To już dziś

4.8K 192 39
                                    

Lili
Dodałam płynu do wody - To już dziś- powiedziałam wchodząc do wanny. Dziś Will i ja się połączymy boję się trochę tego, ufam mu, ale to będzie mój pierwszy raz, a jak zrobię coś nie tak. Wzięłam głęboki wdech i zanurzyłam się w wodzie, wyszłam po paru sekundach i ubrałam. Założyłam czerwoną koszulę w kratę,czarne spodnie i baleriny, użyłam jeszcze tuszu, pomadki i perfum. Gotowa poszłam na śniadanie .
************* wieczór ****************
Przez cały dzień nie widziałam Willa teraz siedzę w naszym pokoju i czytam książkę, ale nie mogę się skupić wciąż myślę o tym co ma się dziś stać. Nie mam żadnego doświadczenia i boję się, że coś zrobię nie tak. Nawet nie zauważyłam jak ktoś wszedł do pokoju dopóki nie znalazłam się na kolanach tegoż kogoś. Spojrzałam w górę i zobaczyłam Willa.
- Cześć malutka - powiedział uśmiechnięty - o czym tak myślisz?
- Cześć o niczym - odpowiedziam.
- Denerwujesz się? - dopytywał.
- Trochę to będzie mój pierwszy raz - odpowiedziałam zapewne cała czerwona.
- Wiem obiecuje ci, że będę delikatny.
- Mhy..... Will a już to kiedyś robiłeś - zapytałam szeptem ledwie sama się słyszałam,ale on jest wilkołakiem na pewno mnie słyszał.
- Tak kochanie - przytaknoł patrząc mi w oczy - ale teraz będę robił to tylko z tobą - kończąc zdanie pocałował mnie w usta jego pocałunek był delikatny poczułam małe iskierki przechodząc między nami było mi przyjemnie. Will podniósł mnie z fotela i skierował się w stronę łóżka delikatnie położyła na nim i zawisł nademna kładąc ręce po obu stronach mojej głowy.
- Jesteś piękna - mówiąc to pocałował mnie ale inaczej tym razem był to bardziej namiętnie iskry przeszły mnie po całym ciele. Poczułam jak Will rozpina guziki mojej koszuli tworząc szlak mokrych pocałunkrów.
- Achh...  - nie powstrzymałam jęku gdy pocałował mnie na granicy spodni słysząc mnie powtórzył to dwa razy. Następnie podniósł się włożył swoją rękę pode mnie by odpisać mój biustonosz przy tym cały czas patrzył mi w oczy czułam jak się rumienie.
- Dotknij mnie - powiedziała łapiąc za moją dłoń i nakierowujac na swoje serce nawet nie zauważyłam kiedy zdjął koszulkę. Czułam bicie jego serca w tak szybkim tempie jak moje przyjechałam opuszkami palców po jego klatce piersiowej, a drugą ręką odniosłam się by go pocałować. Will odwzajemnił pocałunek pogłębiając go przeniósł usta na moją szyją a następnie na moją pierś podgryzając ja drugą ręką ugniatał druga pierś. Ja już nie mogłam powstrzymać jęków Will zdjął moje spodnie i zszedł pocałunkami na moje uda robiący malinke od wewnętrznej strony. Zdjął swoje spodnie ustawił się między moimi nogami i wszedł we mnie szybkim ruchem wygiełam ciało w łuk.
- Will to boli - powiedziałam płacząc.
- Ciii kochane zaraz przestanie - pocałował mnie w czoło - mogę się już poruszyć?
- Mhy - przytaknełam a Will zaczął się pozwolić poruszać ból zaczął znikać a ja czułam już tylko przyjemność - szybciej - wyjeczałam on przyspieszył przybliżył do mojej szyi i ugryzł w chwili waszego spełnienia poczułam niesamowite iskry.
- To.. było....- mówiłam gdy Will położył się obok mnie.
- Byłaś cudowna kochanie - pocałował mnie w policzek - dobranoc.
- Dobranoc - odpowiedziałam wtulając się w niego i zasnęłam.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 31, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wilczy instynktOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz