Anonim: Sanırım bende.. (23.30)
Bunu sahiden yazmış mıydım bilmiyorum artık kendimi anlamak sahiden güç geliyordu. Önceden sadece derslerine kafa yoran bir kızken şimdi yaşamadığım, kafa yormadığım şey kalmamıştı. Telefonum titrediğinde heyecanla ekrana tıkladım fakat mesaj gruptandı.
Görevimiz Tehlike Grubundan 1 yeni mesaj!
Tıklayıp girdiğimde asıl heyecanın burada olduğunu unutmuşum.
Rüya: Çabuk okulun sayfasına bakın!!
Whatsapptan çıkıp hemen netten okulun sayfasına girerken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Acaba bu kez nasıl gündeme düşmüştük? Sayfa açılıp magazin butonuna bastığımda karşıma çıkan görüntü hoş değildi. Yine bir fotoğraf, yine bir bomba..
Bu kez Reha beni arkasından sürüklerken çekilmiştim ve yüzümdeki endişe apacık belliydi. Biz Rüya ile Berk'i konu edelim derken kendimiz konu olmuştuk resmen!Dumalılar Lisesi hiç vakit kaybetmeden bu haftaki olayımızdan yeni haberimi bırakıyorum!
Fotoğraftan da anlaşıldığı üzere Reha ve Özde resmen sevgililer!
Peki kapalı kutumuz Reha bir açıklama yapacak mı yoksa kapalı kutu olmaya devam mı edecek?
Belki de Özde bir şeyler söyler kim bilir?Sayfadan sinirle çıkıp telefonu yatağa fırlattığımda fotoğrafımızı hangi ara çekebileceğini düşündüm. Bu bizim hiç aklımıza gelmemişti, asıl dikkat etmemiz gereken yer okuldu! Telefonumdan gelen bildirimler susmazken iyi ki Instagram veya Twitter hesabım olmadığına şükrettim.
Görevimiz Tehlike Grubu
Salih: Reha çok yakışıklı çıkmışsın kardeşim!
Reha: Kes sesini!
Berk: Oldu mu şimdi bizim plan çöp..
Rüya: Malesef aşkım ama biz pes etmeyiz öyle değil mi Özde?
Durup dururken bana neden topu atıyordu ki şimdi?
Siz: Bilmiyorum sadece artık eskisi kadar rahat olamayacağım kesin.
Rüya: Özür dilerim her şeyi mahvettim.
Bir şey yazmadan Whatsapptan çıktığımdan ondan mesaj geldiğini gördüm.
InFlames: Sende mi? Hey bu beklemediğim bir şeydi yani beni affediyor musun? (00.00)
Mesajı tam gece yarısında atması nedensizce beni gülümsetirken az önceki olanları unutmuş gibiydim.
Anonim: Başka seçeneğim var mı ki? (00.02)
Telefonu şarja takıp yatağıma geçtiğimde okulda beni bir felaketin beklediğimden adım kadar emindim.
***
Size söylemiştim değil mi? Okula adımımı attığımdan beri her kızın göz hapsine uğruyor beni öldürecekmiş gibi bakıyorlardı. Hadi ama bir fotoğrafa bu kadar inanmak zorundalar mıydı?
"Dün neden cevap vermedin?" Rüya koluma girip beni merdivenlerden çıkartırken fazla mutsuz görünüyordu.
"Özelimiz olduğu için olabilir mi? Bak bu bizim aramızda olan bir şey lütfen onların yanındayken bunu yapma." yüzü daha da düşerken ağlayacağını sanmıştım.
"Haklısın, bir daha olmayacak." kolumdan çıkıp sözelcilerin katına çıkarken beni ardında bırakmıştı. Belki fazla üstüne gelmiştim fakat benim de bir sınırım olmalıydı.
"Merhaba." sağ tarafımdan gelen bir kız sesiyle Rüya'nın arkasından bakmayı kestim. Kıvırcık saçlara ve masmavi gözlere sahip tatlı bir kız bana elini uzatmış gülümsüyordu.
"Şimdi düşünüyorsundur nereden çıktı bu kız diye ama hemen önyargı yapma ben Yazgı seni okulun magazin sayfasında gördüm." evet şimdi amacı belli olmuştu kızı bozmamak için uzattığı eli sıkıp gülümsedim.
"Özde."
"Şey evet sadece şunu demek istedim fotoğraflar aslını göstermez bunu çok biliyorum ve sizin Reha ile de sevgili olmadığınızı da."
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki?" omuz silkip birkaç adım atıp benden uzaklaştı.
"Dediğim gibi fotoğraflar aslını göstermez." sonra arkasını dönüp gitti. Galiba az önce oldukça tuhaf bir kızla tanışmıştım.
"Neden dikiliyorsun?" dalgın dalgın düşünürken bir anda Reha'nın ortaya çıkması iyi bir şey değildi, hemde hiç.
"Neden soruyorsun?" ellerine cebine sokup gevşek bir şekilde gülümserken omuz silkti.
"Sadece hocanızı sınıfa girerken gördüm de ama galiba bir önemi yok. " ne?! Olamaz , işte sevgili fizikçi beni kesinlikle mahvedecekti. Reha'yı arkamda bırakıp koşarken tek düşündüğüm attığı hoş kahkahaydı.
Devam Edecek.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Deli Miyim?
Genç KurguAnonim: Gerçekten ateşler içinde misin? ( 22.15) İlk defa açtığım bu uygulama da gidip fotoğrafı bile olmayan ilk kişiye mesaj atmam ne kadar doğru bilmesem de atmıştım. InFlames: Eğer anonimden yazmamış olsaydın ne kadar ateşli olduğumu öğrenebilir...