Jimin bileğimi ovarken menejerleri birazdan performans sergileyeceklerini söyledi.Onlarda hemen kalktı.Suzyy ve ben onlara şans diledikten sonra sahnede izlemeye başladık.
(Sergiledikleri performans)
Kıyafetlerini değiştirmişlerdir.Sexy görünüyorlardı.Suzy ARMY'lerin çığlıklarını kıskanmıştı.Performansını bitiren üyeler üstlerini değiştirip yanımıza geldiler.Ben Rm'e Suzy'nin onu performans sırasında kıskandığıni söyledim oda hemen Suzy'e sarıldı ve doyasıya öptü.Kulagima eğilen kiminde bana "sen beni kıskanması yani"dedi bende şaşkın şaşkın baktım ve ona " seni neden kıskanayim KÜÇÜK BEY"dedim hemen siritmaya başladı.Ardindan son ödüllerini almak için sahneye çıktılar ama bu ödülü alacaklarından haberleri yoktu ama bizim vardı bu yüzden biz şaşırmadım ama üyeler baya şaşırmıştı.
(Ödül konuşmaları)
Ödülü aldıklarına şaşırmışlardı.Hemde duygulanmislardi.Onlar sahnede konuşurken ben ve Suzy de onları dinliyorduk onların ağladığını gördüğümuzde bizde agladik çok duygulandım.Birde ben Türkiye'ye döneceğim için duygulandım.
✊
✊
(2saat sonra)
Saat 22.30'du.Ödül töreni bitmişti.Uyelerin benim gideceğinden haberleri yoktu.Suzy ile yurda gelip üstümüze değiştirdim ve hemen sirketlerine gittik.(Ben tam olarak böyleydim siyah küçük bir bavulum vardı birde)
(Bu Suzy'i)
Suzy biraz üzgündü.Çünkü geri gelip gelmeyeceğini belli değildi.Bu yüzden beni bırakmak istemiyordu ama maalesef gitmeliyim.
Şirkete gelmiştik.Üyeler karşılarında bizi görünce şaşırmışlardı.Daha sonra Ek Suzy'nin gözlerinin ağlamaktan kızardığını farketmiş olacak ki hemen yanımıza gelip neler olup bittiğini sordu.Bende biraz ağlamaklı bir şekilde olma her şeyi anlattım.Uzulmuslerdi durumuma.Hepsi ile birer birer vedalasirken jimin'in ağladığını ve Rm'in jimin'e birşeyler dediğini gördüm.Suzy ile sarılırken üyelerde ağlamaklı olmuşlardı çünkü 2 yıldır Suzy ile görüşmüyorum bundan sonrada gorusurmuyum belli değildi.Ardından en son jimin ile vedasacaktim ki jimin bana.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...