5 Dalis

486 36 0
                                    

Baby I'm Perfect For You
5
Pro duris greitai įėjo mama. Galvojau dabar užkurs man pirtelę, bet taip nebuvo.
-O tu viską sutvarkei? ,- nustebo.
-Taip...
-Atleisk, kad nepranešiau, jog manęs nebus vią naktį. Visai pamiršau. ,-atsiprašė. Nenu. Kokio velnio viską tvarkiau?!
-Pastebėjau. ,- kadangi nusprendžiau nebeapsimetinėti kokia aš iš ties nesu. Man reikia dėmesio. Daug. Ir aš nesu pilka pelytė. Dabar visi tai pamatys.
-Mam...Kas nutiktų jei mano pažymiai suprastėtų? ,-klastingai paklausiau.
-Žiūrint tiek suprastės. Manau tau reikėtu šiek tiek atsikvėpti nuo mokslų. Per dienų dienas daugiau nieko nedarai. ,- išsišiepiau kaip Gričas kuris pavogė kalėdas.
-Aš greit išeinu! ,-apsisukau eiti bet atsitrenkiau į sieną. Mama pradėjo juoktis.
-Pažiūrėsime kas juoksis kai tos sienos čia neliks. ,- sumurmėjau. Patraukiau į savo kambarį. Pasiėmiau telefoną. Parašiau savo geriausiai draugei (Selenai)
"HEY BITCH!"
"AHA..."
"VAROM Į MIESTĄ????"
"KO TU TEN NEMAČIUS?!"
"TAVĘS!"
"OK. SUAITINKAM PARKE UŽ VALANDOS"
"UOK" ,- priėjau prie spintos pasiėmiau dryžuotą megstuką ir juodus šortus. Pasidažiau. Tokiai dienai bus kaip tik! Į vieną kišenę įsidėjau 50£ o į kitą telefoną. Nuėjau iki mamos kambario. Tyliai pasibeldžiau ir pravėriau duris. Ji miegojo. Taip pat tyliai uždariau duris.
Išėjau į kiemą. Keisti vaikinų žvilgsniai krypo į mane.
Taip puikiai nesijaučiau jau senai. Tiksliau pasakius man VAŽIUOJA STOGAS!
-Ko tu čia spoksai?! ,- užstaugiau ant vieno vaikino mane nužiūrinėjančio. Jo žvilgsnis nukrypo į kitą pusę. Nusijuokiau, jis net perėjo į kitą gatvės pusę.
Netoli parko pamačiau Seleną.
-EI TU! ,- sušukau. Visi atsisuko išskyrus ją. Pavarčiau akis.
-Nejūs durniai! O TU moterie su juodais drabužiais! ,- dabar į mane atsisuko Selena. Susitikome pusiaukėlėje. Apsikabinom.
-Tai ką veikia? ,- paklausė.
-Nežinau... ,- trūktelėjau pečias.
-Sveikos merginos...Iš kur jūs, kad ankščiau jūsų nemačiau. ,-lėtai atsisukau pažiūrėti kas čia mūsų dar nematė.

Baby Im Perfect For You (Baigta)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz