Baby I'm Perfect For You
30 Dalis
-Tay tu stipri ir be galo graži...Dar nesu kritęs nuo moters rankos.
-Visda būna pirmas kartas. ,-šiurkščiai atkirtau.
-Mano paklusni katytė suaugo ir virto į tikrą laukinę katę. Man tai patinka. ,- jo ramus balsas ir kreiva šypsena mane nervino.
-Puiku. Ko tau čia?
-Atėjau tau papasakoti visą tiesą.
-Man? Tiesa? ,-nustebau.
-Prisėsk katyte ir klausyk. Tavo ir Harry tėvas buvo partnėrei, kilo konfliktas ir jie perėjo į skirtingas puses. Harry tėvas prisaigdino Harry, kad pasitaikius puikiai progai, tave nužudytu. Po to jis mirė. Harry visaip bandė prie tavęs prisigauti, bet aš neleisdavau. Prisimink visus tuos kartus kai netikėtai pasirodydavau, kai Harry priartėdavo. Visą tą laiką aš tave saugojau, bet mano jausmai tau sustiprėjo ir pamilau tave. Geismas mane užvaldė. Ir mes išsiskyrėm. Harry dabar laukia tinkamos progos ištaškyti tau smegenis. ,-papurčiau galvą.
-To negali būti. ,-sušnabždėjau
-Tai dar ne viskas. Jis nužudė tavo tėvą. ,- akyse susikaupė ašaros galvoje vis skambėjo "Jis nužudė, Jis nužudė, Jis nužudė". Tvirtai sukandau dantis, kad nepravirkčiau.
-Ar tai tiesa? ,-pasitikslinau.
-Žinoma. Paklausk jo. Ir dar. Aš tau siūlau važiuoti pas mus. Į mūsų gaują. Ten išmoksi kautis. Žudyti. Ir galėsi atkeršyti tam šliužui už tėvo mirtį. ,- pro dūris įėjo Harry. Nustebo pamatęs Luką.
-Neliesk jos!
-Manau, ji kaip tik bus mieliau liečiama manęs negu tavęs. ,-nusišaipė.
-Tu nužudei mano tėvą? ,- paklausiau.
-Tai bu...
-Taip ar ne? ,-jis atsiduso.
-Taip... ,-manyje užvirė pyktis. Nekenčiu jo.
-Tu nužudei mano tėva aš nužudysiu tave. ,- šaltai pasakiau. Paėmiau Luką už rankos. Išsivedžiau iš kambario.
-Jei išeisi Taylor kelio atgal nebus, mirsi kaip ir kito tos gaujos nariai. ,-pagrasino. Lediniu veidu atsisukau į jį. Kreivai šyptelėjau.
-Aš to ir siekiu Styles, to ir siekiu. ,-nusitempiau Luką laiptais į apačią. Prie durų sustojau.
-Palauk minutėle. ,-dideleis žingsneis užlipau į viršų, priėjau prie vis dar tarpdūryje stovinčio Harry. Karštai pabūčiavau. Aš jo neužmiršiu. Paskutinio bučinio taip pat. Po geros minutės atsitraukiau. Pažiūrėjau jam į akis.
-Nuo dabar mes priešai. ,- vėl tariau šaltu balsu. Trenkiau jam antausį ir dar kartą karštai pabūčiavau. Į abu bučinius jis man atsakė. Tik jie buvo kitokie...Jie buvo pilni meilės, nusivylimo, liūdėsio aistros, gailesčio ir begalės kitų jausmų. Apsisukau ir nuėjau. Atsisėdau ant Luko motociklo ir nuvažiavom. Mintyse sukosi tik viena mintis "Kai tūrėsiu proga nužudysiu tave be gailėsčio Styles, taip kaip tu nužudei mano tėvą."
---Harry---
Galvoje sukosi tik viena mintis "Kai tūrėsiu proga nužudysiu tave Swift, neabejok tuo" .
ESTÁS LEYENDO
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanficMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...