Baby I'm Perfect For You
7
-Tai tave tik supykino? ,- pasitikslino Selena.
-Taip! Tu būtum nuėjusi į tą tualetą! Kavapas tai kaip iš kanalizacijos! ,- įtikinėjau.
-Žinai, bendruose tualetuose kvapas visad toks. Kur eisim dabar?
-Gal eiam namo?
-Gerai. ,-apsikabinom ir patraukėm savais keliais. Vis dar negaliu patikėti, kad Harry tai padarė. Bet aš to taip nepaliksiu. Užėjau į parduotuve netoli savo namų. Nusipirkau dvipusės lipnios juostos. Visą kitą jau turiu namie. Šelmiška šypsenėlė žaidė mano veide iki pat namų, kol nepamačiau mamos meilužio mašinos. Mano tėvas miręs jau keletą metų, bet vistiek.
Garsei atidariau duris.
-Mam! Kas valgyt?! ,- užstaugiau. Ji susivėlusi nusileido žemyn. O TAIP! Man ir vėl pavyko jiems sutrugdyti padaryti "tai"
-Kodėl taip greit grįžai? Ir susirask ką nors. Turbūt jau pastebėjai...
-Pastebėjau! Einu pasivaiksčioti ir jums netrugdysiu. ,- išeidama stiprei užtrenkiau duris. Ašaros susikaupė akyse.
-Praėjo vos du metai,o ji jau duodasi su visokeis pedikais. ,-murmėjau.
-Taylor aš jį myliu. Mano mama myli pedikus, puikus gyvenimas, greičiau iš čia išvažiuoti. ,-į kažką atsitrenkiau. Kaip visad.
-Blet žiūrėk kur eini! ,-surikau ant to žmogaus.
-Kale sakai man žiūrėti kur einu? Pati nežiūrėjai! ,- atsikirto nepažystamasis.
-Koks skirtumas pisk nuo tako ir leisk man praeiti! ,- jis stovėjo kaip stovėjas. Dar vienas pedikas. Pastūmiau jį į šoną. Ir skubiai nuėjau į parką. Atsisėdau ant suoliuoko Susikėliau kojas ant jo. Užsimerkiau. Įzivaizdavau gražia pievą. Takeliu nuėjau namo. Ten buvo tėtis. Tada išėjau į kiemą ten lakstė daug vaikų ir vištų. Takeliu patraukiau atgal. Link miško atsisėdau ant kelmo ir vėl gryžau į realybe kitaip sakant pameditavau.
-Labas! ,- išsigandusi krūptelėjau ir negana to nukritau nuo suoliuko.
Vienas iš Harry pakalikų pradėjo juoktis. Atsistojau. Vėl atsisėdau. Jis prisėdo šalia.
-Kodėl visiems sakai, kad Harry gėjus? ,-nusijuokė.
-Nes mano nuomone jis toks ir yra, o kas tau darbo? ,-paklausiau.
-Ai...Aš Niall. Ėjau pavalgyti, bet pamačiau tave ir nusprendžiau pasisveikiti.
-Sakai valgyti? ,- mano ausys išgirdo žodį valgis.
-Taip.
-Einam kartu mirštu kaip noriu valgyti.! ,-patryniau rankomis pilvuką. Jo skardus juokas prajuokino ir mane. Atrodėm kaip du durni besijuokiantys vaikai. Žmonės keistai į mus žiūrėjo. Nusibraukiau juoko ašarą.
-Einam?
-Einam. ,- suskambėjo Niall telefonas.
-Sveikas Harry. Gerai. Aš su Taylor eisiu valgyti, o tu? Gerai, gerai tik tu nešauk! ,- jis įsikiško telefoną į kišenę.
-Nepyk turiu eiti. Harry kažkodėl stebuklingai manęs prisireikė kai pasakiau,kad aš su tavim. ,- Nustačiau liūdną veidelį. Nors nei velnio nebuvo liūdna.
-Gaila, tai iki. ,- nusisukau ir nuėjau namo. Iš šaldytuvo išsiėmiau obulį. Išgirdus tuos grasus dingo apetitas. Einant pro mamos kambario duris su ranka į jas pabeldžiau. Ir nuėjau į savo kambarį. Iš kišenės išsitraukiau telefona. Pažiūrėjau į jį.
-Nejaugi dar neužtenka problemų?!
CITEȘTI
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanfictionMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...