….. 3 dana kasnije…..
Laganim koracima, otkljucavam vrata stana I ulazim unutra. Skidam jaknu, I kljuceve bacam na stocic. Ulazim u dnevni boravak, nema nikoga. Pogledom prelazim preko cele sobe. I dalje je sve isto. Krecem se niz hodnik, ka kuhinji. Cujem necije glasove, smejanje. Duboko uzdisem, I stajem na vrata.
“Um.. cao.”
Seprtljavo sam mahnula, situacija je bila neprijatna. Sokirano sam ih gledala dok sam se pravila nezainteresovano. Ruke sam stavila u zadnje dzepove farmerica, I dopustila sam po kojem prameni kose, da mi padne na lice. Plava devojka u samo kosulji je sedela za stolom. Ko je sad pa ona?
Pogled mi bezi na Liama, koji je trenutno okrenut ledjima, ali se potom okrece ka meni I pravi neku cudnu facu.
“Nisam mislio da ces doci danas.”
Govori mi sa nekom nervozom u svome glasu, kao da nesto nije u redu. Jel ova plavusa ima nekakve veze sa tim? I ko je ona sad? Nikada je pre nisam videla.
“Zar neces da nas upoznas?”
Pitam ga, I podizem obrvu. Nekoliko sekundi stoji zaledjen u mestu, ali se potom trza.
“Da, da.. naravno.”
Spusta pogled, ali ga ponovo brzo podize.
“Ovo je..”
Zastaje, na sta je prilazim korak blize.
“Ovo je moja sestra, Ruth.”
Govori mi, a ja samo stajem I u cudu ga gledam. Sestra? Ruth kao Ryanova Ruth? Ipak ju je nasao? Od ove silne zbrke nisam ni stigla da popricam sa Liamom o svemo tome sa njegovom sestrom I Ryanom. Mozda je pravo vreme da I to saznamo.
Neprimetno sam Zaynu poslala poruku ‘Promena planova.’
Prilazim joj, I pruzam joj svoju ruku. Ona ustaje sa stolice, I rukujemo se. Moram primetiti da mnogo lici na Liama. Oblik glave, crte lica. Cak I oci.
“Ja sam Peyton, drago mi je.”
“Ruth.”
Odmakle smo se obe korak u nazad, I pogledale u Liama. Sa rukom iza glave, I zbunjujucim pogledom nam se nasmesio, da bi se potom okrenuo I nastavio ja mislim da pripremom dorucka. Sela sam I ja na stolicu, I nasmesila se Ruth.
“Liame, nikada mi nisi pricao za sestru.”
Okrece glavu ka meni, jos zbunjeniji I nervozniji nego kad sam dosla. Ocigledno da mu se bas I neprica o ovoj temi. Ili ima nesto sto on ne zeli da ja znam. Ali, ionako vec sve znam. Ryan I Zayn su mi ova tri dana pricali sve sto su znali, I pokazali mi sve dokaze koje su imali.
Posto on nije progovarao, odlucila sam ja da nastavim.
“Znas, bas pre neki dan, srela sam Ryana koji je rekao da si ti nestala, I da ste raskinuli. I spomenuo je I tebe Liame, da si ga uznemiravao. Nisam stigla onda da pricam sa tobom o tome.”
Oboje su me pogledali, I imali su usta otvorena, a ja sam ih kulirala I nagnula se preko stola da dohvatim jabuku. Zagrizla sam je, I napravila zbunjenu facu.
“Sta je bilo? Sta me tako gledate? Jesam li rekla nesto lose?”
Pocela sam da vrtim kosu o prst, dok sam I dalje jela jabuku.
“Ja nestala?”
Ruth je napokon progovorila, na sta sam ja izgovorila jedno ‘mhm’ I klimnula glavom. Zacudjeno me je gledala.
“Ali, ja nisam nestala. Bila sam sve vreme u svom stanu, sa Liamom. Sta si uradio Liame? Zasto si ga uznemiravao?!”
Na poslednjoj recenici je povisila ton, I preusmerila svu svoju paznju na Liama. Okrenuo se ka nama, I pocesao po celu. Nadrljao si, Liame. Ovu bitku mi pobedjujemo.
أنت تقرأ
Bringing back memories. - z.m.
أدب الهواةKako videti svetlo na kraju tunela ako samo stojimo u mestu, il' jos gore vracamo se u tamu? Jel moguce nastaviti svoj zivot kad nemas vise razloga da zivis? Ono sto je trebalo da te odrzava u zivotu vise nije tu, otislo je i odnelo tvoje srce i dus...