27 Dalis

292 27 0
                                    

Baby I'm Perfect For You
27 Dalis
-Galiu užeiti? ,-maloniai paklausė.
-Žinoma Lu. ,- atrakinau duris ir įėjau pirma, jis iš paskos. Nunešiau prekes į virtuvę, sudėjau į vietas. Jei Harry pamatytų Luką čia...Būtu baisu.
Nuėjau pas jį į svetainę. Prisėdau
šalia.
-Tai kur tavo Harry?
-Iš kur man žinoti? Aš nesu jo auklė. Kur nori ten eina. ,-kiek pyktelėjau, nes jis puikiai viską žino. Stojo nejauki tyla. Ją nutraukė Lukas:
-Tai gal važiuojam pas mane?
-Žinoma. Tuoi pasiimsiu rankinę. ,- manau tai puiki proga dar labiau supykdyti Harry ir įsitikinti ar Lukas toks pavojingas kaip jis sako.
Po keletos minučių jau ėjome link jo mašinos.
-Žinai mes būsime vieni ir...
-Jokių nešvankių žaidimų! Sutikau tik dėl to, kad neturiu ką veikti. Dar toli?
-Kaip nori. Štai šis mano. ,-pirštu parodė į juodą džipą...Harry mašina gražesnė.
-Rimtai?
-Taip. Motociklas mano. ,-dar kartą pažiūrėjau į ten kur jis rodė. Šalia džipo buvo ir juodas tobulas motociklas.
-Oho... ,- jis padavė man vieną iš dviejų šalmų. Užsidėjau jį.
-Važiuojam.
-Tavo noras man įsakymas Tay. ,- Lukas atsisėdo. Atsisėdau ir aš.
Tvirtai apsikabinau jo liemenį. Jis užvedė variklį. Jau senai nevažiavau motociklu. Lėtai išvažiavom iš stovėjimo aikštelės. Ir beveik visu greičiu pasileidom šviesaforo link, bet nespėjom. Užsidegė raudona šviesa. Taip gera vėl jausti gaivų vėja. Apsižvalgiau. Mano akys susidūrė su Liam...Jis išpūtė akis pamatęs su kuo aš. Šalia jo sėdėjo ir Louis, abu sužiuro į mane.
-Šūdas. ,-sumurmėjau dabar tai jau tikrai prisidirbau...Kad ir kaip noriu jį supykdyti, bet šito per daug. Man reikia ilsėtis, o aš sėdžiu ant motociklo su didžiausiu jų priešu. Aišku jie viską jam papasakos. Vos užsidegus žaliai šviesai nurūkom tolyn...

Baby Im Perfect For You (Baigta)Where stories live. Discover now