Wat vooraf begon:
Je dacht dat je me kende he. Je dacht dat je wist wie ik was. Jij lieve lezer weet nog niks. Je zult nog schrikken en versteld staan...._______________________________________
Perspectief Jannat
Reminder: don't forget to vote zina💋
Ik stap onder de douche vandaan en kijk wat ik vandaag aan ga doen. Ik besluit om voor een gescheurde broek te gaan en een zwarte shirtje die ik in mijn broek stop. Ik trek mijn zwarte nikes aan en kijk naar al mijn horloges. Uiteindelijk kies ik voor een zilvere Rolex horloge.
Ik kam mijn haren door en zet een Dsquared2 petje op. Ik vul mijn Gucci tas en spuit wat parfum op van Armani.
Alleen een lipkleurtje en klaar.
Het is lekker weekend vandaag en ik ga langs mijn gekke tante. Ze is gek op een leuke manier. Met haar kan ik echt lachen. Ze is een fantastiche vrouw.
Inmiddels heeft Soufiane al betaald. Na zware mishandelingen en martelingen liet ik hem toch met veel moeite vrij. Normaal doe ik dat niet, maarja.
Ik liep de trap af naar beneden "Eyy dikke mensen ik ga naar mijn tante" zei ik tegen Safa en Ouiam terwijl ik een croissantje pakte. "Wij gaan zo richting stad" zei Safa. "Is goed ciao my loves."
Ik pakte de autosleutels van mijn Porche en reed naar mijn tante.
Ik pakkeerde en stapte uit, net wanneer ik wou aankloppen vloog de deur al open "CARIÑO (SCHATJE)" gilde mijn tante en ze gooide haar dweil wild in de gang en omhelste me stevig. "Cómo estás (hoe gaat het)?" Vroeg ze, schreeuwde ze eigenlijk en ze liet me los. "Mlihh alhamdullilah" zei ik grinnikend.
Ze trok me wild naar binnen en duwde me hardhandig op de bank. "Wil je iets eten? Hmm? Of wil je iets drinken?" Vroeg ze aan een stuk door. "Nee hoor hoeft niet" lachte ik. "Jaa je wil, is goed wat wil je?" "Niks." "Saffi is goed, ik pak wel wat te eten en drinken" ze huppelt weg en komt terug met allerlei eten en drinken en bezaaid de hele tafel.
Ik geef mezelf een facepalm maar moet toch lachen. Mijn tante ook he.
"Ik moet nog verder dweilen" zegt ze waarna ze de tv weer aanzet en harde Nederlandse rap opdoet en meerapt terwijl ze wil door de huiskamer danst. "Chica (meid) kom hier lekker schudden met die billen" zegt ze en ze trekt me wild om mee te dansen. Ze slaat op mijn kont en danst wild door.
Ik schiet in de lach "jij bent echt gek hé" schreeuw ik boven de muziek uit. "Dus!? Beter leuk dan saai" gilt ze terug. Ze zet de muziek wat zachter en zegt "en wanneer mag ik een bruiloft verwachten?" "Doe ff normaal je weet dat ik niks met jongens heb" lach ik en ik plof naast haar neer op de bank.
Ze komt dichterbij me zitten en zegt "komt nog wel mooierd, kan je ook lekker tongen enzo." Ik pak geïrriteerd een kussen en gooi die tegen haar aan. "Je bent 26 jaar ja" lach ik. Ze gooit een kussen terug "ja dus in de bloei van me leven, lekker hard neuken." Zegt ze doodserieus. "Moet je ook eens proberen" vervolgt ze lachend.
JE LEEST
Black Roses
RomanceDit verhaal gaat over Jannat, een meisje die een heel zwaar verleden achter haar rug heeft. Haar zware verleden heeft haar kijk op alles veranderd maar vooral op mannen. Ze ziet ze als walgelijke monsters. Als er iets is waar ze niet van moet hebben...