Anonim: Hey! (22.51)
Annemin uzun süre ardından evde olmasından dolayı üçümüz birlikte vakit geçirmiştik ve anca odama çekilebilmiştim. Annem işten erken gelmiş üstüne üstlük bir sürü yemek hazırlamıştı bizim için. Bu sıcaklığı özlemiştim.
Inflames: Bu kadar geç aklına gelmeme üzüldüm. (22.58)
Öğlenden beri hiç mesaj atmamıştım böyle bir tepki beklendikti. Uygun cümleleri aklımdan geçirirken telefonun ekranına kitlenmiştim, ekran kararınca kendime geldim.
Anonim: Fazla yoğun bir gündü benim için. (23.05)
Bu kelimeleri yazarken istemsizce karşımda ki kişinin bir erkek olduğunu düşünüyordum. Belki de hislerim öyle düşünmemi sağlıyordu. Son iki günde yalnızlığımı dindiren yegane şey şu saçma sapan uygulama da bulduğum fotoğrafı bile olmayan bir kişiydi.
Anonim: Ben bir şey sormak istiyorum.(23.06)
Anonim: Neden fotoğrafın yok? (23.06)
Ayağa kalkıp ders programımı hazırlamaya başladığım anda gelen mesaj sesi ile elimdeki defteri masaya koyup hemen telefonuma yapıştım.
InFlames: Fotoğrafımı koymak çok sağlıklı olmayabilir. ( 23.10)
Anonim: Neden? (23.11)
Cevabını beklerken gerilmiştim. Sen son böyle gerildiğimi liseye ilk başladığım günden hatırlıyordum.
InFlames: Sadece kendi kendime takılabildiğim şu alanda birilerinin rahatsız etmesini istemiyorum. (23.18)
Belki de oldukça tanıdık biriydi ve kimliğini saklamak için böyle davranıyordu. Daha fazla kafamı yormamalıydım, yarın matematik dersinde uyumamak için bir an önce yatağa girmeliydim. Son kez elime telefonu alıp uygulamaya girdim.
Anonim: Haklısın. İyi geceler. (23.20)
Sanırım dışarıdan fazla trip dolu bir mesaj gibi görünse de kendimi çoğu zaman ifade edemeyen bir insan olarak tanımadığım bir insana gayet yakındım hemde benim standartlarıma göre çok yakın. Çevreme göre fazla yabani olduğumun farkındaydım ama yapacak bir şeyim yoktu bende böyleydim.
***
Çantamı hızla sıraya attığımda Rüya kafasını koymuş muhtemelen uykuya dalmak üzereyken yerinden zıpladı.
"Hay anasını ne yapıyorsun kızım?" Cevap vermeden omzumu silktim. Büyük ihtimalle bütün gece yeni flörtü konuşmuş ve uykusuz kalmıştı. Göz altlarında uykusuzluktan olan morlukları bir kapatıcı ile kapatmaya çalışmış ama beceriksiz olmuştu. Tekrar gömmüş olduğu kafasını parmağımla ittirdim.
"Kalk ve gözlerine git aynada bak."
Telaşla başını kaldırdı."Ay Özde çok mu kötü görünüyor sabah bir şeyler yapmaya çalıştım ama tek gözüm açık ancak bu kadar oldu." İkimizde söylediklerine kahkaha attık.
Rüya kendine bakmak için giderken bende telefonumu aldım ve hemen uygulamaya girdim. Inflames benim ardımdan bir kaç mesaj atmıştı.
Inflames: Hey! (23.22)
Inflames: Trip mi attın şimdi sen bana. (23.22)
Inflames: Pekala. İyi geceler.
İlk başta ne yazacağıma karar veremesemde en klasik olan şekilde mesaj atmaya karar verdim.
Anonim: Günaydın.(07.50)
Başımı telefondan kaldırdığımda bizim sınıfa girmekte olan Yiğit'i gördüm. Yanıma gelip oturduğunda ne yalan söyleyeyim biraz garipsedim.
"Şimdi diyeceksin ki sabah sabah ne işi var sıramda ama şimdiki ders teslim etmem gereken bir matematik ödevim ve çözemediğim iki sorum var ve Rüya senin matematik ile ayrılamaz bir bağ taşıdığını söyledi."
Resmen nefes almadan konuşmuştu ve bu komik bir görüntü oluşturmuştu. Elimde olmadan güldüm.
"Sadece sorum var desen de olurdu. Neden bu kadar heyecan yaptın ki?"
"Dünden beri uğraşıyorum ve bilirsin Ayperi Hoca biraz..."
"Evet biraz. Ver bakayım sorulara."
Soruları biraz uğraşma ile çözdüm ve eline kitabı tutuşturdum.
"Teşekkür ederim ama kuru kuru teşekkür yetmez sana bir kahve borcum olsun." Hiçbir şey dememe kalmadan hızla kalkıp çıktı sınıftan.
***
Rüya ile hızlı adımlarla kantine yürürken bir yandan da söyleniyordu."Bak yine her şey bitecek kantinde aç kalacağım aç!" acıkınca gözünün döndüğü bir gerçekti.
Rüya beni sürüklerken gözlerim açık yeşil gözlerle denk geldi. Çekmek istedim, çabaladım fakat bir kere takılmıştı.
Fazla düz bir bölüm olmuş olsada umarız keyifle okuduğunuz bir bölüm olur. Ve unutmadan kitap için olan yorumlarınız bizim için değerli.
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Deli Miyim?
Teen FictionAnonim: Gerçekten ateşler içinde misin? ( 22.15) İlk defa açtığım bu uygulama da gidip fotoğrafı bile olmayan ilk kişiye mesaj atmam ne kadar doğru bilmesem de atmıştım. InFlames: Eğer anonimden yazmamış olsaydın ne kadar ateşli olduğumu öğrenebilir...