harry mane erzina...
-Taip. ,-gavau dar vieną aistringą, bet trumpa bučinį. Harry pažiūrėjo man į akis. Nebeištvėriau prisitraukiau jį arčiau savęs ir įsisiurbiau į lūpas. Greitu judėsiu atsidūriau po jo. Jutau kaip pabudes jo draugužis į mane rėmėsi. Noriu tai patirti, noriu, kad jis tuo pat mane padarytų, bet bijau... Mūsų lūpos tarsi sulipo. Kai jau visai nebebuvo kuo kviepuoti šiek tiek atsitraukėm.
-Tikrai to nori? Tikrai nori pirmojo karto su manim?
-Užičiaupk ir pabučiuok mane. ,-suurzgiau.

Baby Im Perfect For You (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora