Sedim na poligonu.. tacno naspram mene se nalazi zid, isaran crnim sprejem.
‘I loved her not for the way she danced with my angels, but for the way the sound of her name could silence my demons.’ -zap
Tacno se secam datuma I svega sta se izdesavalo pa je to napisao. Tada mi je prvi put I priznao svoju ljubav. To je jedan od najsrecnijih dana moga zivota. Sve bih dala da se mogu vratiti u to doba. Sve sto se pre toga izdesavalo, vise nije bilo vazno. Jedina bitna stvar je da je I veliki Zayn Malik pao pod cari ljubavi.. i napokon nekome na glas rekao onih obicnih sedam slova, koje mogu znaciti sve na ovome svetu.
-Flashback-
“Ne, ali…”
“Ali sta, Zayn?!” Okrecem mu ledja I naslanjam se rukom na orman.
“Ja nisam spavao sa njom!” I on je povisio ton. Nisam sigurna jel zbog toga sto je ljut, ili zato sto oce da bolje dopre do mojih usiju I mozga.
-Ranije tog dana-
“Daj, zaboravi na to sve, opusti se malo. Popij koje pice, na zurci smo devojko. Nemoj sada da mislis o njemu I o njoj, samo se opusti, vidi Olivera sto te odmerava.” Jade mi govori.
Uzdisem.. “Jade pijana si. Oliver mi je samo drug, I nista vise.”
“Da.. da, kao sto je I Marijana njemu samo ‘drugarica.” Podize dva prsta u vis, I pravi znake navodnika dok mi to govori.
Prevrcem ocima. “Dovoljno je ljut sto sam ga slagala da cu biti kuci, pa jos potrefimo istu zurku gde je I on. Ljut je, netreba mi jos I Oliver uz sve ovo.”
“Devojko, pa I on je tebe slagao.” Dere mi se na uvo. Ima pravo, ali ne znam.
“Idem do wca.” Govorim joj I nestajem medju ljudima.
Pokusavam da otvorim vrata od zenskog kupatila ali su zakljucana. Naslanjam se na zid, I cekam da neko izadje iz wca. Mora da su neki dvoje pijanih, sigurno rade ‘ono’.
Pocinjem da crvenim na secanje, mene I Zayn-a, u kupatilu na prosloj zurki. Ne znam ni kako je uspeo da me nagovori.
Iz misli me trza otkljucavanje vrata, I ostajem sokirana prizorom koji vidim.
Marijana u nekoj kratkoj haljinici, sve joj se vidi, I Zayn iza nje. Kosljuja mi je raskopcana do pola, I ima crveni ruz na njoj.
Suze mi pocinju nailaziti na oci, okrecem se I pocinjem da trcim niz hodnik. ‘Moram izaci napolje, moram otici odavden.’ su jedine misli u mojoj glavi. Iza sebe cujem Zayn-a kako me doziva, ali se ne zaustavljam.
Izlazim napolje, I iz dvorista. Ne mogu vise da trcim, noge me bole, naslanjam se na neki zid, nedaleko od kuce. Suza suzu stize, dok se spustaju niz moje obraze.
Kako je to mogao da uradi? Od svih ljudi sam to ocekivala ali ne I od njega.
“Peyton!!” Doziva me dok trci ka meni. Krecem I ja ponovo da ‘trcim’ u svojim stiklama. Dobro je pa je pripit inace odavno bi me stigao.
Osecam ruku na svome zglobu, okrece me ka sebi. Pocinjem da ga udaram rukama o prsa.
“Debilicino jedna, necu nikada vise da te vidim.”
“Peyton.. hej.. Pey, slusaj me.”
Obe ruke mi je uhvatio. Odmahujem glavom..
“Pey..” Prislanja svoje celo uz moje, osecam njen parfem svugde po njemu.
“Pusti me.” Tiho mu govorim, molim ga.
Sad on odmahuje glavom.
“Hocu da me saslusas..” Odmahujem glavom. Pusta mi zglobove I obuhvata moje obraze sa njegovim dlanovima. Palcem mi brise suze.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bringing back memories. - z.m.
ФанфикKako videti svetlo na kraju tunela ako samo stojimo u mestu, il' jos gore vracamo se u tamu? Jel moguce nastaviti svoj zivot kad nemas vise razloga da zivis? Ono sto je trebalo da te odrzava u zivotu vise nije tu, otislo je i odnelo tvoje srce i dus...