Sokirano gledam u nju, sa otvorenim ustima. Kako sad Zaynova, zar nije Joelova? Sta se ovde vise desava.. zelim da mi neko objasni.
“Kako sad Zayn-ova? Pa on se tek nedavno vratio..ii.” Prekida me usred recenice, ne dozvoljavajuci mi da nastavim.
“On se vratio pre cetri meseca I slucajno sam ga srela u jednom klubu, I bio je mrtav pijan.. I to se desilo, zao mi je sto ti nisam rekla ranije, oprosti mi, molim te Peyton.”
Nisam mogla vise da ih podnesem, ustala sam sa kauca, I izasla napolje. Trcala sam koliko sam brzo mogla, sto dalje od svih. Kisa je vec odavno pocela da pada, jak vetar duva, ocigledno je da ce biti jako nevreme. Noge su pocele da me bole, I umor me je vec sustigao. Ne znam koliko sam trcala. Zastala sam kod jednog zida, I naslonila se na njega, da bih mogla da se nadisem, I razmislim o svemu ovome. Zakljucak, svi nesto lazu, svi nesto muljaju, I necu vise. Dosta mi je, svega. Ne zelim da me svi gledaju kao devojku koju mogu da zajebavaju, dosta je svega toga. Moram se promeniti, moram nekako postati druga osoba. Moram postati jaca, I odgovornija. Ne slusati druge, I misliti samo o sebi. Na kraju krajeva, uvek zavrsim sama, I svi me iznevere. Cak I onu drugu sansu uniste, sto je u ovom slucaju Molly uradila. Nosi njegovo dete, ne, to ne moze biti istina. To bi znacilo da ce se za manje od devet meseci roditi mali Zayn. Pa on cak nikada nije ni hteo da ima dete, oko toga smo se cesto svadjali, I na kraju sta dobijem? On napumpao drugu zenu. Pa bas lepo. Uzdahula sam I sakrila se ispod nadstresnice od zatvorene radnje, I cucnula na pod. Suze su pocele da mi klize niz obraze, jedna za drugom. Mislim da sam tek sada skapirala da ga gubim zauvek. Ako je ikada bilo nama sudjeno da budemo zajedno, sada je kraj. Nema nas vise, nema vise nicega. Sta mi je sada ostalo u zivotu? Nista. I boli, prokleto boli, nema vise ni one nade za nas. Sve je unisteno. Jel ovo nas kraj? Ozbiljno cemo ovako zavrsiti? Ali znam da hocemo. I ne mogu da se pomirim sa tim, da on sad ima drugu, cak je ni ne voli. Ali opet, dete. Dete sve menja. I dete oznacava kraj starog, I pocetak novog zivota. Njegovog zivota, onoga bez mene.
-Molly’s POV-
“On se vratio pre cetri meseca I slucajno sam ga srela u jednom klubu, I bio je mrtav pijan.. I to se desilo, zao mi je sto ti nisam rekla ranije, oprosti mi, molim te Peyton.”
Lice joj je postalo jako cudno, kao da ce zaplakati. Spustila je pogled, I izgubila se negde u svojim mislima, pre nego sto je naglo ustala, I samo istrcala napolje.
Ustala sam sa fotelje I osmehnula se.
“Kako je samo glupa..” Liam I Joel su me pogledali, I svo troje smo poceli da se smejemo. Ta devojka ne zna na koga se namerila. Ima da je unistimo, neka poludi. Ceo nas plan, ide savrsenim tokom.
“Jesi li joj videla facu?” Pijani Joel govori. I svi se jos jace smejemo. Okrenula sam se ka prozoru, I gledala kisne kapi kako se spustaju niz staklo prozora.
Peyton Delilah Eastwood
Devojka koju sam oduvek mrzela jer je imala sve u zivotu. Sta god je htela to je I imala, a ja? Dok sam ja zestoko radila I mucila se, ona je mogla samo da pukne prstima I sve bi joj bilo pripremljeno na tacni. Roditelji koji su joj se razveli, ponovo su postali jedna mala savrsena porodica. I na kraju, jos je nasla I Zayna. Dobila je sve, I jos mene izbacila iz svoga zivota.
I tada sam odlucila, moja sreca ce biti kada vidim tu devojku unistenu, slomljenu, poludelu. Zivot ce joj postati toliko pakao, I pre godinu I po dana, postao je. Moji planovi se lagano ostvaruju. Svi su je ostavili, majka joj je umrla, tata ko zna gde je, pokusala je da se ubije, previse veruje Liamu koji je na mojoj strani, tako da vrtim je oko malog prsta, I jos na sve to, Zayn je otisao pa se vratio I sprema osvetu, I ono sa Louisom, mozemo samo pogoditi ko mu je otkrio istinu o njoj. Ja, ja sam mu rekla ko je ona zapravo, a on kreten, nije hteo da je unisti, zaljubio se u nju, gad jedan. Ali opet I to sam sredila, kad je Zayn otisao.
YOU ARE READING
Bringing back memories. - z.m.
FanfictionKako videti svetlo na kraju tunela ako samo stojimo u mestu, il' jos gore vracamo se u tamu? Jel moguce nastaviti svoj zivot kad nemas vise razloga da zivis? Ono sto je trebalo da te odrzava u zivotu vise nije tu, otislo je i odnelo tvoje srce i dus...