Capitulo 3

2.2K 303 232
                                    

Wat vooraf begon:
Met onbeantwoorde vragen volgde ik mijn weg naar huis.

_______________________________________

Perspectief Jannat

Reminder: don't forget to vote zina💋

"Jannat esperar (wacht)" hoorde ik Ouiam. Ik draaide me om en zag Safa en Ouiam. "We roepen je al de hele dag" zegt Safa. "Sorry ik was ergens anders met mijn gedachten" zuchtte ik.

Safa trok mijn polsen en bestudeerde ze "waarom luisterde je niet. Je weet dat hij gevaarlijk is" zegt Ouiam. "Je hele polsen zijn fking rood." Ik richtte mijn blik op mijn polsen, nu pas zag ik de afdruk van zijn handen.

Ik voelde dat de woedde me overspoelde. Ik kneep mijn vuisten hard dicht en drukte mijn nagels in mijn handpalmen. Ik kookte vanbinen. Kort sloot mijn ogen. Ik win het nooit van hem dus ik moet me beheersen. Vechten met hem kam niet hij is als de duivel.

Pff alsof ik zelf lief ben.

"Kom naar huis we moeten nog naar Soufiane. Hij gaat hoe dan ook betalen." Ik ben woedend en nu kan ik tenminste op Soufiane mijn woedde uitte. Ik grijnsde kort om mijn eigen gedachten. Even genieten.

~~

"Hebben jullie alles?" Vroeg ik. Ze knikte beide.

"Okey dit is het plan. Die mongooltje is nu thuis en we gaan doen alsof we nog meer drugs komen brengen dan schiet ik 'm in zijn been waardoor hij niet meer kan lopen. Dan vragen we een van zijn mannen om hem naar de kelder in ons huis te brengen. Entendido (begrepen)!"

"Saff isgoed" zei Ouiam. Ik pakte de autosleutels en gooide ze naar Safa "Venga que vamos (kom, laten we gaan)" zei ik. We stapten de Ferrari in en reden naar het adres.

Ouiam klopte aan en er werd opengedaan door 1 van zijn mannen. "Ser todavía (weest stil)!" Waarschuwde ik de man. Bang knikte hij. "Waar is Soufiane?" Vroeg Safa kil. Hij wees snel naar een kamertje aan het eind van de gang. "Blijf bij deze man, hij moet Soufiane optillen naar onze kelder." Zei ik tegen Safa en Ouiam.

Ik liep het kamertje binnen en zag hem daar een jointje draaien. "Hola wanderer (zwerver)" zei ik. Hij keek op van zijn bureau en keek me aan. Hij stond op en liep op me af. "Wat?" "Moet jij niet iets nog doen?" Siste ik. Hij lachte cynisch. "Jou neuken zeker" zei hij terwijl hij mijn kont van achter vaspakte en me tegen hem aan drukte.

Ik begon misselijk te worden en kon me net inhouden niet te kotsen maar ik werd al behoorlijk duizelig. Boos duwde ik hem weg. "Gadver hijo de putta (hoerenzoon)." "Ik wil jou wist je dat. Je bent zo mooi." "Leuk voor je maricón (flikker) ik wil mijn geld!" "Das jammer want die krijg je niet."

Mijn geduld begon op te raken. Ik pakte mijn pistool en schoot in zijn been. "Mierda (verdomme)! Vuile zorra (slet)!" Siste hij. Ik keek hem grijnzend aan ik drukte een spuit in zijn arm en hij viel weg.

Ik riep Ouiam en Safa. Ze kwamen met die man "breng hem naar mijn kelder. Je weet wat er gebeurd als je dat niet doet!" Hij knikte hevig.

Hij gooide Soufiane over zijn schouder en stapte zijn auto in. Ik reed achter hem aan en stopte voor onze deur. "Hierzo" zei ik en hij volgde ons. "Gooi maar" hij gooide hem in de kelder en bond 'm vast aan een stoel. Ik bedankte hem en gooide de deur dicht.

"Ik wil serie kijken" zei Ouiam. "Is goed dan bestel ik eten" zei ik. "Wat willen jullie eten?" Vroeg ik. "Ik heb wel zin in paella" zei Safa. "Ik ook" zei Ouiam. "Saff dan bestellen we dat." Ik bestelde en nam plek op de bank.

~~

"La casa de papel is de beste serie ooit" zei Safa met volle mond. Na een een paar afleveringen gekeken te hebben zette ik de tv uit. "Ik ga boksen iemand mee?" Vroeg ik. "No wij gaan nog me serie kijken" zei Ouiam lachend. "Adios" zei ik en vertrok.

Black RosesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu