6.Bölüm

131 66 0
                                    

Annem hep şanslı bir insan olduğumu söylerdi. Bu dünyaya gelip güzel bir aileye, iyi bir okula ve yaşanabilir düzeyde olduğum için. Belki haklıydı ama şu an şanssızlığın dibini yaşıyordum. Tüm gün beynimden gitmeyen gözlerin sahibi şimdi karşımda durmuş bana bakıyordu. Durun bir saniye sadece o değil masadaki herkes bana bakıyormuş, galiba rezil oldum.

"Ihmm şey ben Özde-"

"Onu anladım sadece yerimden kalkmanı bekliyorum."

"Ne?" sinirlenmişe benziyordu ama sanki kendini tutar gibiydi.
"Şuan oturduğun yer bana ait anlatabiliyor muyum?"

"Pardon da burası halka açık bir yer. Yan-"

"ÖZDE!" kulağımın dibinde bağırılan ismimle geriye doğru korkuyla sıçradım. Masadaki herkes ayaklanmış telaşlı bir yüz ifadesiyle bana bakıyorlardı.
Bir saniye..
Az önce yaşadığım saçmalık kendi hayal dünyam da mı gerçekleşmişti?

"Arkadaşını lavaboya götürsen iyi olacak." ve nihayet açık yeşillerin sahibinin sesini duyduğumda arkama bakmadan lavaboya koşuyordum. Kafama iki tane patlatırken daha ne kadar aptal durumuna düşebilirim merak ediyordum.

"Özde ne oldu sana?" yüzüme soğuk suyu çarparken tek düşünebildiğim bir daha asla ergen kitapları okumamam gerektiğiydi. Resmen bir klişenin hayalini kurmuş ve olmasını dilemiştim. Evet on yedi yaşındayım ama bu kadar da ergen olmamalıydım.

"O çocuk sana bir şey mi yaptı?"
"Kim?"

"Reha."

"O kim?"

"Özde! Beni çıldırtma sonradan gelen çocuktan bahsediyorum, çocuğu gördüğün an takılıp kaldın ne tepki verdin ne de bir şeyler söyledin. Eğer bir şey yaptıysa bunu bana anlatmalısın."

"Hayır kimsenin bir şey yaptığı yok sadece bugün çok yoruldum ve uykusuzum tamam mı? Az önce olanlar içinde çok özür dilerim her şeyi mahvettim."  gözyaşlarım akmaya başlarken bana sıkıca sarıldı. Her şey boka batarken yanınızda birinin olup size sarılması galiba dünyanın en iyi hissiydi.
Lavabodan çıkıp masaya döndüğümüzde hepsi sessizce oturuyordu. Boğazımı temizleyip dikkati üzerime topladım.

"Yaşananların sizinle hiçbir ilgisi yok lütfen kusuruma bakmayın ve böyle bir günü mahvettiğim için beni affedin." Yiğit oturduğu yerden kalkıp yanıma yanaştı.

"Kusurluk bir şey yok hiçbirimiz alınmadık kızmadıkta sadece senin için çok endişelendik." gülümseyip kafamı eğdim. Bu çocuğun ilgisi ve nazikliği umarım beni tüketmezdi.

"Evet artık bir şeyler sipariş etsek
mi?"

***
Yatağımda kitabıma sarılı bir şekilde tavanı izlerken düşüncelerim dalgındı. Öylesine acayip bir gün yaşamıştım ki bu benim gibi biri için çok fazlaydı. Telefonumu elime alıp anonim sitesine girerken en son onun mesajı vardı.

Anonim: Benimle misin?(23.10)

Umarım cevap verirdi gerçi bunca saat yazmamış birine neden cevap versindi ki? Ekranda bir anda Rüya'nın ismi yanıp sönmeye başladığında bu saatte araması beni telaşlandırdı.

"Rüya?"

"Hemen okulun sitesine gir!"

"Neler oluyor?"

"Sen sadece dediğimi yap Özde!" sinirli çıkan sesi beni korkuturken açık duran laptopuma koştum. Nete okulun ismini yazıp anasayfasına girerken hiç beklemeden magazin kısmına tıkadım ve o an her şey açığa kavuştu. Titreyen ellerimle telefonu nereye bıraktığımı bilmeden koydum. Bunu yapmışlar mıydı sahiden? Bugün gittiğimiz avmde çekilmiş bir fotoğrafımız vardı pekala bu sorun değildi asıl sorun manşette başlıyordu.
Fotoğrafta ben ayakta Reha'ya bakıyordum ve diğerleri de etrafıma dizilmiş beni izliyorlardı. Fotoğrafta öyle kötü gözüküyordum ki, sanki aldatılan çaresiz bir kız gibi. Reha'nın bakışları dosdoğru bendeydi ve bakışlarında hüzünle sinir birbirine girmişti. Evet iyi bir edebiyatçı değildim fakat iyi bir gözlemciyimdir.

Okulumuzun güzel ve inek kızı Özde aşk ihanetine mi uğradı?

Okulun popüler çocukları olan Reha, Berk, Yiğit, Emir ve Salih dün okul çıkışında bir avmde iki kızla takıldılar. Berk'in sevgilisi Rüya olduğu idaa edilirken Özde'nin Reha'nın eski sevgilisi olduğu konuşuluyor. Fotoğraftan anladığımız kadarıyla Özde fena kırılmışa benziyor, peki popüler çocuğumuz Reha gerçekten Özde'yi üzmüş yani ihanet etmiş olabilir mi?
Bu haftanın dedikodusunu bıraktım gidiyorum, gerisi sizde Dumanlılar!

Bilgisayarı kapatıp yatağıma dönerken nasıl bir boka düştüğümü bilmiyordum muhtemelen Reha denilen çocuk bizi kesecekti. Galiba size anlatmadığım bir şey var; popüler çocuklar magazin sayfasında olmaktan hiç hoşlanmazlar, hemde hiç!

Upuzun bir aradan sonra tekrar burda olmak bizi duygulandırdı.. Yazmaya geri dönmek bizi sevindirsede zorladı da ama olsun yaz sonuna kadar beraberiz!!

Devam Edecek....

Ben Deli Miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin