Doktor:İyi kritik durumu atlattı ama yinede yoğun bakımda kalması gerek.Ama merak etmeyin durumu iyi sadece dinlenmesi gerek.
Doktorun verdiği iyi haberler herkes birbirine sarıldı ve sevinçten agladilar.
Jimin ile Suzy birbirlerine bakıp tebessum ettiler.Yoğun bakım odasındaki camdan bana bakan üyelere bakıyordum.Jimin ile bakisip duruyorduk.Onun kıpkırmızı gözleri şişmiş yüzü beni üzüyordu.İsaret parmağımı kaldırıp jimin'i gösterdim ve girmesi için parmağımı oynattim.Uyeler birbirine bakıyordu.
Suzy:Jimin git!Sana ihtiyacı var...
Jimin hemen hazırlanıp içeri girdi o girer girmez göz yaşlarıma mukayyet olamadım.O da ağlamaya başladı.Elimi hiç bırakmıyordu.
Jimin:Mina bu elini birakmama izin verme olur mu? Hep yanında olmama,sana yardım etmeme izin ver?SENİ SEVİYORUM.
Ben çok fazla konuşamıyordum.Bu yüzden ellerimi birleştirip jimin in yanaklarina dokundum.Onun gülümsemesi beni rahatlatmıştı.Biraz daha vakit geçirdikten sonra işaret parmağımı bu sefer de Suzy e çevirdim.
O da hemen girdi ve yanima oturup sanki annemmis gibi beni okşamaya ve öpmeye başladı.
Ben:Suzy sana birşey diyeceğim.
Suzy:Söyle bitanem
Ben:Suan çok çirkinim bana kıyafet getirir misin?
Suzy:Çok güzelsin böylede ama ben getiriyim yinede.
Hemen odadan çıkıp üyelerle birlikte jimin hariç yurda gitti ve bana kıyafet getirdi.Yanima girdi ve hemen ustumu giydirdi.(Giydirdi giysi)
Giyindikten sonra odadan çıkmak için çantamı hazırlamaya başladık.
Ben:Suzy Jimin beni böyle beğenir mı?
Suzy:Neden beğenmedim sen her halinle güzelsin.
Oda dan çıktık ve bizi bekleyen üyelerin yanına indik.uyelrin yanına inip arabaya doğru yürümeye başladık ben fazla yuruyemiyordum bu yüzden jimin ve Suzy yardım ediyordu.Suzy'nin kulağına eğilim üşüdüğümü soyledim.Bunu jimin duymuş olacak ki kolumu bırakıp üstünden kot ceketini çıkartıp benim omzuma attı.Arabaya binip yurdun yolunu tuttuk.
Ben:Suzy cikisimiza 1 gün kaldı.
Suzy:Gitmeyi düşünmüyorsun herhalde bu halde.
Ben:Ama o kadar bekledik.Ne olacak
Suzy: Gitmeyeceğiz sen iyi olunca çıkış yapacağız.
Üyelerde Suzy'e katılmıştı ben biraz uzulmustum.Yurda gelmiştim ben hemen yatağa yattım çünkü hem üzgündüm hemde canım ağrıyordu.Uyeler hemen gitmişti.
Suzy ile bir plan yaptım.Biraz zor olmuştu ama olsun.Suzye eğer iyi olursam törene katilip performans sergileyecegimize ikna etmiştim.Planim ise törene katılacağımızdan haberleri olmayacaktı.Plan yaptıktan sonra hemen uyumustuk.Cunku yarın tören vardı ve benim iyi olmam gerekirdi.Sabah olduğunda uyelerin yanına gidip son kez başarılar dileyecektik.Kahvalti yapıp üstümüzü giyindik.
(Üsteki Suzy alttaki ben)
Üyelerin yanına gelmek için taksiye bindik.Sirkete girdiğimizde üyelerin sesleri geliyordu.Galiba oyun oynuyorlardı.
(Halleri böyleydi)
Suga bey hakem olmuş oyunu yönetiyordu.Oyun bitene kadar kapıdan onları izliyorduk.Suga bizi farketmiş ti ama biz üyelere çaktırmadan diye süs işareti yaptık.Baya komiklerdi.Oynadiklari oyunlarla stres atıyorlardı belliydi.Oyun biter bitmez aslında içeri girmeyecektik.Ben Suzy'i ittigim için içeride daldık.Uyeleri selamladik.Ve sohbet etmeye hatta oyun oynamaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...