6 Dalis

474 36 0
                                    

Baby I'm Perfect For You
6
-Nagi mergyt tikrai nesi manęs matęs? ,- pakėliau antakį.
-Aš ne mergina! Su makiažu atrodai visai kitokia. Ir iš vis kas tau sakė,kad kalbu su tavimi? Kalbėjau su tavo drauge! ,- pasakė Harry. Paėmiau Seleną už rankos ir nusitmepiau ją tolyn.
-Kas jis toks? ,- kai nuėjom šiek tiek toliau paklausė.
-Ai tai...Na...Nežinau kaip jį pavadinti...Turbūt gėjus iš mano klasės. ,-truktelėjau pečiais.
-Turi vandens?
-Taip imk. ,- padavė. Pradėjau jį gerti.
-O jei jis nebūtu gėjus, jis būtu mano. ,- paspringau vandeniu. Dar netyčia apspjoviau vieną žmogelį.
-Tu juokauji taip? ,-paklausiau.
-Ne. ,- nežinau kodėl, bet trenkiau Selenai nestiprų antausį.
-Net nesvajok apie tai jis mano priešas numeris 1! ,- sušukau.
-Gerai...Gerai...Muštis nereikia. ,- toliau ėjom iki kavinukės tylėdamos. Tokia nejauki tyla.
-Pagaliau atėjom! ,- suplojau delnais. Įėjom į vidų. Ten iš kart pamačiau Harry su kažkokiais vaikinais. Jis pamojo mums, kad ateitume. Parodžiau jam vidurinį piršta. Jo draugai pradėjo juoktis. Bet Selena paėmė mane už rankos ir ten nusitempė.
-Sveiki vaikinai. ,- koketiškai pasakiau. Visi pasisveikino. Jie buvo keturi. Slena ir Harry draugežiai be perstojo kalbėjo. O mes žudėm vienas kitą žvilgsniais.
-Tai, Harry girdėjau tu gėjus? ,- netikėtai paklausė Selena.
-Man reikia į tualetą. ,- pasakiau, bet Selena sulaikė paėmusi už rankos. Vaikinai juokėsi, o Harry liko rimtas.
-Kas tau taip sakė? ,- ištrūkau iš Selenos gniaužtų ir nubėgau į tualetą. Tik įėjusi supratau,kad čia bendras.
-Šūdas! ,- nusikeikiau.
-Taylor! ,-užstaugė Harry. Jis priėjo ir prirėmė mane prie sienos.
-Kodėl tu visiems sakai, kad aš gėjus?! ,-sušnypštė.
-Tai tu toks nesi? ,- apsimečiau nustebusi. Jis pabūciavo mane.
-Ar gėjus taip darytų? ,- paklausė su šypsenėle.
-Tai tipo ne? ,- šį kartą jis savo liežuvį įgrūdo man į burną. Pametusi protą atsakiau į bučinį.
-O gėjus darytu ir šitaip? ,- jis vėl sujungė mūsų lūpas tik šį kartą jo ranka atsidūrė and mano užpakaliu. Haary stipriai jį suspaudė. Vos ištvėriau nesuklykusi iš netikėtumo ir šiokio tokio skausmo. Pastūmiau jį.
-Nesveikas iškrypėlis! ,-nuskubėjau prie Selenos.
-Mums laikas eiti! Prašau neklausinėk ir einam. ,- ji palinksėjo. Išeinant dar prasilenkiėm su Harry. Jis lyg niekur, nieko su mumis atsisveikino.
-Tai gal paaiškinsi kas nutiko,kad nevalgiusia mane iš ten ištempei? ,- sakyt tiesa...Ar meluot?

Baby Im Perfect For You (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora