-twenty one-

1.3K 75 10
                                    

I dalje sokirana stojim na vratima, dok ih gledam kako sasvim opusteno pricaju sa njim. Kako Molly to moze, mislim on joj je otac deteta. I sama je rekla da ga ne podnosi, sta onda radi sa njim?

“Khm,khm.” Napravila sam zvuk, da bi znali da sam ovde. Svo troje su se okrenuli ka meni.  Molly je naglo ustala sa stolice. I zamalo pala. Jel ona to pijana?  Prisla sam jos koji korak, I cela soba se osetila na alkohol.

“Sta se ovde dogadja?” Pitala sam ih, dok sam prisla kod Molly I uzela joj pivo iz ruke. Ozbiljno je pila dok je trudna? Jel normalna?

“Nista se ne desava, samo slavimo povratak famouznog Zayna.” Svi su se odvalili smejati, a ja sam samo prevrnula ocima.

“Mora da se vec video sa tobom I ispricao ti gomilu gluposti o tome kako samo treba da verujes njemu, jel tako?” Joel mi kaze, na sta ga ja zbunjeno gledam.

“Molim?” Sedam na ivicu od troseda, cekajuci da mi on odgovori.

“To ti je njegov plan, da te pridobije nazad, ali niko ne zna zasto.” Liam mi govori, dok preusmeravam svoj pogled na njega.

“I veruj mi nije iz dobrih razloga.” Nastavlja. Srce me je zabolelo. Znaci da ona osveta ipak je vezana za mene? Zasto me nesto tako jako probada kroz grudi, I bode tacno u srce? Zasto ovoliko boli to saznanje?

“Pa.. ne kontam nista.” Izdisem dok im govori, na sta Joel prevrce ocima.

“Sta ne kontas? Hoce da ti se osveti zbog necega.”

Ali sta sam mu skrivila? Nisam nista uradila, sem onoga sa Louisem zbog cega je on I otisao.

 -Flashback-

 “Rekao sam ti da ce na kraju da sazna ko si.” Zayn se dere preko telefona na mene, I ja ga jedva cujem, te zbog silne muzike, te zbog moga plakanja, I zbog svega ostaloga.

“Samo dodji.. kasnije se deri na mene.” Jos jace jecam, I cujem kako uzdise sa druge strane slusalice.

“Ne placi, dolazim sto pre. Sakrij se dok ja ne dodjem. Vec sam na pola puta.” Govori mi, ali potom u sobu naglo ulazi Louis, I vrata udaraju o zid. Okrecem se ka njemu, I telefon mi ispada iz ruku, dok se krecem u nazad. On ide napred ka meni, I ja udaram u fotelju iza sebe. Srce mi nenormalno brzo lupa, ne znam sta ce sada uraditi kada zna da sam ja sa Zaynom I da sam samo trebala da nabavim odredjena dokumenta protiv njegovog prljavog posla vezanog za drogu, I da ga unistimo jednom za svagda.

“Znaci tako, sve ovo vreme ti si sa njima? Nije ni cudo, takva prelepa devojka mora biti glupa.” Govori mi, a ja pokusavam da odem sto dalje od njega. Ubrzo udaram u zid, nema dalje. Nadam se da ce Zayn brzo doci, pre nego sto se desi nesto lose.

“Stvarno si mislila da nikada necu saznati da si sa njima? Nikada necete moci naci dokaz, sve je perfektno. Ja kad radim nesto, to odardim dobro, a I ti ces saznati uskoro, kad odradim tebe.”

Nije ovo rekao, nije ovo rekao.. Pocinje da mi prilazi, I ja nemam nista oko sebe da se odbranim. Pocinjem da panicim, I da se krecem po sobi.

“Ne vrediti da bezis.. u ovoj igri macke I misa ja cu pobediti, jer macka na kraju uvek uhvati misa, ako nisi znala.” Smeje mi se. Zna da me je uhvatio u corsokak I da ja ne mogu da uradim nista povodom toga.

Prilazi mi jos blize, I hvata moj zglob desne ruke, na sta ja pocinjem da vristim, ali ubrzo njegova druga ruka prekriva moja usta, I cuje se samo moje unutrasnje deranje. Levom slobodnom rukom, pokusavam da ga odgurnem od sebe, ali bezuspesno je, jer na kraju on obe moje ruke drzi u svojoj jednoj. Sklanja svoju ruku sa mojih usana, I ne stizem ni da vrisnem, kada njegove usne pronalaze moje. Grubo pomera svoje usne, dok ja pokusavam da se izbavim nekako.

Bringing back memories. - z.m.Where stories live. Discover now