9 Dalis

412 40 3
                                    

Baby I'm Perfect For You
9
-Tik pabandyk mane paliesti! ,- sušnypščiau. Nenoriu pažadinti Emutės.
-Ir kas? Priklijuosi prie manęs užrašą spirk man? ,- nusišaipė.
-Na nea. Bet liksi, be rankų ir lytiniu organų jei juos turi.
-Tai gal parodyt? ,- Harry balsas skambėjo taip žemai ir gundančiai.
-Patikėk manęs dviejų centimetrų nežavi.
-Cha! Manęs nedomina merginos be papų!
-Debilas...,-sumurmėjau, apsisukau, pastūmiau jį į šoną ir išėjau iš to kambario.
Įsispraudžiau tarp Niall ir Selenos.
-Tai ką norit veikt? ,-paklausiau.
-O ką siūlai?
-Nieko nesiūlau.
-Žaidžiam buteli! ,-sušuko Selena. Ji visada nori žaisti buteli!
-Kas nori žaisti buteli?! ,-vėl sušuko Selena. Visi susižvalgė, ir visi kartu papurtėm galvas.
-Tai labai vaikiška...Bet gal žaidžiam uno? ,- paklausiau.
-Žaidžiam! ,- visi pasakė vienbalsiai. Nuėjau į savo kambarį paėmiau kortas.
Susėdome ratu aplink. Išdalinau visiems po 7-nes kortas. Man iš kairės sėdėjo Harry...Kai mūsų rankos susiliesdavo per mano kūna pereidavo šiurpuliukai.
Žaidžiant jie keistai šnabžėjosi. Atėjo mano eilė. Nuojauta sakė, kad reikia traukti korta. Ir ištraukiau +4. Atėjo Harry eilė jis padėjo melyną kortą. Harry kažką sušnabždėjo Louis. Louis ištraukė kortą, kažką sušnabžėjo Liam. Liam palinksėjo ir padėjo +4, Niall ir Selena padarė tą patį. Harry kreivai šypsojosi. Nieko nelaugdama ir aš padėjau +4 visi pradėjo juoktis.
-Šerkis! ,- sušukau. Ir piktai visus nužvelgiau, nes jie VISI susimokė prieš mane. Harry pasimė 16 kortų ir skaudžiai ižnybė man į užpakaliuką.
Trenkiau jam par rankas.
-Pražyčiau nekišti rankų kur nereikia! ,- sušaukiau ant jo. Harry iškėlė rankas į viršų.
-Katas, kaltas... ,-prisipažino. Nekreipiau dėmesio. Toliau žaidėm. Laimėjo Louis po to aš,Harry, Nial, Liam ir paskutinė liko Selena.
-Man laikas namo. ,- Selena išėjo ir jai iš paskos nusekė like...Išskyrus Harry.

Baby Im Perfect For You (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora