En büyük hayalim olan Kore'ye sonunda gitme fırsatı bulmuştum.Kore'de en yakın arkadaşım ve gideceğim okulun temsilcisi Suzy vardı.Onunla birlikte kalacaktım.Onu görmeyeli 2 sene olmuştu.Aynı yaştaydık ama o okuluna Kore'de devam etmek istedi bu yüzden ailesi Suzy'i Kore'ye göndermişti.Havaalanında ayrılırken ona''hayatımda ne kadar zorluk yaşarsam yaşayayım vazgeçmeyeceğim ve bir gün bende senin yanına geleceğim"diye bir söz vermiştim.Artık bu sözü ve hayalimi gerçekleştirecektim çok az kalmıştı.Yarın sabah uçakla Kore'ye gidecektim.
⛥
⛥
Sabah alarmımın sesiyle uyandım ve sabah rutinimi halledip havaalanına gitmek için evden çıktım.Taksiye binip havaalanına gitmeden önce beni büyüten dedemle vedalaşmak için ziyaretine gittim.Onunla biraz sohbet ettikten sonra birbirimize sarılıp ayrıldık.Ben de taksi çağırıp havaalanına gittim.Uçağın kalkmasına daha 5 dk kalmıştı ama ben erken binip biraz dinlenmek istedim.Dinlenirken uçağın kalktığını farkettim.Çok yorgun olduğum için uyuya kalmıştım.Yanımda ki kadının beni dürtmesiyle uyandım.Uçak inmeye hazırlanıyıyordu.Uçak sonunda iniş yapmıştı.Kore'ye ilk adımımı atmıştım.Şuan o kadar mutluydum ki anlatamazdım.Valizimi alır almaz biri elleriyle gözlerimi kapattı.Bunun kim olduğu çok belliydi.
Suzy:MİNA!!!HOŞGELDİN SENİ ÇOK ÖZLEDİM ♡♡
Ben:HOŞBULDUM!!BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİM.
Birbirimize sarıldıktan sonra valizlerimi taşımaya başladık.Suzy hemen bir taksi çevirdi.Aslında ben korece'yi çok iyi bilmiyordum ama öğrenebilirdim.Suzy bana yardım edebileceğini söylemişti.Ben öğrenene kadar Suzy ile türkçe konuşacaktık.Sonunda yurta gelmiştik.Ben yorgun olduğum için biraz uzandım.Ben uzanırken Suzy akşam yemek hazırlamış.
Suzy:Mina hadi gel!Kore yemeklerine alışık olmadığın için sana türk usulü yemek hazırladım gelde ye!!
Ben:Teşekkür ederim canım eline sağlık.
Masada yemek yerken bir yandan da Suzy bana okuldan bahsediyordu. Okulların açılmasına 2 gün vardı bu yüzden okul hakkında daha birşey bilmiyordum.Neyseki Suzy herşeyi anlatmıştı.Birde;
Suzy:Mina okulumuzda koreyi temsil eden ünlü BTS üyeleri okuyor.Liderleri ile okulun temsilcisi olduğum için yakınız.İstersen seni tanıştırabilirim.
Ben:Farketmez olur.Bu arada yarin gezelim mi?
Mina:Olur.
Akşam olmuştu bu yüzden pijamalarımızı giyip direk yataklarımıza yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...