17 Dalis

378 29 1
                                    

Baby I'm Perfect For You
17
-Harry būk švelniau... - paprašiau. Skausmas užliejo visą kūną.
-Pasistengsiu. ,-jo judėsei sulietėjo. Tapo šiek tiek švelnesni. Skausmas pamažu virto į malonumą. Mano aimanos nutildavo Harry burnoje, taip ir nepasiekdamos visu garsu kambario. Lova keletą kartų sutratėjo. Harry judėsei pagreitėjo. Skausmo banga vėl perėjo per visą kūną ir ši kartą nesitraukė.
-Harry man skauda. ,-pasisikundžiau per vis garsėjančias aimanas. Jaučiu, kad jau artėja orgazmas. Nežinau kaip, bet jaučiu.
-Mažute, jau tuoj. ,-Harry dar pagreitino judėsius. Akyse susikaupė ašaros. Paskutinį įėjima jis padarė tokį stiprų ir gilų, kad net suklykiau iš skausmo. Jos tūrėjo tai girdėti. Viena ašara nuriedėjo skruostu. Harry susmuko šalia manęs. Abu gyliai kvėpavom.
-Patiko? ,-po ilgos tylos paklausė.
-Tiesa pasakius, nežinau. Labai skaudėjo, bet jaučiau šiokį tokį malonumą. ,-prisipažinau.
-Tai aišku, kad daugiau skausmo nei malonunumo. Taigi pirmas kartas. ,-tyliai nusijuokė.
-Lananakt. ,-sumuėjau. Išlipau iš lovos pasiėmiau savo kitą pižama ir ėjau link dušo.
-Ei Taylor priimsi kartu? Jau noriu miego, bet be valandos iš dušo neišeini...
-Tiek to...Einam. ,-pabūsiu gera mergaitė. Priimsiu valkata be namų su savimi kartu į dušą. Atsukau šaltą vandenį.
-Tu gal išprotėjai? ,-pasipiktono peraugęs vaikas.
-Ne, o tu? ,-paklausiau.
-Ne, bet atsuk, bent kiek šiltesni vandenį. Mes abu sušilę, šaltas vanduo mus susargdins. ,-išdėstė savo nusiskundimus.
-Aš visada maudausi su šaltu vandeniu, o jei nepatinka eik lauk. ,-trūktelėjau pečiaus. Harry pedofiliška šypsena atsirado veide.
-Gal padarom antrą raundą,tik šį kartą po dušu?
-Ne. Nebus jokių antrų raundu. ,-Harry nustatė šunyčio akytes.
-Tu supranti, kad tai manęs neveikia? ,- pakėliau antakį.
-Tu beširdė. ,-pasipiktino vėl.
-Mokausi iš geriausio. ,-šyptelėjau. Atverčiu kaklą aukštyn tiesei veidu į srovę. Taip darau visada. Iš kart pajaučiau Harry lūpas sau ant kaklo. Nustūmiau jį šalin. Dar kiek laiko pastovėjau ir išėjau apsivyniojusi rankšliuosčiu. Prie savo kambario sutikau mama ir tą Melisa. Jos gal lezbės?
-Palikai atsuktą vandenį.
-Ne, nepalikau. Maudosi Harry. ,- ramei atsakiau ir norėjau eiti bet kur tau...
-Jūs kartu maudėtės? ,-abi paklausė. Mano akys atsidūrė ant kaktos. Aš puiki aktorė!
-Jūs juokaujat? Aš niekada nesimaudyčiau su juo. Netgi būdama su maudimuku! ,- sumelavau.
-Tai kodėl taip vėlai maudėtės? ,-savo mamaos balse išgirdau kažka ko dar nesu girdėjusi.
-Kodėl? Jūs ką negirdėjot kaip suklykiau? Taigi tas asilas ir aš susiginčijom. Tas ginčas nuėjo iki lažybų ir aš pralaimėjau...Bet už tai jis tūrėjo išmesti mane pro langą...Gerai, kad čia pirmas aukšas. O geriausia,kad išsitempiau jį kartu. Ir taip išėjo kad jis vėl ant manęs užkrito... ,-pasikasiau galvą. Nebežinau ką dar pridurt.
-Jūs užsimušit! Manau jus reikia išskirti...Harry miegos ant sofos. O tu savo kambarį. Kai išeis jis iš dušo pasakyk, kad nuo šiandien jis miegos ant sofos. ,- palinksėjau.
-Mama, gal gali ateiti man šiek tiek padėti. TIK tu viena. ,-ji palinksėjo. Atsisėdom ant lovos.
-Kas čia vyksta mama? Ką jūs su Melisa sugalvojot? ,-užsipuoliau.
-Mes padedam jiems mieloji. O mes planuojam kelione ir nieko daugiau. ,-durys atsidarė.
-Mažute pasiruošusi antram raundui?! ,- garsei sušuko Harry. Aš jį užmušiu. Užmušiu šitą KVAILĄ PERAUGUSĮ VAIKĄ! Gerai, kad bent jau ne nuogas...

Baby Im Perfect For You (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora