Capitulo 15

1.2K 180 93
                                    

Wat vooraf begon:
En dat was het. Het woordje die mij recht in mijn hart stak, meerdere keren. 'T woord dat me pijn meer deed doen. Het woord die alle herinneringen omhoog haalde. Ik slikte en de wereld begon te vervagen. De grond omder mijn voeten verdween. Was dit het dan?

_____________________________________________

Perspectief Emre

Druk op dat sterretje. Geen moeite💕

"En? Hoe is 't met haar?" Vraagt Ouiam. "Goed, ze zal zo wel wakker worden. Heb haar in bed gelegd dan kan ze rusten" zeg ik. "Wat was er gebeurd?" Vraagt Safa. "Wallaah ik weet niet. Ik kreeg te horen dat ze was flauwgevallen van een vriend en ben toen gelijk naar haar gegaan. Er zat een kleine jongetje naast haar helemaal in paniek, ik heb mijn vriend hem naar huis laten brengen zodat ik er voor Jannat kon zijn. Ze is ergens van geschrokken maar van wat weet ik niet" zeg ik aan een stuk door.

"Gracias, Emre" zegt Safa. "Ik doe alles voor me zusje dat weten jullie" zeg ik neutraal waarna ik naar boven loop om te kijken hoe het met haar is. "Nee, nee, nee" hoor ik haar mompelen. Ik loop voorzichtig naar binnen en zie haar bezweet in paniek rondjes draaien in bed. Ik loop naar der toe en pak haar handen vast. "Jannat, wakker worden. Je droomt" fluister ik haar toe. Ze probeerd zich los te rukken wat niet lukt natuurlijk.

Ik trek haar naar me toe en aai over haar rug. Ze opent haar ogen en kijkt me angstig aan. "Emre?" Zegt ze zacht. Ik glimlach en knik. "Rouada" zegt ze moeizaam en ze begint weer te panikeren. Ik druk haar tegen me aan en sus haar. "Wat is er met haar, Rouada is er niet meer askim" zeg ik voorzichtig als ze rustig is. Met grote ogen kijkt ze me aan.

"Z-z ze leeft nog" brengt ze geschrokken uit. "Hoe ben je daar zo zeker van?" Ze zegt niks en springt op. Duizelig kijkt ze me aan waarna ze terug deinst. Net op tijd vang ik der op. "Ga terug liggen Jannat, geen spelletjes nu" zeg ik. "JIJ bepaalt NIKS voor MIJ!" Gromt ze en ze trekt zich los. "Vorige keer deed je ook al zo geheimzinnig. Hé!? Waarom mocht ik je restaurant niet binnen? Je weet alles over mij! Als enige, en jij houd geheimen voor mij? Ga weg, zolang jij geheimen voor me hebt mag je weg!"

"Je bent boos, bang, gebroken alles in 1. Ik weet dat je dit niet meent. En no way dat ik weg ga van jou. Je bent me zusje al zou je me neer schieten ik ga niet weg. Je laat zelf altijd al je gevoelens in je. Je kropt zelfs alles op, je lucht je hart zelf niet. Je meent niks van wat je zegt. Ik zou jou nooit pijn doen! Als ik iets doe, dan is dat omwille van jou. Om jou te beschermen" zeg ik.

"Ik heb je bescherming niet nodig Emre, ik ga nu" zegt ze en ze loopt de kamer uit. Ik loop achter haar aan. "Je bent koppig en dat weet ik. Dus ik laat je gaan, maar ik ga wel mee of je wil of niet." "Okey! Volg me maar, ik ga naar me zus" zegt ze.

Wat??

Perspectief Jannat

Me zus, ze leeft nog. Een van de pijnlijkste gebeurtenissen in me leven. Ik leg jullie zo het verhaal uit, want eigenlijk weten jullie nog niks over me. "Okey! Volg me maar, ik ga naar me zus" zeg ik. Ik open de auto deur en stap in en Emre stapt ook in. "Je bent gestoord" zegt hij.

"IK BEN DE KANKER NIET GESTOORD" barst ik uit. Mensen ik word gek, ik ben toch niet geststoord? "Niet schreeuwen tegen mij Jannat, wees respectvol naar mij net zoals ik dat voor jou heb. Ik weet dat je jezelf niet ben maar gedraag" zegt hij kil. Ik negeer hem en start de auto, ik rijd naar het park en daar stap ik uit. Ik versnel mijn pas naar mijn bankje en 't speeltuin. Met mijn ogen zoek ik naar Lamnouar.

Maar niks.

"Weet jij waar Lamnouar woont?" Vraag ik aan iemand. Het meisje kijkt me bang aan en wil wegrennen. "Pas op voor haar zegt me papa altijd" zegt ze terwijl ze bang stapjes achteruit zet. Verdomde tatoeage. "Hey meisje, kom is" zegt Emre. Hij pakt haar hand vast "kan je mij de brengen naar Lamnouar?" Vraagt hij. Ik praat hem met een kinderlijk stemmetje na "kan je mij brengen naar Lamnouar." Hij doet alsof hij me niet hoort en kijkt naar 't meisje.

Mierda! Ik word gestressd hier.

Ze knikt en loopt vooruit. Emre pakt mijn hand vast die ik weg wil trekken maar 't lukt me niet. Als ik hem mij zie aankijken en ik kijk terug in zijn ogen, heb ik een soort van kleije ini mini beetje spijt van mijn gedrag tegenover hem. "Emre" zeg ik en ik kijk weg. "Sorry" mompel ik erachter aan. Damn wat is 't moeilijk om sorry te zeggen maar Emre is ook echt mijn broer.

"Askim, je weet dat het niet erg is. Maar straks leg jij mij alles uit over wat er vooraf gebeurd is" zegt hij. Ik wil iets zeggen maar we worden onderbroken door 't meisje "hier is het" zegt ze terwijl ze stopt.

Mijn adem stokt in mijn keel en ik beginnte beseffen wat ik aan 't doen ben. Waar in godsnaam ben ik mee bezig? En alsof Emre mijn gedachtes kan lezen zegt hij "ben je hier klaar voor?" Ik slik en kijk naar mijn vingers. Het litteken dat langs mijn gehele vinger gaat zorgt voor de pijnlijke beelden die langsschieten.

Van kleins af aan, altijd pijn. Anders zal het niet zijn, de pijn zal ik blijven krijgen. Zo os het gewild.

"Jannat, we gaan terug straks is dit de druppel en zal je in" zegt Emre opeens overbezorgd. Ik reageer niet en sluit mijn ogen. Hoe ik pijn lijdde door hem. Hoe Rouada er altijd voor me was en hoe ze van me ontnomen werd. En nu sta ik voor haar deur....

"Jannat" hoor ik Emre. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. Hij pakt me vast "straks word je teleurgesteld" zegt hij zacht. Ik schud mijn hoofd.

Ik wil weten hoe iemand zich op dit moment zou voelen, maar ik voel niks. Teveel pijn geleden.

"Ga je dit doen?" Haalde Emre me uit mijn gedachtes. Hij zette zijn hand onder mijn kin "je gaat dit doen he." Ik knikte moeizaam. "Ik zal er bij zijn, daar aan je zijde. Ik ben er altijd voor je zowel in moeilijke als in makkelijke tijden" zei hij. "Dankjewel Emre" zei ik. Ik focusde me en staarde naar de deur. I have to do this. Ik heb hier jarenlang op gewacht.

Ik klopte aan en niet lang daarna vloog de deur open. And here it al begins.......

Helloo ezlina'sss❤

Drama, drama en nog eens drama. And bro, i like it🙂

Niemand die kan raden wie Rouada is? Hihi, probeer 't nog eens;)

En Emre is so sweet damn💓 Ben benieuwd wat er in 't volgende hoofdstuk gaat gebeuren. Wat denken jullie?

Vakantie voor de meeste. Enjoy it! Voor de andere die net zoals ik moet leren; moge Allaah ta'ala ons bijstaan😭❤

Volg mij, reageer en stem habiba💋

Ly all⚡

Dikke kus en knuffel Salma

Black RosesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu