14 Dalis

357 33 2
                                    

Baby I'm Perfect For You
14
Valgau ledus ir žiūriu meksikietišką seriala. Kurio nei velnio nesuprantu. Tik vos keletą žodžių.
-Pablyto! Tu pydaras! Palikai Patricija! ,-sušaukiau ant televizoriaus. Nesuprantu kodėl žiūriu tokias nesąmones. Bet mane užkabino.
-Ne nu...Tik nušauk ją ir mirsi! ,-grasinau šaukštu.
-Kas tu manaisi esąs, kad gali visus žudyti?
-Blet... ,-Patricija mirė.
-Nu ir gerai! Pablyto tegul kankinasi!
-Jūs blet akli?! Jos kūnas vos už dviejų metrų! Gal jums reikia akinių?! Sukis pydare! Dieve brangus apsisuk kitaip tave nušaus! Yeh...tave nužudė... ,-tokia nesamone...
-Ką?! Pablyto tu visus žudei?! Tu...Tu toks šaunuolis! Patricija buvo kekšė! O taip nušauk ir tą pydara! Ir dar tą šlykštų jis panašus į pedofilą. ,- pastebėjau, kad ledus jau suvalgiau. Greit nubėgau atsinešt kitų. Kai gryžau ant sofos radau išsidrėbusį Harry ir žiūrintį futbolą. -TU! tepk slides iš čia! Rodo mano serialą! ,- sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Prasidėjo mano futbolas. Ir aš niekur iš čia neisiu. Vien dėl to, kad vakar įspyrei mano draugužiui. ,- šyptelėjau. Jei jis taip tada ir aš. Atsisėdau šalia. Įsispoksojau į ekraną.
-TU GAL KLIŠAS? NESUGEBI NET Į VARTUS PATAIKYT! ,-užstaugiau tiesiai Harry į ausį.
-Ššššš. ,-nutildė.
-Tu pliki bėk į kaire! TU NESKIRI KAIRĖS NUO DEŠINĖS?! ,-šaukiau.
-BOOOO Nemoki žaist! Dar ta kekšę papus tau rodo!
-Kur? ,-paklausė Harry.
-Naktį lovoje. Eik tu pyzdon! Nemoki žaist nežaisk! Bent barzdą nusiskustum! Dabar kai urvinis!
-Ša blet! ,-nutilau keliom minutėm, bet tada vėl užstaugiau:
-TU BLET NESUGEBI NUSAUGOT VARTŲ? NET AKLAS ĮSPIRTŲ!
-Ša pasakiau. Nekomentuok. ,-piktai pasakė.
-Jūs ką rimtai?! Vos prisilietėt vienas prie kito ir jau mirštat?!
Apsigimę aktoriai! Visi iki vieno verti mažiausiai vieno oskaro! Bravo paplokim,-Garsiai pradėjau ploti. šiek tiek pradėjo skaudėti gerklę. Nuo ledų ar šaukimo?
-TU...
-Taylor! Užsičiaupk arba padarysiu tave čia ir dabar! Bet taip,kad nepaeisi! Aišku tau?! Dar bent žodis ir...
-Tu pydare žiūrėk kur bėgi! Nepalietė kamuolio,o jis jau drimba! Tas nygeris iš vis stovi ir nosį krapšto! Net mano mirusi močiutė geriau žaistų!
-Viskas Taylor...tu nebepaeisi...
-Ar tai grasinimas peraugęs vaike? ,-pasitikslinau.
-Dabar tai jau faktas...

Baby Im Perfect For You (Baigta)Where stories live. Discover now