Capitulo 1

3K 307 368
                                    

"entra rápidamente (stap snel in)" schreeuwt Ouiam. Ik ren snel en spring de Ferrari in. "Rij rápido (rij snel)!" zeg ik als ik hoor dat de sirenes dichterbij komen. Ze drukt 't pedaal in en raced weg.

"Is t gelukt?" Vraagt ze. "Sí! Hier in" zeg ik wijzend naar een afgelegen plek. We stappen uit en steken de Ferrari in de fik nadat we er benzine over hebben gegooid. "Genoeg Ferrari's nog" zeg ik schouderophalend.

"Kom snel Safa staat hier om de hoek" zegt Ouiam. Ik groet Safa en spring op mijn vespa. "gases en casa (gassen maar huis)" en we racen naar onze villa. We lopen ons huis binnen en ik gooi alle plakken geld en goud op tafel. "Genial (geniaal)" zei ik grijnzend en kuste het geld. "Stop alles in de kluis ik ga wandelen" zei ik.

Ik stopte een pakje Marlboro in mijn Canada Goose jas en verwisselde mijn Gucci sneakers in Zannoti's. Ik liep de deur uit en liep door de al verlichte Spaanse ghetto wijken. Alles woont hier doorelkaar rijk en arm. Dit is het gedeelte waar veel Nederlands sprekende mensen wonen. Je kan gewoon Nederlands spreken en ze zullen je begrijpen. Al is mijn Spaans niet slecht.

Ik liep een steegje in en had het gevoel dat ik werd gevolgd ik deed mijn Capuchon op en liep sneller door. Ik voelde dat mijn pols werd vastgepakt en ik greep naar mijn pistool die ik tegen zijn zij aanzette.

"Calma soy yo (rustig ik ben 't)" ik keek 'm aan. "Kanker Nabil" zei ik en stopte mijn pistool weg. "Waarom ben je altijd zo agressief" lachte hij terwijl hij het rook van zijn sigaret uitblies. "Kifesh por qué (waarom) wat als jij het niet was?" Zei ik en ik trok mijn hand terug. Hij pakte mijn hand weer vast "waarom heb ik die tatouage nunca (nooit) opgemerkt?" Zei hij fronsend.

Ik haalde mijn schouders op en stak een sigaret aan. "Geen idee" "Black Roses" las hij hardop. Dat stond op mijn pols. Safa, Ouiam en ik hebben er alle 3 zo eentje. Er staat Black Roses met een zwarte roos op de achtergrond. "Roken is malo (slecht)" zei hij en sloeg zijn arm om me heen die ik weer wegsloeg. "Hjb jij rookt ook" "ik ben groot pequeño (kleintje)" "ja johh laten we het weer hebben over hoe kort ik ben" lachte ik.

"O dus je kan wel lachen" zei hij. "Sí jij niet dan" "tuurlijk wel alleen je doet 't nooit." Ik blies het rook van mijn sigaret uit en gooide 'm weg. "Omdat ik daar nunca (nooit) zin in heb." "Ik heb gehoord dat je de net overval heb gepleegd" begon hij. "Coreccto." "Weet je deze wereld is en blijft gevaarlijk al kent iedereen in Spanje jou je hebt veel vijanden." "Dus?! ik weet wat ik doe ik ben ervaren." Ik stopte voor mijn deur. "Ik moet gaan" "ciao bollie" "ciao amigo" ik gaf 'm nog een knuffel en liep het huis binnen.

Nabil is echt als een broer voor mij. Hij heeft me vaak uit de brand geholpen.

"Ewa queridos (lieverds)" gilde ik door het huis. "Fakka cariño (schatje)" hoorde ik Ouiam zeggen. "Waarom duurde het zo lang?" Vroeg Safa. "Kifesh ik heb geen niñera (oppas) nodig" zei ik. "Ja weten we ehh dombo we vragen dat omdat we je met Nabil zagen." Zegt ze terwijl ze wiebelt met haar wenkbrauwen.

"Ehh kk op jullie weten dat hij als mijn broer is en ik heb geen gevoel zie je het al voor je Jannat die verliefd is" zeg ik. "Ze heeft gelijk Ouiam, ze heeft geen gevoel. Ze heeft de allergrootste hekel ooit aan mannen. Waarom weten wij nog steeds niet" zegt Safa. "Beter ook want er bestaan geen echte mannen ze willen je alleen voor hun lust" zei ik. Ouiam haalde haar schouders op "ik ga slapen." Zei ze gapend en ze liep weg. "Ik ga ook zo" zei Safa en ze plofte op de bank en ik naast haar.

"Eyy Jannat je hebt ons na 2 jaar nog steeds niet verteld waarom we hier zijn. "Fuck off je weet toch omdat ik verstoten ben" zeg ik. "Ja maar kutkind dat is omdat je ouders dachten dat je ontmaagd ben wat jij dus helemaal niet ben." "Coreccto." "Sí waarom dachten ze dat dan? Er is meer Jannat ik weet 't."

Ik sloot mijn ogen en zag alles weer voorbij komen. Al die nare en pijnlijke gebeurtenissen. Het beeld en de pijn het staat op mijn netvlies gebrand. Zulke dingen vergeet je niet. Nooit niet.

Ik slikte en pakte een sigaret uit mijn zak en stak 'm aan. "Er is nada mal (niets aan de hand)." Een zucht verliet haar mond. "Je bent zo agressief en harteloos zoiets word je niet zomaar, alleen door bepaalde gebeurtenissen." En met die woorden liep ze weg.

Het klopt de gebeurtenissen die ik meegmaakt heb hebben mij deze persoon gemaakt. Vroeger was ik kwetsbaar, gevoelig en depressief maar die tijd ben ik voorbij. Ik praat gewoon niet graag over mijn gevoelens. Wat mij is overkomen weten zelfs Safa en Ouiam niet.

Ik inhaleerde mijn sigaret voor een laatste keer in en gooide 'm weg. Ik word soms echt gek van mezelf ik voel me gewoon niet gelukkig. En ik blijf maar denken aan mijn verleden. Hoe konden mijn fucking 'ouders' kunnen denken dat ik ontmaagd ben. Ze geloofde hun eigen dochter niet eens. Ik haat hem. Dit is allemaal zijn schuld.

Zo is het precies gegaan bij Saliyah mijn lieve.....

Laat 't maar, ik moet het gewoon vergeten. Ik dacht dat naar Spanje verhuizen het beste was, alles achterlaten. Maar no al mijn problemas (problemen) zijn me gewoon achtervolgd naar España (Spanje).

Ik keek op mijn Rolex het is al middernacht ik besloot om ook naar bed te gaan. Ik liep naar de 2e etage en poetste mijn tanden. Mijn goude tand glinsterde in het donker en weerkaatste in de spiegel. Ik heb die gouden tand nu al een jaar.

Ik focuste mijn blik op de spiegel en greep maar mijn gannoe in mijn zak.

"quien (wie)!?"

Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en liet mijn gun vallen. I-is hij het echt? Is hij weer terug? Ik sloeg met mijn vuist tegen het douchekastje en pakte het mes eruit. Ik keek weer in de spiegel en zag die schaduw daar nog steeds. Mierda! (Verdomme) "Cabrón (klootzak)!"

Ik draaide me om en zag niks meer. Hij was weg. Ik dacht dat ik klaar was met het hallucineren over hem. Het was allemaal nep praatte ik mezelf de moed in.

Ik dacht dat ik eroverheen was. Ik dacht dat ik al die nare gebeurtenissen achter me kon laten. Ik dacht dat het over was dat ik het niet meer zou verbeelden en dat die tijd voorbij was. Ik sloot mijn ogen en zuchtte.

Kankerleven

Helloo cutemonkeyss❤

Hoofdstuk 1 staat erop!! Ik ga sowieso elke week plaatsen en als meer mensen stemmen en reageren zal dat vaker worden dus het hangt af van jullie🌸

Nu hebben jullie mischien een soort van indruk hoe Jannat als persoon is. Dit verhaal gaat wat mysterieuzer worden dan me andere. Wie zou hij/hem zijn?

Believe me er zal nog heel veel gebeuren💋

Volg me mocht je dat nog niet doen vergeet niet te reageren en te stemmen habiba💞

Dikke kus en knuffel Salma

Black RosesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu