9.Bölüm

126 69 0
                                    

"Böyle yaparak kaybolacağını mı düşünüyorsun?"

Yanımda oturan Reha'ya ters ters baktım ve şapkamı biraz daha gözlerime doğru indirdim. Aptal çocuk dikkatimi dağıtıyordu.

"Ya biraz sessiz olur musun odaklanamıyorum. Allah Allah."

Bana sanki ' n'apıyor bu arizona kertenkelesi' der gibi bakıp başını iki yana salladı. Açıkçası şu an içim hiç rahat değildi. Resmen ellerimle biricik bestimi randevuya göndermiştim ve duruma bakılırsa bu gerçek bir randevuya dönüyordu. Korkutucu.

"Özde fazla ciddiye alıyorsun."

"Sende fazla ciddiyetsizsin. Burada hakkımızda dedikodu çıkaran kişiyi bulmaya geldik ama sen sadece söyleniyorsun."

Evet durum buydu. Rüya ve Berk sahte randevuya çıkmıştı, biz de reha ile birlikte onların peşinde garip bir durum var mı onu inceliyorduk ama hala elimizde bir şüpheli yoktu.

"Bence şu sarışın kız."

"Reha, o kız bizim okulda bile değil her önüne gelen güzel kızı bu diyerek öne atıyorsun."

"Alakası yok."

Gözlerimi devirdim. Bende inanmıştım zaten buna.

"Hadi kalk eve bırakayım seni, böyle kimseyi bulamayız. " uzattığı eline bir kaç saniye bakakalmış olsam da karşılıksız bırakmadım ve elini tuttum.

***

Odama girdiğimde ciğerlerime derin bir nefes aldım. Abim veya anneme yakalanmadan eve girmek beni mutlu etmişti. Anneme yakalanmak pek problem olmazdı ama abime yakalanmak sanırım, ölüm gibi bir şey olurdu.

Dün ona yazmamıştım. Daha doğrusu ona neden yazmadığını sorduğumda cevap vermemesine bir sebep göstermemiş sadece söyleyemeyeceğim diyerek beni geçiştirmişti. Tamam onunla internetten üzerinden konuşuyorduk bana açıklama yapma zorunluluğu da yoktu ama en azından bu konuda bana küçük bir sebep gösterebilirdi.

Görevimiz Tehlike

Salih, Görevimiz tehlike grubunu  oluşturuldu.

Salih, sizi ekledi.

Salih: Herkese sa. Bu zeki kardeşiniz dedi ki. Bir iş yapacağız tam yapalım.

Ve mükemmelliğimi kullanarak grup açtım. Hadi beni tebrik edin.

Emir: Gerizekalı.

Yiğit: Ya onu bunu boşverin de bu gün ne oldu onu anlatın.

Reha: Bizde bir şey yok, biraz çevreyi izledik ama göze çarpan bir şey yoktu.

Salih: Ya çok iyi değil mi, kendimi resmen ajan filminde gibi hissettim.

Emir: Bakın arkadaşlar, her zaman diyorum yine diyeceğim bu çocuk gerizekalı.

Salih: Ama Emir aşkım yapma böyle, tamam anlıyorum aramızda ki ilişkiyi bilmelerini istemiyorsun.

Rüya: Aslında bizim de gözümüze çarpan bir şey olmadı.

Berk: Aynen takip eden biri de yoktu.

Salih: Siz birbirinizden başka birini gördünüz sanki de konuşuyorsunuz.

Kız Özde öldün mü kaldın mı?

Emir bile konuştu sen yoksun.

Özde: Buradayım Salih ama bir şey yazmama gerek kalmadığı için yazmadım benim de gözüme çarpan bir şey olmadı.

Salih: Of çok sıkıcısınız, gideyim de az aile grubunu karıştırayım.

Konuşmaları okurken kendimi gerçekten samimi, içimi sıcacık yapan bir ortamda hissetmiştim. Salih gerçekten çok pozitif biriydi ve durduk yere yüzünüzde büyük bir gülümsemeye sebep olabiliyordu.

Gözlemlediğim kadarıyla bu grup birbirine çok bağlıydı. Emir içine kapanık. Salih çok dışa açık. Berk içten. Reha ve Yiğit ise dengeleyici.

InFlames: Anonim, sanırım seni çok kırdım. Bana dünden beri yazmıyorsun ama asıl garip olan ben sen bana yazmadığında boşlukta hissediyorum. (23.20)

Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.

Ben Deli Miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin