Zvono se oglasilo. Na izlasku iz ucionice plavokosa devojka me zaustavlja. Posla sam korak u nazad.
“Necu ti nista.. Samo hocu da ti dam ovo, ako si raspolozena” Cesem se po kosi I pruzam ruku I uzimam papir. Nabacujem neki kiseli osmeh dok gledam u Molly. Potom spusam pogled ka belom papiru.
-Party time, all day, all night.. klub ‘’Vision’’!-
“Bicemo tamo svi mi, znas, nase drustvno..” Zastaje, shvatiila je sta je rekla. Oni nisu vise moje drustvo, I ona to zna. Sami su krivi.. “..pa um, dodji slobodno ako hoces. Povedi nekog, slobodno.”
Klimam glavom.. obe smo tako stojale I gledale se. Ovo je neprijatna situacija.
“Pa um.. idem ja sada.” Ostavila sam papir u torbu, I zaobisla je.
Sa ulaza sam odmah ugledala Liam-ov auto. Nasmesila sam se, I ubrzala korak.
“Sta je tako smesno?” Otvara mi vrata.
“Nista.. drago mi je da si dosao.”
Smeje se I on, namiguje mi. Stavlja naocare za sunce, pali auto I izlazi na put.
Ukljucujem radio, I listam pesme. Nailazim na svoju omiljenu..
'When you said your last goodbye
I died a little bit inside
I lay in tears in bed all night
Alone without you by my side'
But If you loved me
Why'd you leave me?
Pevusim pesmu.. naslonjena mi je glava na ruku.
“Sta je to?” Okrecem glavu ka Liam-u koji te gleda u mene, te gleda u put.
“Nista pametno..” Odmahujem glavom dok mu govorim.
'So you brought out the best of me,
A part of me I'd never seen.
You took my soul and wiped it clean.
Our love was made for movie screens.'
“Party time, all da..” Samo je taj deo uspeo da procita dok nisam papir stavila dublje u torbu.
“To neka zurka, ili sta?” Klimam glavom I izdisem.
“Al’ ja ne idem na nju.” Okrecem glavu ka njemu.
“Zasto ne ides?” Stali smo kod semafora, crveno je. Ima priliku da me gleda.
“Sta cu tamo? I onako, tamo ce biti Molly I Jade, a I Mike predpostavljam.” Prevrcem ocima na izgovor njihovih imena.
“Pa ne moras ti biti tamo sa njima, ici cu ja sa tobom.” Oblizuje usne, na isti nacin na koji Zayn to radi, da u momentu imam osecaj da pricam sa njim, a ne sa Liam-om.
“Pey? Jesi li me cula?”
“Izvini, nisam te cula.” Prolazim rukom kroz kosu.
“Rekoh, idemo veceras na tu zurku, ne zanimas me. Idem ja sa tobom.. bice nam zabavno, bicu tamo I devojaka.. razmisli malo, bice kul.”
“I dalje ne kontam kako si me uspeo nagovoriti da idemo na ovu glupu zurku.” Prevrcem ocima dok se gledam u ogledalo. Crna haljina, do polovine butine, crne stikle, kosa uvita sa figarom u neke lokne, ali to vise nisu ni lokne, unistile su se.
Iza mene, tj u ogledalu vidim Liam-a naslonjenog na vratima, u kariranoj kosulji I spustenim farmericama.
“Ajde, dobro izgledas idemo. I ne gundjaj.” Plazim mu jezik kad prolazim pored njega.
YOU ARE READING
Bringing back memories. - z.m.
FanfictionKako videti svetlo na kraju tunela ako samo stojimo u mestu, il' jos gore vracamo se u tamu? Jel moguce nastaviti svoj zivot kad nemas vise razloga da zivis? Ono sto je trebalo da te odrzava u zivotu vise nije tu, otislo je i odnelo tvoje srce i dus...