Wat vooraf begon:
Mijn leven is fucked up._______________________________________
Perspectief Jannat
Reminder: don't forget to vote zina💋
Ik open langzaam mijn ogen en sta op. Lekker 2e dag zonder dat ik wakker gemaakt word. Heerlijk. Ik stond op uit bed en deed mijn gordijnen open en raam. Ik maakte mijn bed op en genoot van het warme zonnetje dat in mijn kamer scheen. Heerlijk.
Het is zo stil wat betekent dat Safa en Ouiam liggen te slapen. Anders waren die 2 allang al aan het schreeuwen. Ik poetste mijn tanden en wasde mijn gezicht.
Ik liep naar binnen in mijn kast en ging zitten.
Ik keek in mijn kast met mijn ogen zoekend naar een outfit voor vandaag. Ik trok er een gescheurde broek uit en witte shirtje die ik erin stopte. Ik deed mijn Hermès riem erbij aan mijn Gucci sneakers en een lange jas.
Ik spoot wat Coco Chanel parfum op en keek tussen mijn horloges. Ik koos een Gucci horloge en deed wat mascara en lipgloss op.
''Nee dikke hond ik kom niet, ik kom altijd je kan zelf ook komen" hoorde ik Safa schreeuwen door haar telefoon vanaf de kamer. Niet veel later hoorde ik weer geschreeuw "tozz vieze zorra (slet) je hebt me wakker gemaakt" zei Ouiam.
Ik liep naar ook naar Safa's kamer en zei "tres (3) keer raden, je broer wil dat je naar Frankwijk komt." Ze zuchtte en zei "ja, maar ik heb geen zin, ik ben pas nog geweest hij kan ook gewoon naar Spanje komen." "Jullie zoeken het zelf maar uit" zei Ouiam en ze liep naar beneden. "Cioa" zei ik en ik liep ook naar beneden.
Ouiam stopte een paar croissantjes in de oven en ik perste sinasappels. "Ik ben echt moe. Ik heb nergens zin in vandaag" zuchtte ze. "Dan doe je toch lekker niks vandaag" zei ik. "Ewa ik heb afgesproken met me nicht die ik al zolang niet meer heb gezien" zei ze. Ik knikte en ontbeet wat.
"Luister ahora (nu)" zei Safa die de trap afkwam lopen. "Me broer komt naar Espanyol en hij wou een hotel nemen maar ik dwong hem bij ons te blijven dus hij overnacht hier" zei ze. "Isgoed geef hem maar de hele bovenste verdieping" zei ik en ik stond op.
"Para dónde se dirige usted? (Waar ga je naar toe?)" vroeg Ouiam. "Prisión (gevangenis)" zuchtte ik. "Sí, je gaat naar Lamyae" zei Safa. Ik knikte en pakte willekeurig autosleutels. Ik liep 1 van onze garages in en stapte in de Mercedes. Ik starte de auto en reed naar de gevangenis. Daar aangekomen stapte ik uit en liep ik naar de balie.
"Estoy aquí para Lamyae (ik kom hier voor Lamyae)" zei ik emotieloos. Een agent pakte me vast om me te fouilleren. "Alto vieze cabron (stop vieze klootzak)" siste ik. "Wat denk je dat je me mag aanraken!?" Ondanks dat hij agent was zag ik de angst in zijn ogen. Ik kon de angst zelfs ruiken. Ik kon het niet laten om even kort te grijnzen. "Perdona seniora Jannat (sorry)" zei hij en haalde er een agente bij.
Zelfs hun hebben respect voor mij terwijl de kanker police voor niemand respect heeft het zijn echt honden. Ik werd gefouilleerd door haar en ze wou handboeien omslaan om me vervolgens naar de bezoekkamer te brengen. "Durf! Ik bombadeer deze hele gevangenis!" Zei ik boos. Ze excuseerde zich en liep met me mee naar de bezoekkamer.
"Jullie brengen haar pas weg als ik klaar ben met praten!" Waarschuwde ik. Ik ging zitten op een stoel en kort daarna kwam Lamyae binnenlopen. Lamyae is me zusje ze is een paar maanden jonger dan ik. Ze is de enige die van me houd.
"Sis" zuchtte ik. "Zussie" zei ze glimlachend. "Wanneer kom je uit deze kanker gevangenis" vroeg ik boos kijkend naar haar blauwe oog en bloedende lip. "Ze gaan nog uitspraak doen, maar ik denk later wegens geen fking goed gedrag" gromde ze. "Gedraag je dan de tering is een keer!" Zei ik boos.
"Doe ik ook, die police mag mij gewoon niet, vuile hijo de putta's" siste ze. "Je slaat ze Lamyae, mischien wel daarom!" "Dus ze slaan mij eerder die pedo's. Wat denken ze wel niet, dat ik ze mij laat slaan!?" Vroeg ze ongelovig. "Laat ze doen anders was je hier mischien binnenkort al uit! Je bent agressief" Zei ik.
"Van wie zou ik dat nou hebben? Iemand mischien extremer dan mij?" Zei ze sarcastisch en ze keek me aan. "Dus? Ik ben tenminste verstandig" zei ik. "Jij bent erger dan mij jij zou deze hele gevangenis in de fik hebben gestoken als iemand je hier zou aanraken!" "Ja dus!? En dat durven ze niet, mij aanraken ze weten dat ze dan hun fking eigen graf mogen graven" gromde ik.
"Heb je sigaretten mee?" Zuchtte ze. Ik pakte een paar sigaretten en drukte ze snel in haar BH. "Ik heb je nodig Lamyae. Je bent de enige die ik nog heb" zei ik. "Binnenkort nemen we wraak op iedereen" zei ze. "Snel aub ik kan me niet meer inhouden" zei ik boos. "Paciencia Jannat. We verbranden iedereen die ons dit alles heeft aangedaan" zei ze.
Ik drukte een kus op haar wang en stond op. "Ik kom gauw weer" zei ik. Ze zwaaide naar me en werd toen hardhandig in de boeien geslagen, waardoor ze sissend een politieagent stompte. Lachend keek ik haar aan. Ik stak een sigaret aan en liep naar de balie om te zeggen dat ik wegging. Ik liet me auto daar staan want ik wou lopen. Ik laat de auto wel ophalen.
Ik ging zitten op een bankje en keek naar de spelende kinderen. Mensen denken altijd was ik maar een kind dan had ik een zorgeloze gelukkig leventje maar geloof mij maar dat is niet zo. Ook kinderen kunnen al een moeilijk leven hebben. Kijk alleen al naar mezelf. Ik heb nooit geluk gehad. Ik leun een beetje naar achter en steek een sigaret aan.
Veel kinderen hier hebben geen eens geld voor eten of kleren. Een klein jongetje komt naar me toe lopen en neemt naast me plek. Dat een moeder of vader een kind van ongeveer 4 jaar gewoon alleen op straat laat.
Ik keek hem aan, hij lijkt zoveel op, of nee laat maar ik verbeeld het me gewoon.
Ik mis haar veels teveel.
Ik zuchtte en sloot mijn ogen kort. Ik voelde een klein handje op mijn been en 2 schattige kraaloogjes keken mee aan. "Waarom jij niet gelukkig?" Vroeg hij sip. Hij praatte gebrekkig Nederlands dus zijn ouders spraken vast Nederlands. "Ik ben wel gelukkig schatje" zei ik. Ik voelde me op de een of andere manier verbonden met hem, alsof...
Ik denk dat ik gek word. Alle pijn en afgunst jaren lang heeft me gewoon gek gemaakt.
Hello my belleza's❤
Ik heb vandaag de 1k stemmen gehaald en dat met maar 6 deeltjes. Super erg bedankt daarvoor mijn schatjes💗.
Lamyae, een zus in de gevangenis & een jongetje dat sprekend op iemand lijkt? Plus nog al die andere vragen, hmmm heel mysterieus allemaal.
Question:
Wat is je afkomst? En vanwaar kom je precies in dat land? Ik ben volbloed Marokkaans, berbers en ik kom uit Al Houceima😍🇲🇦Waar zijn de geslaagde? Voor die mensen: Mabrouk schattie in sha allaah zal je nog vaker slagen zowel in de dunya als in al ageera💜
Dikke kus en knuffel Salma
JE LEEST
Black Roses
RomanceDit verhaal gaat over Jannat, een meisje die een heel zwaar verleden achter haar rug heeft. Haar zware verleden heeft haar kijk op alles veranderd maar vooral op mannen. Ze ziet ze als walgelijke monsters. Als er iets is waar ze niet van moet hebben...